La Casa de la Joventut de Paterna convoca un concurs de literatura i còmics per a jóvens

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), a través de la Casa de la Joventut, ha obert el termini d’inscripció i presentació de treballs per als Concursos Juvenils 2020 – Premis Joves de literatura i còmic. En el certamen podran participar jóvens d’entre 12 i 30 anys i que siguen residents en el territori valencià en el moment de la presentació de la sol·licitud.

 

Tal com ha explicat el regidor de Joventut, Roberto Usina «hem establit diferents grups d’edat en cada categoria per a fomentar la participació dels jóvens: tres en el cas del concurs de literatura i dos per als participants en el certamen de còmics».

 

Els grups d’edat per a la categoria de Literatura seran de 12 a 14 anys, de 15 a 17 anys i de 18 a 30 anys. El tema de l’obra serà lliure i cada participant podrà presentar únicament un treball, en castellà o valencià, indistintament. Respecte al concurs de còmics, hi haurà dos grups d’edat, de 12 a 16 anys i de 17 a 30. La temàtica i tècnica seran lliures i les obres hauran de ser originals, de creació pròpia i inèdites.

 

Els premis per a cada grup d’edat tindran una quantia econòmica de 250 euros per al primer lloc i 200 euros per al segon. A demés, el consistori atorgarà un premi de 180 euros en cada grup i categoria, específic per a jóvens de Paterna. La inscripció i presentació de treballs es farà a través del Registre d’Entrada de l’Ajuntament, demanant cita prèvia a través de la Seu Electrònica.

Últimes notícies

Quatre víctimes valencianes de l’extrema dreta i de policies, reconegudes com a vulneracions greus de drets humans

Una comissió estatal de Memòria Democràtica ha reconegut 63 víctimes mortals per violència d’extrema dreta o abusos policials entre 1979 i 1983, quatre d’elles valencianes, en el període immediatament posterior a l’entrada en vigor de la Constitució.

L’home que ha matat el logopeda del seu fill passarà a disposició judicial este dijous

L’home de 24 anys que s’ha entregat a la comissaria de Burjassot i ha confessat haver matat el logopeda del seu fill de 2 anys passarà este dijous a partir de les 9.00 hores a disposició del jutjat de guàrdia de València.

Els hotels valencians enceten l’estiu amb quasi ple total a València i Benidorm

Els hotels de la Comunitat Valenciana han encetat l’estiu amb ocupacions que freguen el ple tècnic, sobretot a València, Benidorm, Gandia i durant les Fogueres d’Alacant. El bon ritme de reserves fa preveure una segona quinzena de juny encara més intensa.

Nits sufocants en les Fogueres d’Alacant amb mínimes per damunt dels 25 graus

Una onada d’aire saharià coincidirà amb el cap de setmana gran de les Fogueres d’Alacant i deixarà nits ecuatorials, amb temperatures mínimes superiors als 25 graus i màximes pròximes als 39 a l’interior de la província.

Empreses de la Marina de València exigixen més seguretat i llum davant baralles i botelló

Les empreses de la Marina de València demanen a l’Ajuntament més seguretat, millor il·luminació i serveis extra per a evitar baralles, botelló i conductes incíviques al voltant del Veles e Vents.

Detingut un home per una plantació de marihuana amb més de 1.800 plantes a Picassent

La Guàrdia Civil ha desmantellat una sofisticada plantació de marihuana en un xalet d’una urbanització de Picassent i ha detingut un home de 29 anys, acusat de tràfic de drogues i defraudació de fluït elèctric, després d’intervindre 1.806 plantes.

Oratge estable a la Comunitat Valenciana amb possibles pluges febles al sud

Este dijous l’oratje es manté estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures quasi sense canvis i possibilitat de pluges febles en la mitat sud.

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.