Sanitat confirma 14 brots nous de coronavirus en el territori valencià

Este matí de dissabte, 12 de setembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 14 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores.

 

A continuació, els 14 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la Ciutat de València, hi ha 3 focus. A demés, cal destacar la situació d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), que té dos brots.

 

D’altra banda, en la ciutat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), s’han detectat 5 casos nous per Covid-19. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • València: 4 casos. Origen oci laboral
  • Altura: 4 casos. Origen social 
  • València: 3 casos. Origen social 
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • Sant Isidre: 9 casos. Origen social 
  • Elx: 5 casos. Origen laboral
  • Alzira: 4 casos. Origen social 
  • Aielo de Malferit: 10 casos. Origen social 
  • Algemesí: 5 casos. Origen social
  • Orihuela: 4 casos. Origen social
  • Alzira: 6 casos. Origen social
  • Catarroja: 5 casos. Origen laboral
  • Moixent: 5 casos. Origen social

Últimes notícies

Detingut a Alzira un home per dos robatoris violents a una embarassada i a una anciana

La Policia Nacional ha detingut a Alzira a un home de 34 anys acusat de dos robatoris amb violència contra una dona embarassada i una anciana, a més d'un robatori amb força en un vehicle.

El pare d’Enrique Riquelme evita aclarir si el seu fill es presentarà contra Florentino Pérez en el Reial Madrid

El pare d'Enrique Riquelme insistix que el seu fill és molt madridista i destaca la seua joventut i trajectòria empresarial, però rehúye confirmar si encapçalarà una candidatura enfront de Florentino Pérez.

Presó provisional per a un home reclamat per tràfic de drogues detingut a Altea

Un jutjat ha ordenat l'ingrés a la presó provisional d'un home de 29 anys reclamat internacionalment per tràfic de drogues, detingut a Altea després d'identificar-se amb documentació presumptament falsa.

Espanya reforça amb el Regne Unit la busca de 12 criminals britànics vinculats a Espanya

Espanya i el Regne Unit intensifiquen la seua cooperació policial en la campanya Most Wanted per a localitzar a 12 fugitius britànics que podrien amagar-se o tindre vincles en ciutats espanyoles.

Les entitats d’infància alerten que la falta de finançament digne posa en risc l’acolliment de 2.300 menors en la Comunitat

Les entitats d'infància de la Comunitat Valenciana rebutgen la pròrroga de l'acció concertada fins a 2028 al no garantir un finançament suficient, la qual cosa, advertixen, compromet l'acolliment de 2.300 xiquets i xiquetes i l'estabilitat de 3.500 professionals.

L’IPC es modera al 3,2% a l’abril en la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana nacional

La inflació se situa en el 3,2% interanual a l'abril en la Comunitat Valenciana, igual que en el conjunt d'Espanya, amb l'electricitat a la baixa i els carburants encara a l'alça.

Compromís equipara les crítiques de Camps i Catalá sobre el PAI del Grau i denúncia un rescat a promotors

Compromís acusa l'Ajuntament de València de rebaixar més de 10 milions en càrregues urbanístiques del PAI del Grau i denúncia que se socialitzen les pèrdues de la Fórmula 1 mentres es garantix la rendibilitat dels promotors.

El València Basket fa història com a quint equip espanyol en una Final Four de l’Eurolliga

El València Basket es classifica per a la seua primera Final Four de l'Eurolliga i es convertix en el quint club espanyol que aconseguix les semifinals del màxim torneig europeu sota este format.