11.7 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

L’Ajuntament d’Almàssera organitza una campanya per conservar el medi ambient

 

L’Ajuntament d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha organitzat la campanya ‘Almàssera Sostenible‘ per a conservar el medi ambient i lluitar contra el canvi climàtic a través d’accions relacionades amb un consum responsable, energia neta i un espai naturalitzat.

 

Participar en este concurs és molt fàcil, només cal pujar en les xarxes socials -Instagram, Facebook o Whatsapp- una foto o vídeo fent l’acció. A demés, heu de mencionar a @ajuntamentalmassera en els seus comptes i usar el hashtag #almàsserasostenible.

 

El consistori assenyala que en cas de no tenir accés a les xarxes socials, els participants poden enviar la foto o vídeo amb el nom de la persona per missatgeria instantània al següent número: 667 740 089. 

 

El concurs finalitza el pròxim 8 de novembre. El lliurament de premis serà el 12 de novembre. Pots obtenir més informació d’esta acció del consistori de l’Ajuntament d’Almàssera en este enllaç

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.