Canvi radical de l’anunci d’Estrella Damm per a remoure consciències

Anunci Estrella Damm

Estrella Damm treballa per a eliminar les anelles de plàstic de les llandes  | Estrella Damm

 

El mític anunci d’Estrella Damm que tot el món espera cada any per a declarar-se oficialment en època d’estiu i plantar-se en l’arena amb una cervesa en la mà ha arribat. Però enguany no ho ha fet com la majoria imaginàvem. Ni sol, ni cervesa, ni arena, ni fogueres, ni somriures. Només el mar i una xica en la seua immensitat emulant l’ànima del Mediterrani, en una clara declaració d’intencions: remoure consciències en la lluita contra la contaminació del medi ambient.

 

La firma opta esta volta per abandonar el bon rotllo que la caracteritzava i s’embarca en un format més seriós, però a la volta més sentit i compromés. Ni idíl·liques postals en Menorca ni felicitat per tots els costats. Només un clar missatge: si volem disfrutar del Mediterrani, també hem de cuidar-lo.

 

Un colp de realitat a tots els amants del ‘Mediterràniament’ que, agrade més o menys, crea l’impacte que busca. «Si volem mantindre la nostra forma de vida, no hauríem de protegir allò que la fa possible?», acaba l’espot, amb delicada contundència.

 

 

 

«Em deixes sense alé, em cremes tot el cos»

Baix el títol ‘Acte I, Ànima’, l’anunci deixa entrevore que hi haurà més entregues i que la història continua. En esta primera presa de contacte amb el seu públic fidel, Estrella mostra a una jove ballant en el fons del mar una música que, més que melodia, és lletra per a pensar dos vegades. «Ara, jo que vaig vore nàixer el món, que el meu batec és teu. Ara, jo que abrace els teus records i calle els teus secrets, sent terror», diu. I suspesa en la immensitat marina la protagonista avança per damunt de les roques, fins que es topa amb els plàstics i tot canvia. 

 

«No entenc per què escupixes verí, em deixes sense alé, em cremes tot el cos», s’escolta. La lletra de la cançó va definint perfectament unes imatges impactants que traspassen la pantalla. Un núvol negre envaïx el mar i acaba de traslladar a la xica al fons. «Fa un temps que et veig i no t’entenc. Deu haver altra forma de viure». La jove queda abandonada en les profunditats, en un intent de fer prendre consciència del mal que estem causant-li al mar.

 

El compromís d’Estrella amb el medi ambient

Estrella Damm ha volgut posar el seu granet d’arena en una lluita que és de tots, mostrant a què està exposat el Mediterrani i la necessitat d’actuar per a frenar-ho. I el missatge que transmet no és superficial. Des de fa uns anys, la companyia de cervesa potencia els envasos reciclables a l’hora de comercialitzar els seus productes i utilitza cartó de boscos que es gestionen responsablement

 

A més, el nou anunci ve de la mà d’un nou repte amb el qual la marca vol formalitzar el compromís amb el medi ambient. Estrella Damm treballa per a eliminar les anelles de plàstic de les llandes. El projecte, que ja ha superat part de la fase de proves, suposarà l’eliminació de 89 milions d’anelles, traduït en 260 tones de plàstic menys fent mal al planeta.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.

Desallotgen un càmping per un incendi forestal a Rugat ja controlat

Un incendi forestal declarat a Rugat va obligar a desallotjar de manera preventiva un càmping pròxim, encara que el foc va quedar controlat en menys d'una hora i els allotjats van poder preparar el seu retorn.

Atenes vibra amb la Final Four de l’Eurolliga i el somni de la corona europea

Atenes recupera la Final Four de l'Eurolliga dènou anys després i s'ompli d'aficionats de Reial Madrid, València Basket, Fenerbahce i Olympiacos que somien amb la corona europea.

La Nova Muixeranga d’Algemesí retrà homenatge a Catarroja a les víctimes de la dana de 2024

La Nova Muixeranga d'Algemesí celebrarà este dissabte en el Parc dels Barraques de Catarroja un acte d'homenatge a les víctimes mortals i persones afectades per la dana de 2024, amb figures humanes, ofrena floral i lliurament de fons solidaris.