Canvi radical de l’anunci d’Estrella Damm per a remoure consciències

Anunci Estrella Damm

Estrella Damm treballa per a eliminar les anelles de plàstic de les llandes  | Estrella Damm

 

El mític anunci d’Estrella Damm que tot el món espera cada any per a declarar-se oficialment en època d’estiu i plantar-se en l’arena amb una cervesa en la mà ha arribat. Però enguany no ho ha fet com la majoria imaginàvem. Ni sol, ni cervesa, ni arena, ni fogueres, ni somriures. Només el mar i una xica en la seua immensitat emulant l’ànima del Mediterrani, en una clara declaració d’intencions: remoure consciències en la lluita contra la contaminació del medi ambient.

 

La firma opta esta volta per abandonar el bon rotllo que la caracteritzava i s’embarca en un format més seriós, però a la volta més sentit i compromés. Ni idíl·liques postals en Menorca ni felicitat per tots els costats. Només un clar missatge: si volem disfrutar del Mediterrani, també hem de cuidar-lo.

 

Un colp de realitat a tots els amants del ‘Mediterràniament’ que, agrade més o menys, crea l’impacte que busca. «Si volem mantindre la nostra forma de vida, no hauríem de protegir allò que la fa possible?», acaba l’espot, amb delicada contundència.

 

 

 

«Em deixes sense alé, em cremes tot el cos»

Baix el títol ‘Acte I, Ànima’, l’anunci deixa entrevore que hi haurà més entregues i que la història continua. En esta primera presa de contacte amb el seu públic fidel, Estrella mostra a una jove ballant en el fons del mar una música que, més que melodia, és lletra per a pensar dos vegades. «Ara, jo que vaig vore nàixer el món, que el meu batec és teu. Ara, jo que abrace els teus records i calle els teus secrets, sent terror», diu. I suspesa en la immensitat marina la protagonista avança per damunt de les roques, fins que es topa amb els plàstics i tot canvia. 

 

«No entenc per què escupixes verí, em deixes sense alé, em cremes tot el cos», s’escolta. La lletra de la cançó va definint perfectament unes imatges impactants que traspassen la pantalla. Un núvol negre envaïx el mar i acaba de traslladar a la xica al fons. «Fa un temps que et veig i no t’entenc. Deu haver altra forma de viure». La jove queda abandonada en les profunditats, en un intent de fer prendre consciència del mal que estem causant-li al mar.

 

El compromís d’Estrella amb el medi ambient

Estrella Damm ha volgut posar el seu granet d’arena en una lluita que és de tots, mostrant a què està exposat el Mediterrani i la necessitat d’actuar per a frenar-ho. I el missatge que transmet no és superficial. Des de fa uns anys, la companyia de cervesa potencia els envasos reciclables a l’hora de comercialitzar els seus productes i utilitza cartó de boscos que es gestionen responsablement

 

A més, el nou anunci ve de la mà d’un nou repte amb el qual la marca vol formalitzar el compromís amb el medi ambient. Estrella Damm treballa per a eliminar les anelles de plàstic de les llandes. El projecte, que ja ha superat part de la fase de proves, suposarà l’eliminació de 89 milions d’anelles, traduït en 260 tones de plàstic menys fent mal al planeta.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.