Caixa Ontinyent recupera el seu Mont de Pietat

 

Després de 56 anys, Caixa Ontinyent ha recuperat el seu Mont de Pietat. Es tracta d’una activitat amb caràcter social, impulsada per la Fundació Caixa Ontinyent, i que té per finalitat oferir microcrèdits amb la garantia d’una joia o un altre objecte de naturalesa similar.

 

El Mont de Pietat havia nascut amb Caixa Ontinyent en 1884, i va acompanyar la seua activitat fins a 1964, quan esta classe de servicis van caure en desús. No obstant això, Caixa Ontinyent sempre ha mantingut la referència al Mont de Pietat en la seua raó social, i ara recupera la seua activitat, en un moment en el que la societat torna a demanar els seus servicis i que suposarà, a demés, una contribució a la inclusió financera.

 

Mont de Pietat Caixa Ontinyent comptarà amb una oficina situada en Ontinyent, la Vall d’Albaida (València), a la que es podrà acudir amb cita prèvia, cridant al telèfon 962 919 117. També podrà sol·licitar-se informació a través del correu electrònic fundacio@fundaciocaixaontinyent.es.

 

Concessió microcrèdits

La concessió de microcrèdits pel Mont de Pietat es fa a través d’un procediment molt senzill: un perit taxa la joia determinant el seu valor de mercat, el Mont de Pietat oferix un crèdit per import de fins al 75% d’eixe valor, se signa el contracte i el client rep el crèdit en l’acte, deixant la joia com a dipòsit. La joia pot recuperar-se en qualsevol moment de la vigència de l’operació, normalment d’1 any, i renovable fins a 3 anys. Els interessos i les despeses de taxació, que van a càrrec del client, s’abonen al venciment o cancel·lació de l’operació.

 

El President de Caixa Ontinyent, Antonio Carbonell, ha destacat «l’emblemàtic que resulta per a la nostra Caixa implantar el Mont de Pietat perquè és recuperar una part de la nostra essència per a posar-la al servici de la nostra gent amb un aire totalment renovat, actual, modern i nou. És una aposta pels microcrèdits com a fórmula d’ajuda a la inclusió social i al finançament de les activitats més quotidianes i diferents».

 

Recalcant, a demés «l’orgull que per a la nostra ciutat i les nostres comarques suposa tindre un Mont de Pietat propi. Eixe és precisament el paper de Caixa Ontinyent, posar a disposició de la societat tots aquells recursos que poden contribuir a un millor desenrotllament social i econòmic».

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.