Caixa Ontinyent recupera el seu Mont de Pietat

 

Després de 56 anys, Caixa Ontinyent ha recuperat el seu Mont de Pietat. Es tracta d’una activitat amb caràcter social, impulsada per la Fundació Caixa Ontinyent, i que té per finalitat oferir microcrèdits amb la garantia d’una joia o un altre objecte de naturalesa similar.

 

El Mont de Pietat havia nascut amb Caixa Ontinyent en 1884, i va acompanyar la seua activitat fins a 1964, quan esta classe de servicis van caure en desús. No obstant això, Caixa Ontinyent sempre ha mantingut la referència al Mont de Pietat en la seua raó social, i ara recupera la seua activitat, en un moment en el que la societat torna a demanar els seus servicis i que suposarà, a demés, una contribució a la inclusió financera.

 

Mont de Pietat Caixa Ontinyent comptarà amb una oficina situada en Ontinyent, la Vall d’Albaida (València), a la que es podrà acudir amb cita prèvia, cridant al telèfon 962 919 117. També podrà sol·licitar-se informació a través del correu electrònic fundacio@fundaciocaixaontinyent.es.

 

Concessió microcrèdits

La concessió de microcrèdits pel Mont de Pietat es fa a través d’un procediment molt senzill: un perit taxa la joia determinant el seu valor de mercat, el Mont de Pietat oferix un crèdit per import de fins al 75% d’eixe valor, se signa el contracte i el client rep el crèdit en l’acte, deixant la joia com a dipòsit. La joia pot recuperar-se en qualsevol moment de la vigència de l’operació, normalment d’1 any, i renovable fins a 3 anys. Els interessos i les despeses de taxació, que van a càrrec del client, s’abonen al venciment o cancel·lació de l’operació.

 

El President de Caixa Ontinyent, Antonio Carbonell, ha destacat «l’emblemàtic que resulta per a la nostra Caixa implantar el Mont de Pietat perquè és recuperar una part de la nostra essència per a posar-la al servici de la nostra gent amb un aire totalment renovat, actual, modern i nou. És una aposta pels microcrèdits com a fórmula d’ajuda a la inclusió social i al finançament de les activitats més quotidianes i diferents».

 

Recalcant, a demés «l’orgull que per a la nostra ciutat i les nostres comarques suposa tindre un Mont de Pietat propi. Eixe és precisament el paper de Caixa Ontinyent, posar a disposició de la societat tots aquells recursos que poden contribuir a un millor desenrotllament social i econòmic».

Últimes notícies

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.