12.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Canvi radical de l’anunci d’Estrella Damm per a remoure consciències

Anunci Estrella Damm

Estrella Damm treballa per a eliminar les anelles de plàstic de les llandes  | Estrella Damm

 

El mític anunci d’Estrella Damm que tot el món espera cada any per a declarar-se oficialment en època d’estiu i plantar-se en l’arena amb una cervesa en la mà ha arribat. Però enguany no ho ha fet com la majoria imaginàvem. Ni sol, ni cervesa, ni arena, ni fogueres, ni somriures. Només el mar i una xica en la seua immensitat emulant l’ànima del Mediterrani, en una clara declaració d’intencions: remoure consciències en la lluita contra la contaminació del medi ambient.

 

La firma opta esta volta per abandonar el bon rotllo que la caracteritzava i s’embarca en un format més seriós, però a la volta més sentit i compromés. Ni idíl·liques postals en Menorca ni felicitat per tots els costats. Només un clar missatge: si volem disfrutar del Mediterrani, també hem de cuidar-lo.

 

Un colp de realitat a tots els amants del ‘Mediterràniament’ que, agrade més o menys, crea l’impacte que busca. «Si volem mantindre la nostra forma de vida, no hauríem de protegir allò que la fa possible?», acaba l’espot, amb delicada contundència.

 

 

 

«Em deixes sense alé, em cremes tot el cos»

Baix el títol ‘Acte I, Ànima’, l’anunci deixa entrevore que hi haurà més entregues i que la història continua. En esta primera presa de contacte amb el seu públic fidel, Estrella mostra a una jove ballant en el fons del mar una música que, més que melodia, és lletra per a pensar dos vegades. «Ara, jo que vaig vore nàixer el món, que el meu batec és teu. Ara, jo que abrace els teus records i calle els teus secrets, sent terror», diu. I suspesa en la immensitat marina la protagonista avança per damunt de les roques, fins que es topa amb els plàstics i tot canvia. 

 

«No entenc per què escupixes verí, em deixes sense alé, em cremes tot el cos», s’escolta. La lletra de la cançó va definint perfectament unes imatges impactants que traspassen la pantalla. Un núvol negre envaïx el mar i acaba de traslladar a la xica al fons. «Fa un temps que et veig i no t’entenc. Deu haver altra forma de viure». La jove queda abandonada en les profunditats, en un intent de fer prendre consciència del mal que estem causant-li al mar.

 

El compromís d’Estrella amb el medi ambient

Estrella Damm ha volgut posar el seu granet d’arena en una lluita que és de tots, mostrant a què està exposat el Mediterrani i la necessitat d’actuar per a frenar-ho. I el missatge que transmet no és superficial. Des de fa uns anys, la companyia de cervesa potencia els envasos reciclables a l’hora de comercialitzar els seus productes i utilitza cartó de boscos que es gestionen responsablement

 

A més, el nou anunci ve de la mà d’un nou repte amb el qual la marca vol formalitzar el compromís amb el medi ambient. Estrella Damm treballa per a eliminar les anelles de plàstic de les llandes. El projecte, que ja ha superat part de la fase de proves, suposarà l’eliminació de 89 milions d’anelles, traduït en 260 tones de plàstic menys fent mal al planeta.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.