Castelló de la Plana prepara un dispositiu especial de seguretat del 6 al 14 de març

 

L’Ajuntament de Castelló de la Plana prepara un dispositiu especial de seguretat del 6 al 14 de març, els dies en què s’havien de celebrar les festes de la Magdalena –suspeses també enguany per la pandèmia–, per a vetlar pel compliment de les mesures sanitàries i evitar situacions o activitats que comporten risc sanitari.

 

D’eixa manera, s’ha decidit reforçar el servici ordinari de la Policia Local al llarg de tota la setmana que ve de manera que hi haurà més efectius desplegats per tota la ciutat per a controlar i supervisar que es complixen les restriccions i es complixen les mesures preventives davant del Covid-19, ha indicat el consistori en un comunicat.

 

A demés, el diumenge 7 de març, en el que en condicions normals s’haguera celebrat la Romeria a la Magdalena, hi haurà un desplegament especial i específic de Policia Local, Protecció Civil i altres forces i cossos de seguretat de l’Estat en l’entorn de l’ermita, de manera que es limiten els accessos tant de persones com de vehicles.

 

«Cal minimitzar al màxim les possibilitats d’aglomeracions i d’altres situacions que comporten risc de contagis i de propagació del coronavirus, i per això durant tota la setmana en la que s’hagueren celebrat les festes fundacionals, treballarem en coordinació amb altres forces i cossos de seguretat per a vetlar pel compliment de les restriccions», ha afirmat el regidor de Seguretat Pública i Emergències.

Últimes notícies

Folk irlandés, èpica celta i molt rock: The Waterboys omplin el Roig Arena

The Waterboys han convertit el Roig Arena de València en un pub ideal amb quasi tres hores de folk irlandés, èpica celta, country i rock clàssic, en l’únic concert que oferiran enguany a Espanya. El recital s’ha centrat en l’univers de 'Fisherman's blues' i el nou triple disc 'Atlantic rain', amb el suport de Steve Earle.

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.