12.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

El territori valencià patix un repunt de contagis i morts per coronavirus

Mapa del coronavirus en el territori valencià

Casos de coronavirus en el territori valencià per departaments de salut | GVA

 

ACTUALITZAT 22/04/2020 a les 11.50 hores.  La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha confirmat 18 morts i 172 nous casos de coronavirus en el territori valencià en les últimes 24 hores. Una xifra que suposa un augment en els contagis i en els morts respecte a les d’ahir (10 morts i 60 contagis). 

 

Amb estes noves dades, són ja 10.571 les persones que han donat positiu en coronavirus en tot el territori valencià des de què començà la pandèmia. A demés, en les últimes 24 hores, han sigut donades d’alta 292 persones i, en total, s’han curat 5.011 persones. El total de morts és de 1.112. 

 

D’altra banda, 969 persones es troben ingressades en l’hospital, 52 menys que ahir, de les que 193 es troben en la Unitat de Cures Intensives (UCI). Des de què començà la pandèmia, un total de 1.661 professionals sanitaris han donat positiu en coronavirus. Actualment, hi ha 780 professionals sanitaris infectats de coronavirus, mentres que s’han donat 881 altes, 46 en les últimes 24 hores.

 

Pel que fa a la situació en les residències valencianes, hi ha 100 centres de majors a on hi ha casos actius de coronavirus, un menys que ahir, dels que 33 es troben actualment davall la vigilància activa del personal sanitari. Un total de 1.630 residents han donat positiu en coronavirus, mentres que 470 treballadors han patit la malaltia i 386 residents han mort.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Casos de coronavirus per províncies: 10.571

  • València: 5.552 (619 hospitalitzats, 97 en l’UCI)
  • Alacant: 3.632 (234 hospitalitzats, 74 en l’UCI)
  • Castelló: 1.387 (116 hospitalitzats, 22 en l’UCI)

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.112

  • València: 547 (8 més que ahir)
  • Alacant: 414 (6 més que ahir)
  • Castelló: 151 (4 més que ahir)

 

Casos de coronavirus per Departaments de Salut: 10.571

*Ordenat per número de casos

  • València Hospital General: 863
  • València La Fe: 798
  • València Doctor Peset: 669
  • València Clínic -Malva-Rosa: 668
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 665
  • La Marina Baixa: 652
  • La Plana: 624
  • Alacant Hospital General: 581
  • Castelló: 490
  • Sant Joan d’Alacant: 453
  • Elda: 451
  • Requena: 402
  • Manises: 401
  • La Ribera: 397
  • Alcoi: 386
  • Torrevieja: 359
  • Sagunt: 332
  • Elx – Hospital General: 288
  • Xàtiva – Ontinyent: 241
  • Gandia: 220
  • Dénia: 197
  • Vinaròs: 171
  • Elx – Crevillent: 138
  • Orihuela: 125

 

Morts per coronavirus per Departaments de Salut: 1.112

*Ordenat per número de morts

  • Alcoi: 106
  • València Hospital General: 106
  • La Marina Baixa: 94
  • La Plana: 77
  • València La Fe: 72
  • València Clínic – Malva-Rosa: 68
  • València Doctor Peset: 61
  • Alacant Hospital General: 54
  • Requena: 54
  • Castelló: 51
  • Elda: 45
  • Torrevieja: 43
  • Manises: 42
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 37
  • Xàtiva – Ontinyent: 33
  • Sagunt: 26
  • La Ribera: 25
  • Sant Joan d’Alacant: 25
  • Gandia: 23
  • Vinaròs: 23
  • Dénia: 17
  • Orihuela: 13
  • Elx – Hospital General: 10
  • Elx – Crevillent: 7

Últimes notícies

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La façana de la vivenda on es va cometre el crim ha aparegut amb pintades de 'assassí' i 'justícia per a Àlex' i seguix precintada. El detingut, de 48 anys, ha passat la seua primera nit a la presó provisional sense fiança.

50 soldats de la Brigada Canàries XVI, condecorats per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars han sigut distingits per la seua intervenció immediata després de la DANA de 2024 a València, on van treballar sota coordinació de la UME a Algemesí. La Brigada afronta ara noves comeses a l'Iraq i l'Euro Battle Group.

Veïns i afins acomiaden amb dolor al menor assassinat a Sueca (València)

El funeral d'Álex, de 13 anys, s'ha celebrat a l'església de La nostra Senyora de Fàtima amb gran afluència i mostres de dolor. El jutge va acordar l'ingrés a la presó provisional sense fiança del detingut pel presumpte assassinat.

El vent obliga a tallar la línia 1 de Metrovalencia entre Alginet i Castelló

Metrovalencia ha informat de la interrupció de la línia 1 entre Alginet i Castelló pel temporal i s'ha establit un servici alternatiu amb autobusos. Aemet manté l'avís groc per ratxes fortes en la Comunitat.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La vivenda on va ocórrer el crim ha aparegut amb pintades i seguix precintada. L'arrestat ha passat la seua primera nit a la presó i el funeral se celebra esta vesprada.