La Casa de la Joventut de Paterna convoca un concurs de literatura i còmics per a jóvens

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), a través de la Casa de la Joventut, ha obert el termini d’inscripció i presentació de treballs per als Concursos Juvenils 2020 – Premis Joves de literatura i còmic. En el certamen podran participar jóvens d’entre 12 i 30 anys i que siguen residents en el territori valencià en el moment de la presentació de la sol·licitud.

 

Tal com ha explicat el regidor de Joventut, Roberto Usina «hem establit diferents grups d’edat en cada categoria per a fomentar la participació dels jóvens: tres en el cas del concurs de literatura i dos per als participants en el certamen de còmics».

 

Els grups d’edat per a la categoria de Literatura seran de 12 a 14 anys, de 15 a 17 anys i de 18 a 30 anys. El tema de l’obra serà lliure i cada participant podrà presentar únicament un treball, en castellà o valencià, indistintament. Respecte al concurs de còmics, hi haurà dos grups d’edat, de 12 a 16 anys i de 17 a 30. La temàtica i tècnica seran lliures i les obres hauran de ser originals, de creació pròpia i inèdites.

 

Els premis per a cada grup d’edat tindran una quantia econòmica de 250 euros per al primer lloc i 200 euros per al segon. A demés, el consistori atorgarà un premi de 180 euros en cada grup i categoria, específic per a jóvens de Paterna. La inscripció i presentació de treballs es farà a través del Registre d’Entrada de l’Ajuntament, demanant cita prèvia a través de la Seu Electrònica.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.