11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

El càmping La Piràmide de Torrent tanca les instal·lacions comunes per un cas de coronavirus

 

Un cas de coronavirus ha obligat a prohibir visites, tancar les instal·lacions deportives i de jocs, lavabos comuns i la Casona del càmping La Piràmide de Torrent, en la comarca de l’Horta de València, segons ha informat la Junta Directiva a través de les xarxes socials.

 

Segons les mateixes fonts, estes restriccions continuaran durant tota la setmana i el cap de setmana es valorarà la reobertura, segons es vagen coneixent els resultats de les proves PCR. A demés, també s’estan desinfectant totes les instal·lacions per prevenció.

 

Ara com ara, fins a deu persones, les més pròximes al contagiat, s’han sotmés a una prova PCR i totes elles han donat negatiu. En este sentit, des del càmping han informat que el protocol ha sigut posat en marxa per la mateixa directiva, ja que Sanitat no intervé fins que es detecten tres casos, quan ja es considera brot.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’usuari afectat no tenia cap símptoma, sinó que es va fer la prova després d’acudir a Urgències per una mossegada de gos.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.