10 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

El càmping La Piràmide de Torrent tanca les instal·lacions comunes per un cas de coronavirus

 

Un cas de coronavirus ha obligat a prohibir visites, tancar les instal·lacions deportives i de jocs, lavabos comuns i la Casona del càmping La Piràmide de Torrent, en la comarca de l’Horta de València, segons ha informat la Junta Directiva a través de les xarxes socials.

 

Segons les mateixes fonts, estes restriccions continuaran durant tota la setmana i el cap de setmana es valorarà la reobertura, segons es vagen coneixent els resultats de les proves PCR. A demés, també s’estan desinfectant totes les instal·lacions per prevenció.

 

Ara com ara, fins a deu persones, les més pròximes al contagiat, s’han sotmés a una prova PCR i totes elles han donat negatiu. En este sentit, des del càmping han informat que el protocol ha sigut posat en marxa per la mateixa directiva, ja que Sanitat no intervé fins que es detecten tres casos, quan ja es considera brot.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’usuari afectat no tenia cap símptoma, sinó que es va fer la prova després d’acudir a Urgències per una mossegada de gos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana

Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.