17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

El càmping La Piràmide de Torrent tanca les instal·lacions comunes per un cas de coronavirus

 

Un cas de coronavirus ha obligat a prohibir visites, tancar les instal·lacions deportives i de jocs, lavabos comuns i la Casona del càmping La Piràmide de Torrent, en la comarca de l’Horta de València, segons ha informat la Junta Directiva a través de les xarxes socials.

 

Segons les mateixes fonts, estes restriccions continuaran durant tota la setmana i el cap de setmana es valorarà la reobertura, segons es vagen coneixent els resultats de les proves PCR. A demés, també s’estan desinfectant totes les instal·lacions per prevenció.

 

Ara com ara, fins a deu persones, les més pròximes al contagiat, s’han sotmés a una prova PCR i totes elles han donat negatiu. En este sentit, des del càmping han informat que el protocol ha sigut posat en marxa per la mateixa directiva, ja que Sanitat no intervé fins que es detecten tres casos, quan ja es considera brot.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’usuari afectat no tenia cap símptoma, sinó que es va fer la prova després d’acudir a Urgències per una mossegada de gos.

Últimes notícies

Bernabé insta l’alcalde d’Alacant a assumir responsabilitats pel mal ús del poder

Pilar Bernabé ha demanat a Luis Barcala assumir responsabilitats pel mal ús del poder després de l'adjudicació de vivendes públiques a familiars. La dirigent ha citat la dimissió de María Pérez-Hickman i ha retret a Carlos Mazón emparar-se en l'aforament en la causa de la DANA.

Pérez Llorca espera que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha demanat que la Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA marque una nova etapa de cooperació. Ha admés que arriba tard i que possiblement hi ha qüestions sense solució.

La delegada del Govern acusa a Pérez Llorca d’indignitat per mesclar indemnitzacions

Pilar Bernabé ha retret al president valencià que compare les ajudes per la DANA amb les indemnitzacions de l'accident de Adamuz i ha recordat que la Generalitat no ha compensat a les 230 víctimes.

Pérez Llorca exigix explicacions i rectificació per les indemnitzacions de la DANA

Pérez Llorca ha reclamat al Govern explicacions i una rectificació per la diferència d'indemnitzacions entre les víctimes de la DANA i l'accident de Adamuz. També ha rebutjat la proposta de finançament en considerar que perjudica la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca assegura que els aspirants a les VPO d’Alacant complien els requisits

El president de la Generalitat ha assegurat que els qui van optar a les VPO de La Condomina complien els requisits, recolzat en un certificat tècnic. Ha qualificat de molt greu la polèmica i ha recordat que l'Ajuntament revisa expedients abans de decidir mesures.

El València busca en el Villamarín encadenar dos victòries a domicili quasi dos anys després

L'equip de Carlos Corberán visita el Villamarín amb l'opció d'encadenar dos triomfs fora després del 0-1 a Getafe, alguna cosa que no aconseguix des d'abril de 2024.

Parc Sagunt firma la venda de 381.804 m² a Inditex per 64,9 milions

EEE ha venut a Alveston ITG, del Grup Inditex, 381.804 m² en Parc Sagunt II per 64,9 milions per a un projecte logístic al costat de la gigafactoria de Powerco. Queden 618.398 m² disponibles en quatre lots, després d'un procés iniciat en 2025 i adjudicat al novembre.

Barcala defén que la regidor d’Urbanisme va obtindre la vivenda social abans d’entrar en política

L'alcalde ha assegurat que Rocío Gómez va ser adjudicatària en 2018, anys abans de ser regidora, i ha ordenat un expedient per a aclarir el procés i depurar responsabilitats.