10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Caixa Ontinyent recupera el seu Mont de Pietat

 

Després de 56 anys, Caixa Ontinyent ha recuperat el seu Mont de Pietat. Es tracta d’una activitat amb caràcter social, impulsada per la Fundació Caixa Ontinyent, i que té per finalitat oferir microcrèdits amb la garantia d’una joia o un altre objecte de naturalesa similar.

 

El Mont de Pietat havia nascut amb Caixa Ontinyent en 1884, i va acompanyar la seua activitat fins a 1964, quan esta classe de servicis van caure en desús. No obstant això, Caixa Ontinyent sempre ha mantingut la referència al Mont de Pietat en la seua raó social, i ara recupera la seua activitat, en un moment en el que la societat torna a demanar els seus servicis i que suposarà, a demés, una contribució a la inclusió financera.

 

Mont de Pietat Caixa Ontinyent comptarà amb una oficina situada en Ontinyent, la Vall d’Albaida (València), a la que es podrà acudir amb cita prèvia, cridant al telèfon 962 919 117. També podrà sol·licitar-se informació a través del correu electrònic fundacio@fundaciocaixaontinyent.es.

 

Concessió microcrèdits

La concessió de microcrèdits pel Mont de Pietat es fa a través d’un procediment molt senzill: un perit taxa la joia determinant el seu valor de mercat, el Mont de Pietat oferix un crèdit per import de fins al 75% d’eixe valor, se signa el contracte i el client rep el crèdit en l’acte, deixant la joia com a dipòsit. La joia pot recuperar-se en qualsevol moment de la vigència de l’operació, normalment d’1 any, i renovable fins a 3 anys. Els interessos i les despeses de taxació, que van a càrrec del client, s’abonen al venciment o cancel·lació de l’operació.

 

El President de Caixa Ontinyent, Antonio Carbonell, ha destacat «l’emblemàtic que resulta per a la nostra Caixa implantar el Mont de Pietat perquè és recuperar una part de la nostra essència per a posar-la al servici de la nostra gent amb un aire totalment renovat, actual, modern i nou. És una aposta pels microcrèdits com a fórmula d’ajuda a la inclusió social i al finançament de les activitats més quotidianes i diferents».

 

Recalcant, a demés «l’orgull que per a la nostra ciutat i les nostres comarques suposa tindre un Mont de Pietat propi. Eixe és precisament el paper de Caixa Ontinyent, posar a disposició de la societat tots aquells recursos que poden contribuir a un millor desenrotllament social i econòmic».

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.