Castelló de la Plana prepara un dispositiu especial de seguretat del 6 al 14 de març

 

L’Ajuntament de Castelló de la Plana prepara un dispositiu especial de seguretat del 6 al 14 de març, els dies en què s’havien de celebrar les festes de la Magdalena –suspeses també enguany per la pandèmia–, per a vetlar pel compliment de les mesures sanitàries i evitar situacions o activitats que comporten risc sanitari.

 

D’eixa manera, s’ha decidit reforçar el servici ordinari de la Policia Local al llarg de tota la setmana que ve de manera que hi haurà més efectius desplegats per tota la ciutat per a controlar i supervisar que es complixen les restriccions i es complixen les mesures preventives davant del Covid-19, ha indicat el consistori en un comunicat.

 

A demés, el diumenge 7 de març, en el que en condicions normals s’haguera celebrat la Romeria a la Magdalena, hi haurà un desplegament especial i específic de Policia Local, Protecció Civil i altres forces i cossos de seguretat de l’Estat en l’entorn de l’ermita, de manera que es limiten els accessos tant de persones com de vehicles.

 

«Cal minimitzar al màxim les possibilitats d’aglomeracions i d’altres situacions que comporten risc de contagis i de propagació del coronavirus, i per això durant tota la setmana en la que s’hagueren celebrat les festes fundacionals, treballarem en coordinació amb altres forces i cossos de seguretat per a vetlar pel compliment de les restriccions», ha afirmat el regidor de Seguretat Pública i Emergències.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Badio i Moore lideren al València Basket davant el Zalgiris (91-87)

El València Basket va derrotar 91-87 al Zalgiris amb una defensa clau de Badio i les penetracions de Moore. Va aconseguir la seua 20a victòria en Eurolliga i es consolida segon.

91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris

València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.