El territori valencià patix un repunt de contagis i morts per coronavirus

Mapa del coronavirus en el territori valencià

Casos de coronavirus en el territori valencià per departaments de salut | GVA

 

ACTUALITZAT 22/04/2020 a les 11.50 hores.  La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha confirmat 18 morts i 172 nous casos de coronavirus en el territori valencià en les últimes 24 hores. Una xifra que suposa un augment en els contagis i en els morts respecte a les d’ahir (10 morts i 60 contagis). 

 

Amb estes noves dades, són ja 10.571 les persones que han donat positiu en coronavirus en tot el territori valencià des de què començà la pandèmia. A demés, en les últimes 24 hores, han sigut donades d’alta 292 persones i, en total, s’han curat 5.011 persones. El total de morts és de 1.112. 

 

D’altra banda, 969 persones es troben ingressades en l’hospital, 52 menys que ahir, de les que 193 es troben en la Unitat de Cures Intensives (UCI). Des de què començà la pandèmia, un total de 1.661 professionals sanitaris han donat positiu en coronavirus. Actualment, hi ha 780 professionals sanitaris infectats de coronavirus, mentres que s’han donat 881 altes, 46 en les últimes 24 hores.

 

Pel que fa a la situació en les residències valencianes, hi ha 100 centres de majors a on hi ha casos actius de coronavirus, un menys que ahir, dels que 33 es troben actualment davall la vigilància activa del personal sanitari. Un total de 1.630 residents han donat positiu en coronavirus, mentres que 470 treballadors han patit la malaltia i 386 residents han mort.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Casos de coronavirus per províncies: 10.571

  • València: 5.552 (619 hospitalitzats, 97 en l’UCI)
  • Alacant: 3.632 (234 hospitalitzats, 74 en l’UCI)
  • Castelló: 1.387 (116 hospitalitzats, 22 en l’UCI)

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.112

  • València: 547 (8 més que ahir)
  • Alacant: 414 (6 més que ahir)
  • Castelló: 151 (4 més que ahir)

 

Casos de coronavirus per Departaments de Salut: 10.571

*Ordenat per número de casos

  • València Hospital General: 863
  • València La Fe: 798
  • València Doctor Peset: 669
  • València Clínic -Malva-Rosa: 668
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 665
  • La Marina Baixa: 652
  • La Plana: 624
  • Alacant Hospital General: 581
  • Castelló: 490
  • Sant Joan d’Alacant: 453
  • Elda: 451
  • Requena: 402
  • Manises: 401
  • La Ribera: 397
  • Alcoi: 386
  • Torrevieja: 359
  • Sagunt: 332
  • Elx – Hospital General: 288
  • Xàtiva – Ontinyent: 241
  • Gandia: 220
  • Dénia: 197
  • Vinaròs: 171
  • Elx – Crevillent: 138
  • Orihuela: 125

 

Morts per coronavirus per Departaments de Salut: 1.112

*Ordenat per número de morts

  • Alcoi: 106
  • València Hospital General: 106
  • La Marina Baixa: 94
  • La Plana: 77
  • València La Fe: 72
  • València Clínic – Malva-Rosa: 68
  • València Doctor Peset: 61
  • Alacant Hospital General: 54
  • Requena: 54
  • Castelló: 51
  • Elda: 45
  • Torrevieja: 43
  • Manises: 42
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 37
  • Xàtiva – Ontinyent: 33
  • Sagunt: 26
  • La Ribera: 25
  • Sant Joan d’Alacant: 25
  • Gandia: 23
  • Vinaròs: 23
  • Dénia: 17
  • Orihuela: 13
  • Elx – Hospital General: 10
  • Elx – Crevillent: 7

Últimes notícies

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.