21.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Carlos Herrera: «S’ha de perdre la por a que et diguen feixista»

Carlos Herrera

Carlos Herrera: «S’ha de perdre la por a que et diguen feixista» | València Diari

 

Polèmica entrevista la que ha concedit un dels presentadors estrella de la COPE, Carlos Herrera, per al diari ‘El Mundo’. L’almeriés ha decidit tirar-se a la piscina i opinar, sense pèls en la llengua, sobre els temes amb més controvèrsia de l’actualitat, com ara la situació del procés, el —breu— temps durant el qual va ser culer, o bé sobre quines previsions té sobre el Govern de Pedro Sánchez. Amb tot, i com no podia ser d’altra manera, el presentador radiofònic ha deixat en l’aire unes quantes frases polèmiques que, segur, passaran a la posteritat.

 

«S’ha de perdre la por a que et diguen feixista»

La primera gran bomba que ha soltat l’andalús és la següent: «S’ha de perdre la por a que et diguen feixista». En este sentit, Herrera ha fet patent que «Rosa Díez explica que el dia que li diuen ‘feixista’ menys de 40 vegades, sent que ha fet alguna cosa malament. Feixistes ho som tants, ja…», lamentava el presentador.

 

‘El Mundo’, a més, posa en èmfasi que la família d’Herrera va viure durant anys en Catalunya, concretament, i segons relata el mitjà citat anteriorment, van emigrar a «la Barcelona franquista, a on va pintar la mitat del seu cor bètic de color blau i grana».

 

Sí, encara que puga paréixer una cosa estrany, Carlos Herrera va ser culer durant un temps. Amb tot, ja fa temps que no es considera seguidor de l’equip català: «Posava l’himne en antena cada volta que guanyava alguna cosa, però quan el club es posa al servici d’una idea supremacista i exclusiva… jo m’esborre», explica.

 

Tracta l’independentisme com un virus que s’ha d’exterminar

Carlos Herrera

Herrera tracta l’independentisme com un virus que s’ha d’exterminar | València Diari

 

En relació al procés català, l’almeriés té clar quin és el balanç actual de la situació: «Hi ha més no independentistes que independentistes», declara, a pesar de que creu que «del que es tracta és de fer entendre que l’independentisme no és un delicte, però el respecte a la llei és imprescindible, i no complir la llei té conseqüències penals».

 

Amb tot, Herrera s’atrevix a manifestar quina és, al seu pensar, la millor manera de solucionar el conflicte: «La solució serà lenta, tot el que es tarde a exterminar el virus. És necessària una teràpia lenta, social, pacient, intel·ligent i comprensiva», clama el conductor radiofònic.

 

Herrera no confia en el govern de Pedro Sánchez

Per a acabar, l’andalús ha criticat la negativa de Sánchez a concedir-li una entrevista. «No és el primer president a qui no he entrevistat», explica Herrera, que fa una advertència al socialista: «És legítim que trie els seus escenaris, no està obligat a res, tot i que jo tampoc estaré obligat a entrevistar-lo quan a ell li convinga».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Puente xifra en 1.470 milions les obres mobilitzades per a millorar la Rodalia valenciana

Transports ha xifrat en 1.470 milions les actuacions ja mobilitzades per a modernitzar la Rodalia valenciana i ha reafirmat el Pla de Rodalia, que frega 1.900 milions. Adif i Renfe han detallat obres, compres de trens i millores en estacions, amb incidències temporals pels treballs en marxa.

Presó provisional per al detingut per assassinar a la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per l'assassinat de la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim. Igualtat va confirmar que es tracta d'un crim masclista i no constaven denúncies prèvies.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana arranca amb consens i col·laboració

La nova Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana del 29 d'octubre de 2024 naix amb voluntat de coordinació entre administracions i un pla de treball definit.

Detingut l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. La investigació revisa cambres i s'analitza si és violència masclista.

La jutgessa demana a Ajuntament i Generalitat dades sobre les vivendes públiques d’Alacant

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat expedients a l'Ajuntament, la Generalitat i la cooperativa Els Naus. El jutjat ha acumulat quatre denúncies i el cas ja ha provocat dimissions i renúncies d'adjudicataris.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens i quatre grups de treball

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana naix amb un full de ruta compartit per a accelerar la recuperació i reunions trimestrals.

La jutgessa del cas VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació que reclama Anticorrupció

La jutgessa que instruïx el cas per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació reclamada per Anticorrupció. El requeriment ha quedat plasmat en una providència de la titular de la plaça número 5 de la Secció d'Instrucció del Tribunal d'Instància d'Alacant.

Presó provisional per al detingut per l’assassinat de la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat especialitzat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, del detingut per la mort de la seua exparella en el Centre de Salut de Benicàssim. El Tribunal Superior de Justícia valencià indica que queda investigat per un delicte d'assassinat.