Clausuren un campus d’estiu en Santa Pola en donar positiu en coronavirus un xiquet

 

Un xiquet que estava participant en un campus d’estiu en Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha donat positiu en coronavirus. Açò ha obligat al tancament del campus del Club Nàutic que s’estava celebrant en la ‘Gran Playa’ i en el que estaven participant una trentena de xiquets.

 

Segons ha avançat ‘Información’, el menor ha anat al centre de salut este mateix diumenge, després de trobar-se malament. Ha sigut després de fer-se el test del Covid-19 quan ha sabut que estava contagiat. Només saber que el xiquet estava participant en un campus d’estiu, les autoritats sanitàries s’han posat en contacte amb els organitzadors per a que posen fi al campus.

 

«Hem clausurat el campus en Gran Playa seguint les indicacions de les autoritats sanitàries i hem informat als pares de tots els menors participants el motiu del tancament», ha assegurat el president del Club Nàutic de Santa Pola, Pascual Orts.

 

Ara, el centre de salut ja ha rebut les dades de tots els menors que participaven en el campus per a poder seguir la traçabilitat i els xiquets hauran de fer una quarantena de quinze dies. També els monitors s’hauran de sotmetre a les proves PCR.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.