Una cabina de telèfon sonarà per a donar treball a majors de 55 anys en València

L'Ajuntament de València seguint la iniciativa del programa de treball per a majors de 55 anys, ha instal·lat una cabina de telèfon en el cantó del carrer Russafa amb el carrer Colon, la qual sonarà cada deu minuts. L'objectiu és que les persones que despengen rebran informació sobre el nou programa de treball per a majors de 55 anys: 'Oportunitats +55' i altres iniciatives de València Activa, l'agència de treball municipal. Aquest pla permetrà la contractació de 80 persones per part del consistori, les quals siguen majors de 55 anys. En principi el període serà de nou mesos. Sandra Gómez, la regidora de Desenvolupament Econòmic Sostenible, es tracta d'un projecte pioner a la Comunitat amb el quan s'intenta arribar al major número de persones possible. L'alcalde de la capital, Joan Ribó realitzarà este dimarts a les 13.30 hores una activitat informativa junt a la nova cabina de 'València Activa', segons han assenyalat en un comunicat. S'ha posat de relleu també el fet que no sols és un projecte pioner, sinó que és un projecte que es fa amb recursos propis i compte únicament amb el pressupost municipal, que ascendix a més d'1,6 milions d'euros.

Si tot ix com s'espera, el programa permetrà a 80 majors de 55 anys treballar en les dependències municipals, entre octubre de 2018 i juny de 2019 en les mateixes condicions que la resta de treballadors. Aquesta iniciativa, ha dit Gómez, es fa per a incentivar i acostar els centres de treball de València, ja que les persones de 55 anys tenen obstacles afegits, ja que tenen major edat i és més difícil que les empreses es fixen en elles. Gómez ha continuat citant dades de l'atur, afegint que si bé l'evolució general de la taxa és favorable, ja que ha decrescut de 10.000 persones desempleades majors de 55 anys, a 7.900, la qual cosa és una baixada de huit punts; de 18 a 10,4%, les persones que es troben en esta franja d'edat registren una menor variació respecte a altres grups d'edat. Per aquesta raó, ha defés el projecte, argumentant que és important afavorir l'ocupabilitat d'aquest grup concret. 'Oportunitats 55+' oferix a més, un programa per a millorar les competències professionals i personals i actualitzar els coneixements en camps específics que són de gran importància a l'hora de trobar un nou treball.

 

Últimes notícies

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser l’“absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica les paraules de Feijóo sobre l’absentisme laboral i assenyala Mazón i el Consell del PP per la seua actuació el dia de la DANA a València, acusant-los de no estar al seu lloc de treball.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser el “vago i absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica Alberto Núñez Feijóo per parlar d’absentisme laboral i acusa Carlos Mazón i el Consell del PP de no estar al seu lloc durant la DANA de València, que va deixar 230 víctimes mortals.

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.