Una cabina de telèfon sonarà per a donar treball a majors de 55 anys en València

L'Ajuntament de València seguint la iniciativa del programa de treball per a majors de 55 anys, ha instal·lat una cabina de telèfon en el cantó del carrer Russafa amb el carrer Colon, la qual sonarà cada deu minuts. L'objectiu és que les persones que despengen rebran informació sobre el nou programa de treball per a majors de 55 anys: 'Oportunitats +55' i altres iniciatives de València Activa, l'agència de treball municipal. Aquest pla permetrà la contractació de 80 persones per part del consistori, les quals siguen majors de 55 anys. En principi el període serà de nou mesos. Sandra Gómez, la regidora de Desenvolupament Econòmic Sostenible, es tracta d'un projecte pioner a la Comunitat amb el quan s'intenta arribar al major número de persones possible. L'alcalde de la capital, Joan Ribó realitzarà este dimarts a les 13.30 hores una activitat informativa junt a la nova cabina de 'València Activa', segons han assenyalat en un comunicat. S'ha posat de relleu també el fet que no sols és un projecte pioner, sinó que és un projecte que es fa amb recursos propis i compte únicament amb el pressupost municipal, que ascendix a més d'1,6 milions d'euros.

Si tot ix com s'espera, el programa permetrà a 80 majors de 55 anys treballar en les dependències municipals, entre octubre de 2018 i juny de 2019 en les mateixes condicions que la resta de treballadors. Aquesta iniciativa, ha dit Gómez, es fa per a incentivar i acostar els centres de treball de València, ja que les persones de 55 anys tenen obstacles afegits, ja que tenen major edat i és més difícil que les empreses es fixen en elles. Gómez ha continuat citant dades de l'atur, afegint que si bé l'evolució general de la taxa és favorable, ja que ha decrescut de 10.000 persones desempleades majors de 55 anys, a 7.900, la qual cosa és una baixada de huit punts; de 18 a 10,4%, les persones que es troben en esta franja d'edat registren una menor variació respecte a altres grups d'edat. Per aquesta raó, ha defés el projecte, argumentant que és important afavorir l'ocupabilitat d'aquest grup concret. 'Oportunitats 55+' oferix a més, un programa per a millorar les competències professionals i personals i actualitzar els coneixements en camps específics que són de gran importància a l'hora de trobar un nou treball.

 

Últimes notícies

Etta Eyong rebutja ofertes milionàries i continua al Levante malgrat l’interés del Valencia

El director esportiu del Levante, Héctor Rodas, ha explicat que el club ha rebut ofertes econòmicament molt potents per Etta Eyong, inclosos contactes del Valencia CF, però el davanter camerunés ha decidit quedar-se i lluitar per la permanència.

El Levante recorrerà a la FIFA per a inscriure Akieme fora de termini

El Levante ha anunciat que presentarà un recurs davant la FIFA per a intentar validar la cessió de Sergio Akieme, rebutjada per LaLiga per arribar fora de termini.

Carlos Álvarez deixa el Llevant rumb al Club América de Mèxic

El director esportiu del Llevant ha confirmat que el traspàs de Carlos Álvarez al Club América de Mèxic està tancat i pendent només d’uns últims detalls contractuals. El migcampista andalús tanca així una etapa de 105 partits, 14 gols i 14 assistències amb el club granota.

La jutgessa de Catarroja eleva a 232 les víctimes mortals de la DANA de 2024

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha actualitzat a 232 el nombre de víctimes mortals, una més que la xifra oficial fins ara.

Els alcaldes socialistes valencians oferiran places per a menors de Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, assegura que els alcaldes socialistes que es concentren en suport a Ceuta també aportaran places per a acollir menors migrants no acompanyats. Muñoz reclama al PP i a Vox que no utilitzen la FEMP ni la immigració per a fomentar el conflicte i el discurs d’odi.

El Villarreal superarà els 19.000 abonats en un estadi de la Ceràmica amb 23.173 seients

El Villarreal ha anunciat que tindrà més de 19.000 abonats per a la temporada 2026-27 i que l’estadi de la Ceràmica, després de la reforma d’este estiu, oferix ara 23.173 seients, amb un aforament local de 21.000 places.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior nord de València dijous

Aemet ha activat per a dijous un avís groc per temperatures màximes de fins a 36 graus a l’interior nord de la província de València. Dimecres també hi ha avís groc per ruixats intensos, tempestes, granís i ratxes de vent molt fort.

Pérez Llorca defensa que el suport a Ceuta és ciutadà i no de partits

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat a Agost que les concentracions convocades per la FEMP per a donar suport a Ceuta són una iniciativa ciutadana i no partidista, i ha criticat l’absència del Govern central i de formacions com Compromís.