Buñol demana a Sanitat més mesures davant de l’augment de casos i exigix als veïns que es confinen

 

L’Ajuntament de Buñol, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), ha sol·licitat a la Conselleria de Sanitat que prenga més mesurades davant de l’augment de casos de Covid-19 en el municipi i ha exigit als ciutadans que es confinen.

 

Ho ha indicat el consistori en un missatge publicat en les seues xarxes socials, després de la celebració este dissabte d’una reunió municipal d’urgència i les converses mantingudes amb el departament de Salut Pública i la Conselleria.

 

El consistori ha indicat que en la setmana del 21 al 27 de desembre es van comptabilitzar 25 casos nous en el municipi; del 28 de desembre al 3 de gener, 74 casos, i des del 4 fins al 9 de gener, 48 casos.

 

Per tot això, l’Ajuntament ha demanat l’autoconfinament dels veïns, als qui ha instat a no eixir de la localitat ni de casa «sense un motiu justificat» i únicament per temes d’«extrema necessitat» o per motius laborals o familiars. «Els veïns de Buñol hem de ser responsables i no complicar més la situació de la nostra localitat ni la dels pobles veïns» ha afirmat el consistori.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.