Una cabina de telèfon sonarà per a donar treball a majors de 55 anys en València

L'Ajuntament de València seguint la iniciativa del programa de treball per a majors de 55 anys, ha instal·lat una cabina de telèfon en el cantó del carrer Russafa amb el carrer Colon, la qual sonarà cada deu minuts. L'objectiu és que les persones que despengen rebran informació sobre el nou programa de treball per a majors de 55 anys: 'Oportunitats +55' i altres iniciatives de València Activa, l'agència de treball municipal. Aquest pla permetrà la contractació de 80 persones per part del consistori, les quals siguen majors de 55 anys. En principi el període serà de nou mesos. Sandra Gómez, la regidora de Desenvolupament Econòmic Sostenible, es tracta d'un projecte pioner a la Comunitat amb el quan s'intenta arribar al major número de persones possible. L'alcalde de la capital, Joan Ribó realitzarà este dimarts a les 13.30 hores una activitat informativa junt a la nova cabina de 'València Activa', segons han assenyalat en un comunicat. S'ha posat de relleu també el fet que no sols és un projecte pioner, sinó que és un projecte que es fa amb recursos propis i compte únicament amb el pressupost municipal, que ascendix a més d'1,6 milions d'euros.

Si tot ix com s'espera, el programa permetrà a 80 majors de 55 anys treballar en les dependències municipals, entre octubre de 2018 i juny de 2019 en les mateixes condicions que la resta de treballadors. Aquesta iniciativa, ha dit Gómez, es fa per a incentivar i acostar els centres de treball de València, ja que les persones de 55 anys tenen obstacles afegits, ja que tenen major edat i és més difícil que les empreses es fixen en elles. Gómez ha continuat citant dades de l'atur, afegint que si bé l'evolució general de la taxa és favorable, ja que ha decrescut de 10.000 persones desempleades majors de 55 anys, a 7.900, la qual cosa és una baixada de huit punts; de 18 a 10,4%, les persones que es troben en esta franja d'edat registren una menor variació respecte a altres grups d'edat. Per aquesta raó, ha defés el projecte, argumentant que és important afavorir l'ocupabilitat d'aquest grup concret. 'Oportunitats 55+' oferix a més, un programa per a millorar les competències professionals i personals i actualitzar els coneixements en camps específics que són de gran importància a l'hora de trobar un nou treball.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.