La Casa de la Joventut de Paterna convoca un concurs de literatura i còmics per a jóvens

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), a través de la Casa de la Joventut, ha obert el termini d’inscripció i presentació de treballs per als Concursos Juvenils 2020 – Premis Joves de literatura i còmic. En el certamen podran participar jóvens d’entre 12 i 30 anys i que siguen residents en el territori valencià en el moment de la presentació de la sol·licitud.

 

Tal com ha explicat el regidor de Joventut, Roberto Usina «hem establit diferents grups d’edat en cada categoria per a fomentar la participació dels jóvens: tres en el cas del concurs de literatura i dos per als participants en el certamen de còmics».

 

Els grups d’edat per a la categoria de Literatura seran de 12 a 14 anys, de 15 a 17 anys i de 18 a 30 anys. El tema de l’obra serà lliure i cada participant podrà presentar únicament un treball, en castellà o valencià, indistintament. Respecte al concurs de còmics, hi haurà dos grups d’edat, de 12 a 16 anys i de 17 a 30. La temàtica i tècnica seran lliures i les obres hauran de ser originals, de creació pròpia i inèdites.

 

Els premis per a cada grup d’edat tindran una quantia econòmica de 250 euros per al primer lloc i 200 euros per al segon. A demés, el consistori atorgarà un premi de 180 euros en cada grup i categoria, específic per a jóvens de Paterna. La inscripció i presentació de treballs es farà a través del Registre d’Entrada de l’Ajuntament, demanant cita prèvia a través de la Seu Electrònica.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.