Burjassot suspén la taxa de terrasses fins a 2021

Terrassa en Burjassot, l'Horta Nord (València)

Els hostalers de Burjassot no hauran de pagar taxes de terrassa durant tot l’any i podran ampliar-les | Ajuntament de Burjassot

 

Va ser una de les primeres mesures preses per part de l’Ajuntament de Burjassot, localitat de la comarca de l’Horta Nord (València), concretament el 18 de març, quan el Govern va decretar l’estat d’alarma per la situació de crisi sanitària: la suspensió de la taxa de terrasses per a bars, restaurants i cafeteries del municipi, una mesura adoptada per a ajudar als hostalers del municipi en l’inici de la situació d’alarma i davant la incapacitat de poder obrir els seus negocis.

 

Ara, el Consistori burjassoter ha pres la decisió de suspendre de manera definitiva la taxa de taules i cadires durant els mesos de 2020. Esta acció suposa una ajuda directa al sector de la restauració del municipi; ajuda que s’unix a l’estudi, en cada cas particular i si el negoci hostaler el sol·licita, de la possible ampliació, en aquells casos que siga possible, de les terrasses ja existents.

 

En este sentit, s’estudiarà també la possibilitat d’instal·lar noves terrasses en aquells espais que no tinguen en l’actualitat, deixant sempre l’espai públic suficient per al pas de vianants amb seguretat.

 

«El nostre objectiu és ajudar, en la mesura de les nostres possibilitats i en tot el que ens siga possible, als nostres hostalers en esta situació de crisi sanitària que estem vivint», tal com ha assenyalat l’Alcalde de Burjassot, Rafa García. «Per este motiu, pensem que la suspensió de la taxa durant tot 2020 suposarà un alleujament econòmic per als bars, restaurants i cafeteries de Burjassot». En este sentit, «volem també ajudar a dinamitzar el sector i, per este motiu, en el cas que siga possible, donem l’oportunitat als hostalers d’ampliar les seues terrasses o de posar-les per primera volta».

Últimes notícies

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.