El territori valencià patix un repunt de contagis i morts per coronavirus

Mapa del coronavirus en el territori valencià

Casos de coronavirus en el territori valencià per departaments de salut | GVA

 

ACTUALITZAT 22/04/2020 a les 11.50 hores.  La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha confirmat 18 morts i 172 nous casos de coronavirus en el territori valencià en les últimes 24 hores. Una xifra que suposa un augment en els contagis i en els morts respecte a les d’ahir (10 morts i 60 contagis). 

 

Amb estes noves dades, són ja 10.571 les persones que han donat positiu en coronavirus en tot el territori valencià des de què començà la pandèmia. A demés, en les últimes 24 hores, han sigut donades d’alta 292 persones i, en total, s’han curat 5.011 persones. El total de morts és de 1.112. 

 

D’altra banda, 969 persones es troben ingressades en l’hospital, 52 menys que ahir, de les que 193 es troben en la Unitat de Cures Intensives (UCI). Des de què començà la pandèmia, un total de 1.661 professionals sanitaris han donat positiu en coronavirus. Actualment, hi ha 780 professionals sanitaris infectats de coronavirus, mentres que s’han donat 881 altes, 46 en les últimes 24 hores.

 

Pel que fa a la situació en les residències valencianes, hi ha 100 centres de majors a on hi ha casos actius de coronavirus, un menys que ahir, dels que 33 es troben actualment davall la vigilància activa del personal sanitari. Un total de 1.630 residents han donat positiu en coronavirus, mentres que 470 treballadors han patit la malaltia i 386 residents han mort.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Casos de coronavirus per províncies: 10.571

  • València: 5.552 (619 hospitalitzats, 97 en l’UCI)
  • Alacant: 3.632 (234 hospitalitzats, 74 en l’UCI)
  • Castelló: 1.387 (116 hospitalitzats, 22 en l’UCI)

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.112

  • València: 547 (8 més que ahir)
  • Alacant: 414 (6 més que ahir)
  • Castelló: 151 (4 més que ahir)

 

Casos de coronavirus per Departaments de Salut: 10.571

*Ordenat per número de casos

  • València Hospital General: 863
  • València La Fe: 798
  • València Doctor Peset: 669
  • València Clínic -Malva-Rosa: 668
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 665
  • La Marina Baixa: 652
  • La Plana: 624
  • Alacant Hospital General: 581
  • Castelló: 490
  • Sant Joan d’Alacant: 453
  • Elda: 451
  • Requena: 402
  • Manises: 401
  • La Ribera: 397
  • Alcoi: 386
  • Torrevieja: 359
  • Sagunt: 332
  • Elx – Hospital General: 288
  • Xàtiva – Ontinyent: 241
  • Gandia: 220
  • Dénia: 197
  • Vinaròs: 171
  • Elx – Crevillent: 138
  • Orihuela: 125

 

Morts per coronavirus per Departaments de Salut: 1.112

*Ordenat per número de morts

  • Alcoi: 106
  • València Hospital General: 106
  • La Marina Baixa: 94
  • La Plana: 77
  • València La Fe: 72
  • València Clínic – Malva-Rosa: 68
  • València Doctor Peset: 61
  • Alacant Hospital General: 54
  • Requena: 54
  • Castelló: 51
  • Elda: 45
  • Torrevieja: 43
  • Manises: 42
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 37
  • Xàtiva – Ontinyent: 33
  • Sagunt: 26
  • La Ribera: 25
  • Sant Joan d’Alacant: 25
  • Gandia: 23
  • Vinaròs: 23
  • Dénia: 17
  • Orihuela: 13
  • Elx – Hospital General: 10
  • Elx – Crevillent: 7

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.