11.9 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Buñol demana a Sanitat més mesures davant de l’augment de casos i exigix als veïns que es confinen

 

L’Ajuntament de Buñol, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), ha sol·licitat a la Conselleria de Sanitat que prenga més mesurades davant de l’augment de casos de Covid-19 en el municipi i ha exigit als ciutadans que es confinen.

 

Ho ha indicat el consistori en un missatge publicat en les seues xarxes socials, després de la celebració este dissabte d’una reunió municipal d’urgència i les converses mantingudes amb el departament de Salut Pública i la Conselleria.

 

El consistori ha indicat que en la setmana del 21 al 27 de desembre es van comptabilitzar 25 casos nous en el municipi; del 28 de desembre al 3 de gener, 74 casos, i des del 4 fins al 9 de gener, 48 casos.

 

Per tot això, l’Ajuntament ha demanat l’autoconfinament dels veïns, als qui ha instat a no eixir de la localitat ni de casa «sense un motiu justificat» i únicament per temes d’«extrema necessitat» o per motius laborals o familiars. «Els veïns de Buñol hem de ser responsables i no complicar més la situació de la nostra localitat ni la dels pobles veïns» ha afirmat el consistori.

Últimes notícies

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.