La carta d’agraïment que han rebut uns artistes valencians per amenitzar la quarantena

La carta d'agraïment que han rebut uns artistes valencians per amenitzar la quarantena

La parella de cantants durant una actuació | Facebook

 

Durant estes setmanes en les que porten de confinament en les nostres cases a causa del Decret de l’estat d’alarma implantat per la crisi del coronavirus que s’està vivint en Espanya, són diferents les maneres en les que la gent intenta passar el temps i animar-se.

 

Un d’estos casos és el de Carles Chova i Manoli Alba, una parella de valencians que moltes vesprades amenitzen a tots els seus veïns del carrer del Duc de Gaeta de la ciutat de València amb concerts des del balcó de sa casa. Micròfon en mà i amb un altaveu, els dos dediquen diferents cançons al seu veïnat.

 

 

Tant és l’èxit de la seua iniciativa que, fins i tot, la vicealcaldessa de València, Sandra Gómez, els ha enviat una carta en la que els agraïx les actuacions que fan des de sa casa. En ella, Gómez els diu que «els donen les gràcies per eixir a amenitzar amb les vostres cançons cada dia».

 

Sens dubte, un detall que Carles Chova ha agraït a través del seu perfil en la xarxa social de Facebook, a on assegura que és tot un orgull per a ells actuar i animar al seu barri.

 

Últimes notícies

Un anell de reforç blindarà la presa de Buseo enfront de futures avingudes d’aigua

La Generalitat projecta un anell perimetral de formigó en la base de la presa de Buseo per a assegurar la seua estabilitat després dels greus danys de la dana de 2024 i reforçar el seu pla d'emergències.

El rector de la Universitat de València demana un acord per a frenar la vaga docent abans de la EBAU

El rector de la Universitat de València confia que la Generalitat i els sindicats docents tanquen un acord per a desconvocar la vaga indefinida i garantir la normalitat en la EBAU.

Compromís qualifica de vergonyosa la proposta d’Educació per a frenar la vaga docent

Compromís rebutja la proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat valencià i la considera insuficient, poc concreta i sense efectes immediats.

Alacant impulsa una fundació per a organitzar el centenari de les Fogueres en 2028

L'Ajuntament d'Alacant posarà en marxa una fundació adscrita a Festes per a coordinar els actes del centenari de les Fogueres de Sant Joan en 2028 i reforçar la seua protecció cultural.

Blasco Ibáñez renaix en format inclusiu: un guió inèdit es transforma en audiollibre bilingüe

Audiollibre bilingüe de Blasco Ibáñez amb guió recuperat; un projecte accessible amb música, il·lustracions i format digital EPUB.

Deu moments que expliquen la gesta històrica del València Basket en l’Eurolliga

El València Basket firma una remuntada inèdita davant el Panathinaikos per a ficar-se per primera vegada en una Final a Quatre de l'Eurolliga, en una sèrie carregada de tensió, gestos virals i un ambient elèctric.

Morant recolza la vaga educativa i urgix al Consell a atendre les demandes dels docents

Diana Morant recolza la vaga educativa en la Comunitat Valenciana i exigix al Consell que escolte les demandes de la comunitat docent, des de la reducció de ràtios fins a millores salarials.

Costa Blanca reforça la seua estratègia per a atraure al turista nord-americà

El Patronat de Turisme Costa Blanca participa en unes jornades a Mont-real per a consolidar la seua presència en el mercat nord-americà i millorar la connectivitat aèria amb la província.