Clausuren un campus d’estiu en Santa Pola en donar positiu en coronavirus un xiquet

 

Un xiquet que estava participant en un campus d’estiu en Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha donat positiu en coronavirus. Açò ha obligat al tancament del campus del Club Nàutic que s’estava celebrant en la ‘Gran Playa’ i en el que estaven participant una trentena de xiquets.

 

Segons ha avançat ‘Información’, el menor ha anat al centre de salut este mateix diumenge, després de trobar-se malament. Ha sigut després de fer-se el test del Covid-19 quan ha sabut que estava contagiat. Només saber que el xiquet estava participant en un campus d’estiu, les autoritats sanitàries s’han posat en contacte amb els organitzadors per a que posen fi al campus.

 

«Hem clausurat el campus en Gran Playa seguint les indicacions de les autoritats sanitàries i hem informat als pares de tots els menors participants el motiu del tancament», ha assegurat el president del Club Nàutic de Santa Pola, Pascual Orts.

 

Ara, el centre de salut ja ha rebut les dades de tots els menors que participaven en el campus per a poder seguir la traçabilitat i els xiquets hauran de fer una quarantena de quinze dies. També els monitors s’hauran de sotmetre a les proves PCR.

Últimes notícies

Dos de cada tres bars i restaurants valencians facturen menys per la calor i els macroesdeveniments

El 67 % dels locals dhostaleria valenciana ha vist baixar els seus ingressos este estiu per la calor extrema, la contenció del gasto i la coincidència amb macroesdeveniments. El client local sha consolidat com a principal suport del sector i la majoria de negocis no ha contractat reforços.

Kepler-Karst releva l’advocat de Salomé Pradas en la causa de la DANA

El despatx Kepler-Karst ha substituït l’advocat Eduardo de Urbano pel penalista Pedro Colina, que passa a assumir la defensa de Salomé Pradas en la causa de la DANA que s’instrueix a Catarroja.

Veïns del Marítim organitzen un sopar a la fresca per plantar cara a la massificació turística

Associacions veïnals dels barris marítims de València convoquen un sopar a la fresca multitudinari per denunciar la mercantilització dels espais públics i reivindicar que la platja i els barris continuen sent dels veïns.

Bernabé acusa Feijóo de traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa Alberto Núñez Feijóo de voler traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta, igual que amb la DANA que va afectar la província de València. Bernabé reclama lleialtat institucional i que es deixen de costat les estratègies partidistes davant situacions catastròfiques.

Catalá crida a defensar la sobirania nacional després dels altercats de Ceuta

María José Catalá ha reclamat defensar la sobirania nacional i la integritat territorial arran dels altercats d este estiu a Ceuta i ha confirmat que participarà en la concentració convocada a València. La dirigeix especialment als ceutins residents en la ciutat, que considera que han de ser els protagonistes.

La base Alinghi es transforma en el nou centre de Marina d’Empreses per a mil emprenedors

La Marina de València estrena el renovat edifici Alinghi com a nou centre de Marina d’Empreses, amb 7.600 metres quadrats i capacitat per a 1.000 persones, finançat amb 25 milions d’euros del patrimoni de Juan Roig.

Cada volta hi ha més famílies de Casa Caridad vivint en habitacions de lloguer

Quatre de cada deu famílies que han demanat plaça per al curs 2026-2027 a les escoles infantils de Casa Caridad viuen en habitacions llogades, quasi el doble que en el procés anterior. L’informe també alerta de la falta de xarxa familiar, l’atur femení i la precarietat laboral i residencial.

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.