Clausuren un campus d’estiu en Santa Pola en donar positiu en coronavirus un xiquet

 

Un xiquet que estava participant en un campus d’estiu en Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha donat positiu en coronavirus. Açò ha obligat al tancament del campus del Club Nàutic que s’estava celebrant en la ‘Gran Playa’ i en el que estaven participant una trentena de xiquets.

 

Segons ha avançat ‘Información’, el menor ha anat al centre de salut este mateix diumenge, després de trobar-se malament. Ha sigut després de fer-se el test del Covid-19 quan ha sabut que estava contagiat. Només saber que el xiquet estava participant en un campus d’estiu, les autoritats sanitàries s’han posat en contacte amb els organitzadors per a que posen fi al campus.

 

«Hem clausurat el campus en Gran Playa seguint les indicacions de les autoritats sanitàries i hem informat als pares de tots els menors participants el motiu del tancament», ha assegurat el president del Club Nàutic de Santa Pola, Pascual Orts.

 

Ara, el centre de salut ja ha rebut les dades de tots els menors que participaven en el campus per a poder seguir la traçabilitat i els xiquets hauran de fer una quarantena de quinze dies. També els monitors s’hauran de sotmetre a les proves PCR.

Últimes notícies

Les universitats públiques valencianes rebran 1.097 milions de la Generalitat en 2026

La Generalitat ha previst 1.097 milions d’euros en transferències per a les universitats públiques dins dels pressupostos de 2026, la xifra més alta fins ara, i reforça les beques, la gratuïtat de la primera matrícula i el suport a la investigació.

The Terminal Hub destinarà 3 milions a rehabilitar la base del Victory a la Marina de València

The Terminal Hub ha anunciat una inversió de quasi 3 milions d’euros per a rehabilitar l’antiga base del Victory Challenge a la Marina de València i convertir-la en un nou hub tecnològic internacional.

El PSPV exigirà reprovar Mompó en Les Corts i la Diputació pels seus insults a Diana Morant

El PSPV-PSOE presentarà iniciatives en Les Corts i en la Diputació de València per reprovar el president provincial, Vicent Mompó, després dels que qualifica d'insults masclistes cap a la ministra Diana Morant.

Les intervencions dels bombers de València per risc de suïcidi es tripliquen des de 2020

Les actuacions dels bombers de València davant situacions de risc de suïcidi s’han triplicat des de 2020 i han arribat a 316 serveis en 2025. L’Ajuntament ha reforçat la formació, la mediació i la coordinació amb Policia i sanitaris per a afrontar estos casos.

La Generalitat porta al Suprem les delegacions de competències del Botànic en funcions

L’Advocacia General de la Generalitat ha presentat un recurs de cassació davant el Tribunal Suprem contra les sentències del TSJCV que van avalar les delegacions de competències signades pel Consell del Botànic en funcions, que afecten actuacions per uns 65 milions d’euros del Pla Edificant.

L’ampliació de l’Hospital de Torrevieja sumarà 457 llits i 667 sanitaris amb una inversió de 175 milions

L’Hospital Universitari de Torrevieja augmentarà un 75 % la superfície, tindrà 457 llits i 150 consultes externes, i contractarà 667 professionals en tres fases fins a completar el nou complex sanitari.

El professorat públic reprén les protestes i recorda que la lluita continua als instituts

Docents de la xarxa pública no universitària s’han concentrat als centres de la Comunitat Valenciana per avisar que la lluita iniciada el curs passat continua i que la vaga indefinida està suspesa però no desconvocada.

Neal Sako continua de baixa pel pubis i el València Basket fitxa Jasiel Rivero per un mes

Neal Sako continua recuperant-se de unes molèsties al pubis que li han impedit iniciar la temporada amb el València Basket, que ha reaccionat fitxant el cubà Jasiel Rivero per un mes abans de la Supercopa.