13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Castelló de la Plana prepara un dispositiu especial de seguretat del 6 al 14 de març

 

L’Ajuntament de Castelló de la Plana prepara un dispositiu especial de seguretat del 6 al 14 de març, els dies en què s’havien de celebrar les festes de la Magdalena –suspeses també enguany per la pandèmia–, per a vetlar pel compliment de les mesures sanitàries i evitar situacions o activitats que comporten risc sanitari.

 

D’eixa manera, s’ha decidit reforçar el servici ordinari de la Policia Local al llarg de tota la setmana que ve de manera que hi haurà més efectius desplegats per tota la ciutat per a controlar i supervisar que es complixen les restriccions i es complixen les mesures preventives davant del Covid-19, ha indicat el consistori en un comunicat.

 

A demés, el diumenge 7 de març, en el que en condicions normals s’haguera celebrat la Romeria a la Magdalena, hi haurà un desplegament especial i específic de Policia Local, Protecció Civil i altres forces i cossos de seguretat de l’Estat en l’entorn de l’ermita, de manera que es limiten els accessos tant de persones com de vehicles.

 

«Cal minimitzar al màxim les possibilitats d’aglomeracions i d’altres situacions que comporten risc de contagis i de propagació del coronavirus, i per això durant tota la setmana en la que s’hagueren celebrat les festes fundacionals, treballarem en coordinació amb altres forces i cossos de seguretat per a vetlar pel compliment de les restriccions», ha afirmat el regidor de Seguretat Pública i Emergències.

Últimes notícies

Dos ex alts càrrecs del Consell van accedir i van copiar l’àudio del 112 del 29-O filtrat retallat

Un informe de la Guàrdia Civil remés al Jutjat de Llíria assenyala que dos ex alts càrrecs van accedir i van copiar l'àudio del 112 del 29 d'octubre, la versió retallada del qual es va filtrar abans que la completa. La investigació descriu un sistema antic sense registre d'accessos, la qual cosa complica rastrejar la filtració.

Les confraries de la Comunitat Valenciana paren la flota contra el reglament de control de la UE

Entre 400 i 500 embarcacions han quedat amarrades a Alacant, Castelló i València en rebuig a les noves obligacions de control; una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.

Atur total de la flota valenciana per la nova norma de control de pesca de la UE

Entre 400 i 500 vaixells de les confraries valencianes han parat este dilluns en protesta per la nova norma de control de la UE. Una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Basset espera tancar este dilluns la seua declaració sobre la dana

José Miguel Basset, ex inspector cap del Consorci Provincial de Bombers, ha représ el seu testimoniatge en el Jutjat de Catarroja i confia a finalitzar hui. La sessió es reprén després de quasi huit hores de preguntes el divendres.

Roberto Bautista cau davant Shang i s’acomiada en la primera ronda d’Austràlia

L'espanyol va perdre en quatre sets (6-4, 6-7(2), 6-4 i 6-0) en 2h56 després d'una baixada física en el tram final. Shang va avançar i espera rival en segona ronda.

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.

La tragèdia ferroviària de Adamuz ha suspés les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha suspés la majoria d'actes públics després de l'accident ferroviari de Adamuz, amb minuts de silenci a les 12 hores a València i Alacant.