9.3 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

La carta d’agraïment que han rebut uns artistes valencians per amenitzar la quarantena

La carta d'agraïment que han rebut uns artistes valencians per amenitzar la quarantena

La parella de cantants durant una actuació | Facebook

 

Durant estes setmanes en les que porten de confinament en les nostres cases a causa del Decret de l’estat d’alarma implantat per la crisi del coronavirus que s’està vivint en Espanya, són diferents les maneres en les que la gent intenta passar el temps i animar-se.

 

Un d’estos casos és el de Carles Chova i Manoli Alba, una parella de valencians que moltes vesprades amenitzen a tots els seus veïns del carrer del Duc de Gaeta de la ciutat de València amb concerts des del balcó de sa casa. Micròfon en mà i amb un altaveu, els dos dediquen diferents cançons al seu veïnat.

 

 

Tant és l’èxit de la seua iniciativa que, fins i tot, la vicealcaldessa de València, Sandra Gómez, els ha enviat una carta en la que els agraïx les actuacions que fan des de sa casa. En ella, Gómez els diu que «els donen les gràcies per eixir a amenitzar amb les vostres cançons cada dia».

 

Sens dubte, un detall que Carles Chova ha agraït a través del seu perfil en la xarxa social de Facebook, a on assegura que és tot un orgull per a ells actuar i animar al seu barri.

 

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.