12.6 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Sanitat confirma 14 brots nous de coronavirus en el territori valencià

Este matí de dissabte, 12 de setembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 14 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores.

 

A continuació, els 14 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la Ciutat de València, hi ha 3 focus. A demés, cal destacar la situació d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), que té dos brots.

 

D’altra banda, en la ciutat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), s’han detectat 5 casos nous per Covid-19. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • València: 4 casos. Origen oci laboral
  • Altura: 4 casos. Origen social 
  • València: 3 casos. Origen social 
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • Sant Isidre: 9 casos. Origen social 
  • Elx: 5 casos. Origen laboral
  • Alzira: 4 casos. Origen social 
  • Aielo de Malferit: 10 casos. Origen social 
  • Algemesí: 5 casos. Origen social
  • Orihuela: 4 casos. Origen social
  • Alzira: 6 casos. Origen social
  • Catarroja: 5 casos. Origen laboral
  • Moixent: 5 casos. Origen social

Últimes notícies

Catarroja decreta tres dies de dol després de confirmar-se l’assassinat masclista de Natividad

Catarroja ha decretat tres dies de dol en confirmar-se l'assassinat masclista de Natividad. El municipi reforça coordinació, formació i protocols; el sospitós està a la presó provisional

Mercadona compra Logifruit i integrarà a 1.600 empleats

Mercadona ha acordat la compra de Logifruit per a unificar processos logístics, impulsar l'eficiència i la sostenibilitat i integrar a 1.600 empleats en la seua plantilla.

Bernabé demana a la societat ‘ser ‘punt violeta’ davant la violència masclista

Bernabé ha cridat la ciutadania a actuar com a 'punt violeta' davant possibles casos de violència contra les dones en estes dates festives. Ha condemnat els assassinats de Tarragona i Catarroja i ha recordat que VioGén protegix més de 17.000 dones en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa del cas DANA veu negligent el desconeixement de competències de Pradas

La instructora afirma que la falta de coneixement de Salomé Pradas sobre el seu propi comandament en l'emergència és un element de negligència. Rebutja sumar la seua entrevista televisiva al procediment llevat que torne a declarar davant el jutjat.

Bernabé demana a Barrachina que explique per què no va informar sobre la presa de Buseo el 29-O

Bernabé ha demanat a Barrachina que detall què va fer la seua Conselleria després de l'avís de possible desbordament de la presa de Buseo el 29-O. L'enginyer responsable va declarar que va alertar a les 20.41 i que el nivell 2 d'emergència no es va activar fins al dia 30

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell per a corregir el dèficit inversor a Elx

El Consell ha segellat amb l'Ajuntament el conveni de l'E-TRAM i ha detallat un pla de 120 milions per a Ronda Sud i la EDAR Algorós. Pérez Llorca ha defés prioritzar a Elx i la cooperació institucional.

Ana Orantes tindrà carrer a València després d’un acord unànime

L'Ajuntament ha aprovat per unanimitat dedicar una via a Ana Orantes per a visibilitzar la violència masclista. El gest coincidix amb un minut de silenci per l'última víctima en la Comunitat.

El València CF presentarà un pressupost de 102,17 milions en la junta, a l’espera de Kiat Lim

El club sotmetrà a la junta un pressupost de 102,17 milions sense beneficis ni pèrdues i repassarà el seu deute després del refinançament. La presència de Kiat Lim seguix en l'aire