La carta d’agraïment que han rebut uns artistes valencians per amenitzar la quarantena

La carta d'agraïment que han rebut uns artistes valencians per amenitzar la quarantena

La parella de cantants durant una actuació | Facebook

 

Durant estes setmanes en les que porten de confinament en les nostres cases a causa del Decret de l’estat d’alarma implantat per la crisi del coronavirus que s’està vivint en Espanya, són diferents les maneres en les que la gent intenta passar el temps i animar-se.

 

Un d’estos casos és el de Carles Chova i Manoli Alba, una parella de valencians que moltes vesprades amenitzen a tots els seus veïns del carrer del Duc de Gaeta de la ciutat de València amb concerts des del balcó de sa casa. Micròfon en mà i amb un altaveu, els dos dediquen diferents cançons al seu veïnat.

 

 

Tant és l’èxit de la seua iniciativa que, fins i tot, la vicealcaldessa de València, Sandra Gómez, els ha enviat una carta en la que els agraïx les actuacions que fan des de sa casa. En ella, Gómez els diu que «els donen les gràcies per eixir a amenitzar amb les vostres cançons cada dia».

 

Sens dubte, un detall que Carles Chova ha agraït a través del seu perfil en la xarxa social de Facebook, a on assegura que és tot un orgull per a ells actuar i animar al seu barri.

 

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.