Una investigació alerta de què la civilització humana podria desaparéixer prompte

El món cada vegada presenta índexs de contaminació més elevats que provoca càncer i malalties respiratòries

El món cada volta presenta uns índexs de contaminació més elevats, que provoca càncer i malalties respiratòries | Pixabay

 

La temperatura mundial podria ser fins a 3ºC més alta de cara a l’any 2050. Així ho indica un estudi australià portat a terme de la mà de ‘Breakthroug National Centre for Climate Restoration’, concretament en la ciutat de Melbourne. S’apunta que a causa d’esta situació els oceans es calfarien, el nivell del mar pujaria dràsticament i els glaciars es desfarien.

 

A través del diari britànic ‘The Independent’ s’ha indagat en la passivitat dels països per a pal·liar este impacte que preveu la investigació portada a terme per part de ‘Breakthroug National Centre for Climate Restoration’.

 

Altre estudi de l’antic director i almirall de les Forces Armades Australianes, anomenat Chris Barrie, mencionava «la possibilitat real de què la vida humana sobre la terra estiga en el seu camí cap a l’extinció de la forma més horrible».

 

Els governs, en el punt de mira

Tota esta situació posa en alerta als governs a través d’actuacions ràpides amb mesures en les seues polítiques a nivell climàtic. A més, estes situacions vénen implicades per la investigació de Barrie, que ens exposa que el canvi climàtic suposa un perjudici per a les civilitzacions humanes.

 

La temperatura global pot pujar 5ºC de cara al 2100

La temperatura global pot pujar 5ºC de cara al 2100 | Arxiu

 

 

Açò no és tot. Hi ha estimacions que se centren en una escassetat d’aigua i aliments a causa d’un desordre, inestabilitat socio-política i a un conflicte climàtic. Hi ha autors que a partir del seu estudi estimen un màxim de les emissions globals de cara a l’any 2030. Anant més allà, hi ha un escenari de cara a l’any 2100 que contempla un increment de la temperatura global de 5ºC, situació que els científics advertixen que seria incompatible amb una societat humana.

 

Versió optimista

«Hem d’actuar col·lectivament per a assegurar un futur sostenible per a la humanitat», menciona Barrie en la seua hipòtesi. Esta versió optimista fa un gir de 360 graus davant de l’impacte que suposa el canvi climàtic. Si hi ha una actuació entre tots podrien haver mesures que frenaren el canvi climàtic. Barrie també afirma que «hauria d’haver un lideratge robust i decidit de cara als governs, comunitats i negocis».

 

També et podria interessar…

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.