Clausuren un campus d’estiu en Santa Pola en donar positiu en coronavirus un xiquet

 

Un xiquet que estava participant en un campus d’estiu en Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha donat positiu en coronavirus. Açò ha obligat al tancament del campus del Club Nàutic que s’estava celebrant en la ‘Gran Playa’ i en el que estaven participant una trentena de xiquets.

 

Segons ha avançat ‘Información’, el menor ha anat al centre de salut este mateix diumenge, després de trobar-se malament. Ha sigut després de fer-se el test del Covid-19 quan ha sabut que estava contagiat. Només saber que el xiquet estava participant en un campus d’estiu, les autoritats sanitàries s’han posat en contacte amb els organitzadors per a que posen fi al campus.

 

«Hem clausurat el campus en Gran Playa seguint les indicacions de les autoritats sanitàries i hem informat als pares de tots els menors participants el motiu del tancament», ha assegurat el president del Club Nàutic de Santa Pola, Pascual Orts.

 

Ara, el centre de salut ja ha rebut les dades de tots els menors que participaven en el campus per a poder seguir la traçabilitat i els xiquets hauran de fer una quarantena de quinze dies. També els monitors s’hauran de sotmetre a les proves PCR.

Últimes notícies

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.