La campanya de recolzament al sector que ha fet SOS Hostaleria

Ejemplo de shortcode con estilo
  SOS Hostaleria crea la campanya de micromecenatge ‘Apadrina un hostaler’ per a recaptar fons que ajuden el sector a compensar les restriccions, coincidint amb «la tercera Setmana Santa horrible» per a l’hostaleria valenciana després dels temporals de 2019, el confinament de 2020 i la situació actual amb el tancament a les 18 hores i […]

 

SOS Hostaleria crea la campanya de micromecenatge ‘Apadrina un hostaler’ per a recaptar fons que ajuden el sector a compensar les restriccions, coincidint amb «la tercera Setmana Santa horrible» per a l’hostaleria valenciana després dels temporals de 2019, el confinament de 2020 i la situació actual amb el tancament a les 18 hores i un terç d’aforament en interiors.

 

«La pandèmia, els confinaments, els tocs de queda i els tancaments perimetrals s’han emportat per davant més de 100.000 negocis dedicats a l’hostaleria en tota Espanya, 9.000 d’ells valencians», denúncia en un comunicat. És més, esta associació advertix que molts hostalers no han pogut acollir-se a cap de les ajudes directes aprovades pel Govern a causa d’impagaments o deutes tributaris a les que no han pogut fer front a conseqüència de la crisi de l’últim any.

 

Això suposa, al seu juí, que l’administració està «condemnant» als hostalers que més ajuda necessiten a no poder recuperar-se. «No podem abandonar als hostalers que no es troben al dia amb l’administració», reivindica el seu president, Fidel Molina.

 

Idea de Lucía Vargas

Davant d’esta situació, SOS Hostaleria s’ha unit a Lucía Vargas, jove valenciana que viu a Londres i que va crear la idea de la campanya en xarxes socials. L’objectiu és sol·licitar recursos que puguen ajudar als hostalers que es troben en «situacions personals límit».

 

Segons les seues xifres, quasi la meitat dels treballadors valencians que estan en ERTO pertanyen al sector de l’hostaleria i representen set de cada deu ocupacions perduts. També recorda que els temporals de Setmana Santa de 2019 van suposar un colp molt dur per a l’hostaleria valenciana, perquè la impossibilitat d’usar les terrasses i les anul·lacions van ser «una autèntica maçada» per a hotels, bars i restaurants.

 

En este escenari, l’entitat ha creat una plataforma de suport als hostalers valencians a través d’un sistema transparent de donacions de particulars, en la que s’analitzarà les sol·licituds presentades a través del seu web i decidirà la concessió de l’ajuda en funció de les necessitats. Periòdicament es farà pública l’ajuda concedida i les raons per les que s’ha atorgat.

Últimes notícies

Una nova dana amenaça la Comunitat Valenciana amb fins a 300 l/m² en 24 hores

La dana Adam pot deixar fins a 300 litres per metre quadrat en 24 hores, sobretot al sud d’Alacant, i podria comportar inundacions importants, segons ha advertit el conseller Juan Carlos Valderrama.

Els acusats del ‘cas Bar España’ demanen prescriure les injúries i calúmnies

Les defenses dels set acusats de difondre el bulo del conegut com a ‘cas Bar España’ han sol·licitat al jutge a Castelló que declare prescrits els delictes d’injúries i calúmnies i que rebutge el paper de la Fiscalia com a part acusadora. El judici ha començat amb llargues qüestions prèvies i problemes tècnics que han impedit la primera declaració prevista per videoconferència.

Les víctimes de la DANA demanen empatia per a la marxa del segon aniversari a València

Les associacions de víctimes de la DANA han fet una crida a la ciutadania perquè secunde la manifestació convocada a València el 31 d’octubre, quan es compliran dos anys de les riudes que van causar 233 morts. Reclamen empatia, unitat i responsabilitats polítiques al Consell per la gestió d’aquella catàstrofe.

Esquerra Unida se suma finalment a la coalició Compromís-Front Valencià per al 23J valencià

Esquerra Unida del País Valencià ha acceptat l últim oferiment de Compromís per a concórrer junta a Podem i Esquerra Republicana del País Valencià a les generals del 29 de novembre, en una candidatura que es dirà Compromís-Front Valencià i que encara ha de ser ratificada per la militància d EUPV.

L’assetjador de Mazón va revisar 170 vegades la seua agenda i va buscar dades de la seua dona

Un home investigat per amenaçar de mort Carlos Mazón després de la dana de 2024 ha consultat 170 vegades la seua agenda pública i ha buscat informació sobre el seu domicili i la seua dona. Un nou informe policial ha motivat la reobertura de la causa i el jutjat dona ara deu dies a Fiscalia i acusacions per demanar juí oral o l’arxiu.

Els equips del SAMU reanimen enguany 1.841 persones en parada cardíaca a la Comunitat Valenciana

Els equips mèdics del SAMU han reanimat enguany 1.841 persones en parada cardiorrespiratòria a la Comunitat Valenciana, 902 d’elles a la província de València. Sanitat impulsa jornades de formació en reanimació cardiopulmonar bàsica per a la població.

Kata, el gos policia d’Alacant, destapa una maleta amb cocaïna d’un pròfug buscat des de 2020

Un home de 28 anys buscat des de 2020 per un jutjat d'Almeria ha sigut detingut a l'estació d'autobusos d'Alacant per tràfic de drogues, després que la gossa policia Kata localitzara una maleta amb 678 grams de cocaïna en un autobús de la línia Algeciras-Barcelona.

Pérez Llorca reivindica una intel·ligència artificial al servici de les persones

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat en un congrés a Alacant una intel·ligència artificial basada en la responsabilitat, la confiança i la supervisió humana per a millorar la sanitat, l’Administració i els servicis d’emergències.