La carta d’agraïment que han rebut uns artistes valencians per amenitzar la quarantena

La carta d'agraïment que han rebut uns artistes valencians per amenitzar la quarantena

La parella de cantants durant una actuació | Facebook

 

Durant estes setmanes en les que porten de confinament en les nostres cases a causa del Decret de l’estat d’alarma implantat per la crisi del coronavirus que s’està vivint en Espanya, són diferents les maneres en les que la gent intenta passar el temps i animar-se.

 

Un d’estos casos és el de Carles Chova i Manoli Alba, una parella de valencians que moltes vesprades amenitzen a tots els seus veïns del carrer del Duc de Gaeta de la ciutat de València amb concerts des del balcó de sa casa. Micròfon en mà i amb un altaveu, els dos dediquen diferents cançons al seu veïnat.

 

 

Tant és l’èxit de la seua iniciativa que, fins i tot, la vicealcaldessa de València, Sandra Gómez, els ha enviat una carta en la que els agraïx les actuacions que fan des de sa casa. En ella, Gómez els diu que «els donen les gràcies per eixir a amenitzar amb les vostres cançons cada dia».

 

Sens dubte, un detall que Carles Chova ha agraït a través del seu perfil en la xarxa social de Facebook, a on assegura que és tot un orgull per a ells actuar i animar al seu barri.

 

Últimes notícies

Juny tanca amb 62 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la pitjor xifra des de 2015

Les altes temperatures han provocat 62 morts per calor en juny a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència en la setmana del 22 al 28, i situen 2026 com el pitjor any des que hi ha registres del MoMo.

Requena, Ayora i Pego es disparen per damunt dels 38 graus l’1 de juliol

L’1 de juliol ha arrancat amb màximes de fins a 38,7 graus en punts d’interior i una sensació de calor elevada a València per la humitat.

Absòlts els rapers El Jincho i Osiris de l’acusació d’agressió sexual a una menor a Mislata

L’Audiència Provincial de València ha absolt els rapers El Jincho i Osiris, acusats d’agredir sexualment una menor després d’un concert a Mislata en 2023, en apreciar dubtes racionals sobre el relat de la víctima i els fets denunciats.

417 ajuntaments rebran quasi 8 milions per a prevenir incendis forestals en 2026

La Generalitat ha assignat 7,95 milions d’euros a 417 ajuntaments valencians per a actuacions de prevenció d’incendis i gestió forestal durant 2026, amb especial pes per als municipis de la província de València.

Les vendes de turismes cauen un 15,4 % en mitat any a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat 67.234 matriculacions de turismes nous fins juny, un 15,4 % menys que fa un any, en contrast amb el creixement del mercat espanyol.

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.