Sanitat confirma 14 brots nous de coronavirus en el territori valencià

Este matí de dissabte, 12 de setembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 14 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores.

 

A continuació, els 14 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la Ciutat de València, hi ha 3 focus. A demés, cal destacar la situació d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), que té dos brots.

 

D’altra banda, en la ciutat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), s’han detectat 5 casos nous per Covid-19. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • València: 4 casos. Origen oci laboral
  • Altura: 4 casos. Origen social 
  • València: 3 casos. Origen social 
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • Sant Isidre: 9 casos. Origen social 
  • Elx: 5 casos. Origen laboral
  • Alzira: 4 casos. Origen social 
  • Aielo de Malferit: 10 casos. Origen social 
  • Algemesí: 5 casos. Origen social
  • Orihuela: 4 casos. Origen social
  • Alzira: 6 casos. Origen social
  • Catarroja: 5 casos. Origen laboral
  • Moixent: 5 casos. Origen social

Últimes notícies

Oratge estable a la Comunitat: cel ras, brisa de l’est i temperatures un poc més baixes

L’últim divendres de juny arriba amb cel poc nuvolós o ras, brisa de l’est i temperatures lleugerament a la baixa, segons Aemet, després d’una jornada amb màximes al voltant dels 33 graus.

Els estudiants valencians, entre els que tenen pitjor nota d’accés a la universitat

La Comunitat Valenciana ha registrat una nota mitjana d’accés a la universitat de 6,35, la segona més baixa d’Espanya, mentres baixa lleugerament el percentatge d’aprovats en la PAU. Més de 50.000 alumnes es preparen ara per a la convocatòria extraordinària de 2026.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Paiporta, un dels municipis més castigats per la DANA, acollirà diumenge una manifestació convocada per més de 200 entitats per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Centenars d'entitats han convocat per a diumenge una manifestació a Paiporta, un dels municipis més afectats per la DANA, per exigir la supressió de l'aforament de l'expresident Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón després de la dana

Paiporta, un dels municipis més afectats per la dana, acollirà diumenge una nova manifestació per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el deteriorament pendent de reparar.

Dotze persones ateses per un incendi en una vivenda a València: una dona continua ingressada

Dotze persones han sigut ateses per un incendi en una vivenda de la plaça poeta Badenes de València. Una dona de 66 anys continua ingressada a l'Hospital La Fe amb cremades de segon grau i inhalació de fum.

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.