13 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Canvi radical de l’anunci d’Estrella Damm per a remoure consciències

Anunci Estrella Damm

Estrella Damm treballa per a eliminar les anelles de plàstic de les llandes  | Estrella Damm

 

El mític anunci d’Estrella Damm que tot el món espera cada any per a declarar-se oficialment en època d’estiu i plantar-se en l’arena amb una cervesa en la mà ha arribat. Però enguany no ho ha fet com la majoria imaginàvem. Ni sol, ni cervesa, ni arena, ni fogueres, ni somriures. Només el mar i una xica en la seua immensitat emulant l’ànima del Mediterrani, en una clara declaració d’intencions: remoure consciències en la lluita contra la contaminació del medi ambient.

 

La firma opta esta volta per abandonar el bon rotllo que la caracteritzava i s’embarca en un format més seriós, però a la volta més sentit i compromés. Ni idíl·liques postals en Menorca ni felicitat per tots els costats. Només un clar missatge: si volem disfrutar del Mediterrani, també hem de cuidar-lo.

 

Un colp de realitat a tots els amants del ‘Mediterràniament’ que, agrade més o menys, crea l’impacte que busca. «Si volem mantindre la nostra forma de vida, no hauríem de protegir allò que la fa possible?», acaba l’espot, amb delicada contundència.

 

 

 

«Em deixes sense alé, em cremes tot el cos»

Baix el títol ‘Acte I, Ànima’, l’anunci deixa entrevore que hi haurà més entregues i que la història continua. En esta primera presa de contacte amb el seu públic fidel, Estrella mostra a una jove ballant en el fons del mar una música que, més que melodia, és lletra per a pensar dos vegades. «Ara, jo que vaig vore nàixer el món, que el meu batec és teu. Ara, jo que abrace els teus records i calle els teus secrets, sent terror», diu. I suspesa en la immensitat marina la protagonista avança per damunt de les roques, fins que es topa amb els plàstics i tot canvia. 

 

«No entenc per què escupixes verí, em deixes sense alé, em cremes tot el cos», s’escolta. La lletra de la cançó va definint perfectament unes imatges impactants que traspassen la pantalla. Un núvol negre envaïx el mar i acaba de traslladar a la xica al fons. «Fa un temps que et veig i no t’entenc. Deu haver altra forma de viure». La jove queda abandonada en les profunditats, en un intent de fer prendre consciència del mal que estem causant-li al mar.

 

El compromís d’Estrella amb el medi ambient

Estrella Damm ha volgut posar el seu granet d’arena en una lluita que és de tots, mostrant a què està exposat el Mediterrani i la necessitat d’actuar per a frenar-ho. I el missatge que transmet no és superficial. Des de fa uns anys, la companyia de cervesa potencia els envasos reciclables a l’hora de comercialitzar els seus productes i utilitza cartó de boscos que es gestionen responsablement

 

A més, el nou anunci ve de la mà d’un nou repte amb el qual la marca vol formalitzar el compromís amb el medi ambient. Estrella Damm treballa per a eliminar les anelles de plàstic de les llandes. El projecte, que ja ha superat part de la fase de proves, suposarà l’eliminació de 89 milions d’anelles, traduït en 260 tones de plàstic menys fent mal al planeta.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.