Anuncios

La Casa de la Joventut de Paterna convoca un concurs de literatura i còmics per a jóvens

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), a través de la Casa de la Joventut, ha obert el termini d’inscripció i presentació de treballs per als Concursos Juvenils 2020 – Premis Joves de literatura i còmic. En el certamen podran participar jóvens d’entre 12 i 30 anys i que siguen residents en el territori valencià en el moment de la presentació de la sol·licitud.

 

Tal com ha explicat el regidor de Joventut, Roberto Usina «hem establit diferents grups d’edat en cada categoria per a fomentar la participació dels jóvens: tres en el cas del concurs de literatura i dos per als participants en el certamen de còmics».

 

Els grups d’edat per a la categoria de Literatura seran de 12 a 14 anys, de 15 a 17 anys i de 18 a 30 anys. El tema de l’obra serà lliure i cada participant podrà presentar únicament un treball, en castellà o valencià, indistintament. Respecte al concurs de còmics, hi haurà dos grups d’edat, de 12 a 16 anys i de 17 a 30. La temàtica i tècnica seran lliures i les obres hauran de ser originals, de creació pròpia i inèdites.

 

Els premis per a cada grup d’edat tindran una quantia econòmica de 250 euros per al primer lloc i 200 euros per al segon. A demés, el consistori atorgarà un premi de 180 euros en cada grup i categoria, específic per a jóvens de Paterna. La inscripció i presentació de treballs es farà a través del Registre d’Entrada de l’Ajuntament, demanant cita prèvia a través de la Seu Electrònica.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.

Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral

Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.

El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants

El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.

Episodi de calor inusual a Espanya amb més de 30 graus al final d’abril

La setmana comença amb un episodi de calor inusual per a finals d'abril, amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal i tempestes fortes en diverses zones del nord.

Catalá carrega contra la regularització d’immigrants i la qualifica de nyap contra els ajuntaments

L'alcaldessa de València, María José Catalá, critica amb duresa el procés de regularització de persones estrangeres, que considera un nyap del Govern i una barbaritat per als ajuntaments, col·lapsats per la falta de planificació i informació prèvia.

Cues, por i il·lusió a València davant l’inici de la regularització extraordinària de migrants

Milers de migrants inicien a València els tràmits presencials per a la regularització extraordinària entre llargues cues, dubtes sobre els requisits i el desig d'aconseguir estabilitat.

Calor i temps estable per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient estable i màximes superiors a 25 graus, encara que no es descarten tempestes vespertines a l'interior nord.