Burjassot suspén la taxa de terrasses fins a 2021

Terrassa en Burjassot, l'Horta Nord (València)

Els hostalers de Burjassot no hauran de pagar taxes de terrassa durant tot l’any i podran ampliar-les | Ajuntament de Burjassot

 

Va ser una de les primeres mesures preses per part de l’Ajuntament de Burjassot, localitat de la comarca de l’Horta Nord (València), concretament el 18 de març, quan el Govern va decretar l’estat d’alarma per la situació de crisi sanitària: la suspensió de la taxa de terrasses per a bars, restaurants i cafeteries del municipi, una mesura adoptada per a ajudar als hostalers del municipi en l’inici de la situació d’alarma i davant la incapacitat de poder obrir els seus negocis.

 

Ara, el Consistori burjassoter ha pres la decisió de suspendre de manera definitiva la taxa de taules i cadires durant els mesos de 2020. Esta acció suposa una ajuda directa al sector de la restauració del municipi; ajuda que s’unix a l’estudi, en cada cas particular i si el negoci hostaler el sol·licita, de la possible ampliació, en aquells casos que siga possible, de les terrasses ja existents.

 

En este sentit, s’estudiarà també la possibilitat d’instal·lar noves terrasses en aquells espais que no tinguen en l’actualitat, deixant sempre l’espai públic suficient per al pas de vianants amb seguretat.

 

«El nostre objectiu és ajudar, en la mesura de les nostres possibilitats i en tot el que ens siga possible, als nostres hostalers en esta situació de crisi sanitària que estem vivint», tal com ha assenyalat l’Alcalde de Burjassot, Rafa García. «Per este motiu, pensem que la suspensió de la taxa durant tot 2020 suposarà un alleujament econòmic per als bars, restaurants i cafeteries de Burjassot». En este sentit, «volem també ajudar a dinamitzar el sector i, per este motiu, en el cas que siga possible, donem l’oportunitat als hostalers d’ampliar les seues terrasses o de posar-les per primera volta».

Últimes notícies

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La Guàrdia Civil manté el cas del robatori del Tresor de Villena com una prioritat i guarda el màxim sigil mentres avancen les investigacions per localitzar els tres encaputxats i les peces sostretes, valorades en uns 5 milions d’euros.

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La investigació pel robatori de gran part del Tresor de Villena continua avançant, amb la Guàrdia Civil centrada en el cas i mantenint el màxim sigil per no comprometre les perquisicions.

Els docents valencians cobraran 75 euros més en la nòmina de setembre

El Consell ha ratificat la pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat no universitari, que començarà a cobrar 75 euros més este setembre i completarà 200 euros en 2028, amb nous dies lliures i dret a la desconnexió digital.