20.8 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

Castelló de la Plana prepara un dispositiu especial de seguretat del 6 al 14 de març

 

L’Ajuntament de Castelló de la Plana prepara un dispositiu especial de seguretat del 6 al 14 de març, els dies en què s’havien de celebrar les festes de la Magdalena –suspeses també enguany per la pandèmia–, per a vetlar pel compliment de les mesures sanitàries i evitar situacions o activitats que comporten risc sanitari.

 

D’eixa manera, s’ha decidit reforçar el servici ordinari de la Policia Local al llarg de tota la setmana que ve de manera que hi haurà més efectius desplegats per tota la ciutat per a controlar i supervisar que es complixen les restriccions i es complixen les mesures preventives davant del Covid-19, ha indicat el consistori en un comunicat.

 

A demés, el diumenge 7 de març, en el que en condicions normals s’haguera celebrat la Romeria a la Magdalena, hi haurà un desplegament especial i específic de Policia Local, Protecció Civil i altres forces i cossos de seguretat de l’Estat en l’entorn de l’ermita, de manera que es limiten els accessos tant de persones com de vehicles.

 

«Cal minimitzar al màxim les possibilitats d’aglomeracions i d’altres situacions que comporten risc de contagis i de propagació del coronavirus, i per això durant tota la setmana en la que s’hagueren celebrat les festes fundacionals, treballarem en coordinació amb altres forces i cossos de seguretat per a vetlar pel compliment de les restriccions», ha afirmat el regidor de Seguretat Pública i Emergències.

Últimes notícies

Pérez Llorca i l’amo del Ventorro atestaran el 21 en la causa de la DANA

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha fixat per al 21 de novembre les testificals de Juanfran Pérez Llorca i del propietari del Ventorro. Les citacions busquen aclarir crides i decisions de la vesprada de les riuades.

Feijóo preveu obrir hui els contactes amb Vox per a rellevar a Mazón en la Generalitat

Feijóo ha assegurat que el PP iniciarà 'probablement' hui converses amb Vox per a rellevar a Carlos Mazón al capdavant de la Generalitat Valenciana. El líder popular emmarca el diàleg en la busca d'estabilitat.

Emergències de la Generalitat tenia un esborrany del Es-Alert a les 18.37 i el va enviar a les 20.11 en la dana de València

Emergències de la Generalitat manejava un esborrany de l'avís És-Alert a les 18.37 del 29 d'octubre i el missatge va arribar als mòbils a les 20.11. La documentació ja obra en el jutjat que investiga la gestió de la dana a València.

La Policia desmantella la primera cèl·lula del ‘Tren de Aragua’ assentada a Espanya

La Policia Nacional ha detingut a 13 persones i ha desmantellat la primera cèl·lula del 'Tren de Aragua' assentada a Espanya. Quatre presumptes caps han ingressat a la presó per orde de l'Audiència Nacional.

Catalá demana negociacions àgils i lleials entre PP i Vox per a la Generalitat i prioritza els pressupostos

Catalá espera unes converses àgils i lleials entre PP i Vox per a proposar a la nova presidència de la Generalitat. Descarta eleccions anticipades i centra la prioritat a aprovar pressupostos per a assegurar estabilitat i obres de protecció.

Més de 4.400 corredors de 50 països correran la primera marató Elx-Alacant el 30 de novembre

La primera marató entre Elx i Alacant reunirà més de 4.400 participants de 50 països. Recorregut pla homologat, eixida a Elx i meta en el Port d'Alacant

La ADSCV premia a Ana Gómez i a un reportatge sobre retards cerebrals per covid en l’embaràs

La ADSCV va reconéixer com a Millor Treball Periodístic una notícia sobre retards en el desenrotllament cerebral en bebés després de covid en l'embaràs i va distingir la trajectòria d'Ana Gómez. La fallada subratlla la importància del rigor i la difusió en la informació sociosanitària.

Una acusació demana incorporar un vídeo en el qual Pradas parla el 29-O de ‘explosió a tot arreu’

Acció Cultural sol·licita afegir al sumari un vídeo del 29-O gravat en el Cecopi. En ell, Salomé Pradas definix la situació com una explosió meteorològica a tot arreu.