Anuncios

Burjassot suspén la taxa de terrasses fins a 2021

Terrassa en Burjassot, l'Horta Nord (València)

Els hostalers de Burjassot no hauran de pagar taxes de terrassa durant tot l’any i podran ampliar-les | Ajuntament de Burjassot

 

Va ser una de les primeres mesures preses per part de l’Ajuntament de Burjassot, localitat de la comarca de l’Horta Nord (València), concretament el 18 de març, quan el Govern va decretar l’estat d’alarma per la situació de crisi sanitària: la suspensió de la taxa de terrasses per a bars, restaurants i cafeteries del municipi, una mesura adoptada per a ajudar als hostalers del municipi en l’inici de la situació d’alarma i davant la incapacitat de poder obrir els seus negocis.

Anuncios

 

Ara, el Consistori burjassoter ha pres la decisió de suspendre de manera definitiva la taxa de taules i cadires durant els mesos de 2020. Esta acció suposa una ajuda directa al sector de la restauració del municipi; ajuda que s’unix a l’estudi, en cada cas particular i si el negoci hostaler el sol·licita, de la possible ampliació, en aquells casos que siga possible, de les terrasses ja existents.

 

En este sentit, s’estudiarà també la possibilitat d’instal·lar noves terrasses en aquells espais que no tinguen en l’actualitat, deixant sempre l’espai públic suficient per al pas de vianants amb seguretat.

 

«El nostre objectiu és ajudar, en la mesura de les nostres possibilitats i en tot el que ens siga possible, als nostres hostalers en esta situació de crisi sanitària que estem vivint», tal com ha assenyalat l’Alcalde de Burjassot, Rafa García. «Per este motiu, pensem que la suspensió de la taxa durant tot 2020 suposarà un alleujament econòmic per als bars, restaurants i cafeteries de Burjassot». En este sentit, «volem també ajudar a dinamitzar el sector i, per este motiu, en el cas que siga possible, donem l’oportunitat als hostalers d’ampliar les seues terrasses o de posar-les per primera volta».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios