Burjassot suspén la taxa de terrasses fins a 2021

Terrassa en Burjassot, l'Horta Nord (València)

Els hostalers de Burjassot no hauran de pagar taxes de terrassa durant tot l’any i podran ampliar-les | Ajuntament de Burjassot

 

Va ser una de les primeres mesures preses per part de l’Ajuntament de Burjassot, localitat de la comarca de l’Horta Nord (València), concretament el 18 de març, quan el Govern va decretar l’estat d’alarma per la situació de crisi sanitària: la suspensió de la taxa de terrasses per a bars, restaurants i cafeteries del municipi, una mesura adoptada per a ajudar als hostalers del municipi en l’inici de la situació d’alarma i davant la incapacitat de poder obrir els seus negocis.

 

Ara, el Consistori burjassoter ha pres la decisió de suspendre de manera definitiva la taxa de taules i cadires durant els mesos de 2020. Esta acció suposa una ajuda directa al sector de la restauració del municipi; ajuda que s’unix a l’estudi, en cada cas particular i si el negoci hostaler el sol·licita, de la possible ampliació, en aquells casos que siga possible, de les terrasses ja existents.

 

En este sentit, s’estudiarà també la possibilitat d’instal·lar noves terrasses en aquells espais que no tinguen en l’actualitat, deixant sempre l’espai públic suficient per al pas de vianants amb seguretat.

 

«El nostre objectiu és ajudar, en la mesura de les nostres possibilitats i en tot el que ens siga possible, als nostres hostalers en esta situació de crisi sanitària que estem vivint», tal com ha assenyalat l’Alcalde de Burjassot, Rafa García. «Per este motiu, pensem que la suspensió de la taxa durant tot 2020 suposarà un alleujament econòmic per als bars, restaurants i cafeteries de Burjassot». En este sentit, «volem també ajudar a dinamitzar el sector i, per este motiu, en el cas que siga possible, donem l’oportunitat als hostalers d’ampliar les seues terrasses o de posar-les per primera volta».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig