La Casa de la Joventut de Paterna convoca un concurs de literatura i còmics per a jóvens

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), a través de la Casa de la Joventut, ha obert el termini d’inscripció i presentació de treballs per als Concursos Juvenils 2020 – Premis Joves de literatura i còmic. En el certamen podran participar jóvens d’entre 12 i 30 anys i que siguen residents en el territori valencià en el moment de la presentació de la sol·licitud.

 

Tal com ha explicat el regidor de Joventut, Roberto Usina «hem establit diferents grups d’edat en cada categoria per a fomentar la participació dels jóvens: tres en el cas del concurs de literatura i dos per als participants en el certamen de còmics».

 

Els grups d’edat per a la categoria de Literatura seran de 12 a 14 anys, de 15 a 17 anys i de 18 a 30 anys. El tema de l’obra serà lliure i cada participant podrà presentar únicament un treball, en castellà o valencià, indistintament. Respecte al concurs de còmics, hi haurà dos grups d’edat, de 12 a 16 anys i de 17 a 30. La temàtica i tècnica seran lliures i les obres hauran de ser originals, de creació pròpia i inèdites.

 

Els premis per a cada grup d’edat tindran una quantia econòmica de 250 euros per al primer lloc i 200 euros per al segon. A demés, el consistori atorgarà un premi de 180 euros en cada grup i categoria, específic per a jóvens de Paterna. La inscripció i presentació de treballs es farà a través del Registre d’Entrada de l’Ajuntament, demanant cita prèvia a través de la Seu Electrònica.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Josep Puerto crida a recuperar la identitat del València Basket davant els ajustos dels rivals

El capità del València Basket, Josep Puerto, insistix que l'equip manté el seu estil, però advertix que els ajustos defensius dels rivals els impedixen jugar amb rapidesa i demana solucions internes abans de rebre al Granada.

El València firma una segona volta de reacció i ja suma més punts que en tota la primera

El València acumula 18 punts en els deu partits de la segona volta, superant els 17 reeixits en tota la primera i passant de barallar pel descens a acostar-se a posicions europees.

L’Elx remunta al Mallorca, trenca la seua crisi i ix reforçat en la lluita per la salvació

L'Elx remunta al Mallorca després d'onze jornades sense guanyar, es manté viu en la baralla per la permanència i castiga un rival directe que torna a la zona de descens.

Rubén Burgos avisa del repte davant un Girona a l’alça en la Lliga Femenina

Rubén Burgos destaca la màxima exigència del dol davant el Spar Girona i apel·la al factor Roig Arena i a la reacció després de la dura derrota de la primera volta.

Rescatada una dona de 75 anys després d’afonar-se el sòl de la seua vivenda a Serra

Una dona de 75 anys va ser rescatada pels bombers després de quedar atrapada en la seua vivenda de Serra en afonar-se el sòl sobre un antic subterrani en desús.

El cap de setmana comença nuvolós en la Comunitat Valenciana i amb mínimes una mica més baixes en el litoral

El cap de setmana comença amb cels coberts en la Comunitat Valenciana i temperatures mínimes lleugerament més baixes en el litoral, encara que el diumenge s'espera un ambient més buidat i màximes a l'alça.

Hugo Duro crida el València a buidar-se en els deu partits finals de Lliga

Hugo Duro reclama al València CF esforç màxim i ambició en els deu partits restants de Lliga després del triomf per 0-2 en el camp del Sevilla, en el qual va obrir el marcador.

Investigació per violència vicària després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys a Torrevieja

La Guàrdia Civil investiga la mort d'una xiqueta de 3 anys i del seu pare a Torrevieja com a presumpte cas de violència vicària, després de l'avís de la mare per amenaces prèvies.