Castelló de la Plana prepara un dispositiu especial de seguretat del 6 al 14 de març

 

L’Ajuntament de Castelló de la Plana prepara un dispositiu especial de seguretat del 6 al 14 de març, els dies en què s’havien de celebrar les festes de la Magdalena –suspeses també enguany per la pandèmia–, per a vetlar pel compliment de les mesures sanitàries i evitar situacions o activitats que comporten risc sanitari.

 

D’eixa manera, s’ha decidit reforçar el servici ordinari de la Policia Local al llarg de tota la setmana que ve de manera que hi haurà més efectius desplegats per tota la ciutat per a controlar i supervisar que es complixen les restriccions i es complixen les mesures preventives davant del Covid-19, ha indicat el consistori en un comunicat.

 

A demés, el diumenge 7 de març, en el que en condicions normals s’haguera celebrat la Romeria a la Magdalena, hi haurà un desplegament especial i específic de Policia Local, Protecció Civil i altres forces i cossos de seguretat de l’Estat en l’entorn de l’ermita, de manera que es limiten els accessos tant de persones com de vehicles.

 

«Cal minimitzar al màxim les possibilitats d’aglomeracions i d’altres situacions que comporten risc de contagis i de propagació del coronavirus, i per això durant tota la setmana en la que s’hagueren celebrat les festes fundacionals, treballarem en coordinació amb altres forces i cossos de seguretat per a vetlar pel compliment de les restriccions», ha afirmat el regidor de Seguretat Pública i Emergències.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.