Buñol demana a Sanitat més mesures davant de l’augment de casos i exigix als veïns que es confinen

 

L’Ajuntament de Buñol, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), ha sol·licitat a la Conselleria de Sanitat que prenga més mesurades davant de l’augment de casos de Covid-19 en el municipi i ha exigit als ciutadans que es confinen.

 

Ho ha indicat el consistori en un missatge publicat en les seues xarxes socials, després de la celebració este dissabte d’una reunió municipal d’urgència i les converses mantingudes amb el departament de Salut Pública i la Conselleria.

 

El consistori ha indicat que en la setmana del 21 al 27 de desembre es van comptabilitzar 25 casos nous en el municipi; del 28 de desembre al 3 de gener, 74 casos, i des del 4 fins al 9 de gener, 48 casos.

 

Per tot això, l’Ajuntament ha demanat l’autoconfinament dels veïns, als qui ha instat a no eixir de la localitat ni de casa «sense un motiu justificat» i únicament per temes d’«extrema necessitat» o per motius laborals o familiars. «Els veïns de Buñol hem de ser responsables i no complicar més la situació de la nostra localitat ni la dels pobles veïns» ha afirmat el consistori.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca evita donar data als pressupostos però garantix que ja es treballen

Juanfran Pérez Llorca assegura que el Consell treballa en els pressupostos de la Generalitat però rehúye fixar terminis i subratlla que la prioritat és la capacitat econòmica per a complir objectius.

El Vila-real enllaça tres eixides sense guanyar per primera vegada en la temporada

El Vila-real suma tres jornades consecutives sense guanyar com a visitant per primera vegada en la temporada, malgrat seguir entre els millors equips de LaLiga a domicili.

Pérez Llorca impulsa un gran pacte de l’aigua a Espanya i reclama més suport de l’Estat

Juanfran Pérez Llorca defén un gran pacte de l'aigua a Espanya, vinculat al posttransvasament Xúquer-Vinalopó, i exigix major implicació del Govern central i ús eficient de les infraestructures.

Pérez Llorca reclama aclarir com més prompte millor el cas màscares i critica les decisions del PSOE

Juanfran Pérez Llorca demana que el cas màscares s'esclarisca com més prompte millor i denúncia que els valencians ja han patit les conseqüències de les decisions del PSOE.

Diangana torna a Elx pendent de l’abast de la seua lesió muscular

Grady Diangana ja està a Elx per a sotmetre's a proves mèdiques que aclarisquen l'abast de la seua lesió muscular, patida durant la concentració amb la seua selecció després de la classificació al Mundial 2026.

Pérez Llorca reclama un gran pacte de l’aigua a Espanya i més col·laboració de l’Estat

Juanfran Perez Llorca defén a Novelda un gran pacte de l'aigua a Espanya, reivindica transvasaments des de zones amb excedents i exigix mes implicacion del Govern central.

Les Falles convertiran Logronyo en capital valenciana durant tres dies de festa

Les Falles aterren a Logronyo els dies 10, 11 i 12 d'abril amb un programa que replica un cap de setmana faller, la participació de 3.500 valencians i un impacte econòmic previst de 1,5 milions d'euros.

La XIV edició de La Lluna porta la seua essència mediterrània al Roig Arena i a la Marina de València

El Festival La Lluna celebra la seua XIV edició el 12 de juny en el Roig Arena i culmina enfront de la mar en Ves-los e Vents, reforçant la seua essència mediterrània i el seu caràcter innovador.