Burjassot suspén la taxa de terrasses fins a 2021

Terrassa en Burjassot, l'Horta Nord (València)

Els hostalers de Burjassot no hauran de pagar taxes de terrassa durant tot l’any i podran ampliar-les | Ajuntament de Burjassot

 

Va ser una de les primeres mesures preses per part de l’Ajuntament de Burjassot, localitat de la comarca de l’Horta Nord (València), concretament el 18 de març, quan el Govern va decretar l’estat d’alarma per la situació de crisi sanitària: la suspensió de la taxa de terrasses per a bars, restaurants i cafeteries del municipi, una mesura adoptada per a ajudar als hostalers del municipi en l’inici de la situació d’alarma i davant la incapacitat de poder obrir els seus negocis.

 

Ara, el Consistori burjassoter ha pres la decisió de suspendre de manera definitiva la taxa de taules i cadires durant els mesos de 2020. Esta acció suposa una ajuda directa al sector de la restauració del municipi; ajuda que s’unix a l’estudi, en cada cas particular i si el negoci hostaler el sol·licita, de la possible ampliació, en aquells casos que siga possible, de les terrasses ja existents.

 

En este sentit, s’estudiarà també la possibilitat d’instal·lar noves terrasses en aquells espais que no tinguen en l’actualitat, deixant sempre l’espai públic suficient per al pas de vianants amb seguretat.

 

«El nostre objectiu és ajudar, en la mesura de les nostres possibilitats i en tot el que ens siga possible, als nostres hostalers en esta situació de crisi sanitària que estem vivint», tal com ha assenyalat l’Alcalde de Burjassot, Rafa García. «Per este motiu, pensem que la suspensió de la taxa durant tot 2020 suposarà un alleujament econòmic per als bars, restaurants i cafeteries de Burjassot». En este sentit, «volem també ajudar a dinamitzar el sector i, per este motiu, en el cas que siga possible, donem l’oportunitat als hostalers d’ampliar les seues terrasses o de posar-les per primera volta».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.