Clausuren un campus d’estiu en Santa Pola en donar positiu en coronavirus un xiquet

 

Un xiquet que estava participant en un campus d’estiu en Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha donat positiu en coronavirus. Açò ha obligat al tancament del campus del Club Nàutic que s’estava celebrant en la ‘Gran Playa’ i en el que estaven participant una trentena de xiquets.

 

Segons ha avançat ‘Información’, el menor ha anat al centre de salut este mateix diumenge, després de trobar-se malament. Ha sigut després de fer-se el test del Covid-19 quan ha sabut que estava contagiat. Només saber que el xiquet estava participant en un campus d’estiu, les autoritats sanitàries s’han posat en contacte amb els organitzadors per a que posen fi al campus.

 

«Hem clausurat el campus en Gran Playa seguint les indicacions de les autoritats sanitàries i hem informat als pares de tots els menors participants el motiu del tancament», ha assegurat el president del Club Nàutic de Santa Pola, Pascual Orts.

 

Ara, el centre de salut ja ha rebut les dades de tots els menors que participaven en el campus per a poder seguir la traçabilitat i els xiquets hauran de fer una quarantena de quinze dies. També els monitors s’hauran de sotmetre a les proves PCR.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.

PP i Vox aproven regular el burca i el niqab en dependències municipals d’Alacant

La majoria de PP i Vox en el ple d'Alacant ha aprovat regular l'accés a dependències municipals per a impedir l'entrada amb el rostre cobert. L'oposició denuncia que la mesura estigmatitza i desvia el focus d'altres problemes.

La jutgessa envia a Fiscalia i UDEF la documentació sobre les 140 vivendes públiques dels Naus a Alacant

La jutgessa ha enviat a Fiscalia i UDEF la documentació de l'ajuntament sobre l'adjudicació de les 140 vivendes públiques dels Naus. Els informes arrepleguen indicis com a llars sense empadronats, familiars beneficiats i no adjudicataris residint, en un cas que ja té conseqüències polítiques i dimissions.

Pérez Llorca defén a Roig i retrau a Belarra: ‘Ja m’agradaria que anara tan productiva per a la societat’

Pérez Llorca ha elogiat la contribució de Juan Roig i ha enlletgit a Ione Belarra les seues paraules en el Congrés. Vicente Boluda ha recolzat a l'empresari.

Boluda, sobre el finançament autonòmic, apunta que a vegades cal dir que sí

Boluda ha plantejat que, davant la proposta del Govern, a vegades cal dir que sí, encara que ha recalcat que és una opinió personal i AVE no ha fixat postura. El pla preveu 3.670 milions més per a la Comunitat en 2027, prop d'un 18% sobre el model actual.

Les estreles de l’atletisme espanyol se citen a València amb la vista posada en els Mundials de Torun

El Lluís Puig acull del 27 de febrer a l'1 de març la 62a edició sota sostre, amb 26 títols en joc i una novetat: el 4x400 mixt per clubs tancarà el programa.

Detingut a Alacant per estafar 900 euros a un veí de Lleó amb un SMS que imitava a la DGT

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant a un sospitós d'estafar 900 euros a un veí de La Bañeza mitjançant un SMS que imitava a la DGT. La víctima va introduir les seues dades en una web falsa després d'un avís de 20 euros i després es va executar una compra a Torrevieja.

Gran expectació mediàtica i només la família en la vetla de Tejero a Xàtiva

La capella ardent a Xàtiva ha reunit nombrosos mitjans i a alguns curiosos, però l'accés s'ha limitat a la família i al cercle més pròxim. El funeral se celebra a les 19 hores.