Lleuger repunt de morts per coronavirus i contagis en Espanya

Imatge d'una persona amb mascareta, a Barcelona

Els casos de coronavirus continuen creixent, encara que a un ritme menor | ACN

 

ACTUALITZAT 22/04/2020 a les 11.30 hores. Els casos de coronavirus confirmats en Espanya continuen creixent, però a un ritme molt menor. Ja són 208.839 el total de contagis, després de la confirmació de 4.211 nous casos en les últimes 24 hores. Una xifra que suposa un xicotet repunt respecte a les dades d’ahir (3.968).

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

D’altra banda, 21.717 persones han mort amb el virus, 435 en les últimes 24 hores, pel que hi ha hagut un lleuger repunt de morts respecte de les xifres d’ahir (430). La Comunitat de Madrid és la regió amb més defuncions, amb 7.577, seguida de Catalunya, amb 4.247. La situació en el territori valencià és de 10.538 contagis des de què començà la pandèmia i 1.106 morts. Pots vore el desglossament per províncies i departaments ací.

 

Segons les dades del Ministeri de Sanitat, s’han recuperat 85.915 persones, el que suposa que, en les últimes 24 hores, s’han curat 3.401 pacients.

 

Casos positius per coronavirus en Espanya: 208.839

  • Andalusia: 11.610
  • Aragó: 5.054
  • Astúries: 2.419
  • Balears: 1.836
  • Canàries: 2.094
  • Cantàbria: 2.160
  • Castella-la Manxa: 17.321
  • Castella i Lleó: 16.839
  • Catalunya: 43.802
  • Ceuta: 118
  • Comunitat Valenciana: 10.538
  • Extremadura: 3.230
  • Galícia: 8.634
  • Madrid: 59.199
  • Melilla: 105
  • Múrcia: 1.695
  • Navarra: 4.899
  • País Basc: 13.044
  • La Rioja: 3.792

 

Casos morts en Espanya: 21.717

  • Andalusia: 1.050
  • Aragó: 656
  • Astúries: 211
  • Balears: 164
  • Canàries: 121
  • Cantàbria: 167
  • Castella-la Manxa: 2.140
  • Castella i Lleó: 1.554
  • Catalunya: 4.247
  • Ceuta: 4
  • Comunitat Valenciana: 1.106
  • Extremadura: 404
  • Galícia: 368
  • Madrid: 7.577
  • Melilla: 2
  • Múrcia: 123
  • Navarra: 401
  • País Basc: 1.124
  • La Rioja: 298
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.