Castelló de la Plana proposa passar el festiu local del 8 de març a setembre

 

L‘Ajuntament de Castelló de la Plana plantejarà que el festiu local del dilluns 8 de març, fixat a causa de la celebració de les festes de la Magdalena en la ciutat, passe al pròxim mes de setembre. D’eixa manera ho ha anunciat el portaveu del govern municipal, José Luís López, en una roda de premsa celebrada este divendres.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, López ha explicat que este canvi se sumaria a la idea que la setmana de la Magdalena siga lectiva amb la finalitat que «es genere la major normalitat possible per a previndre contagis» de coronavirus.

 

Ara, el govern municipal haurà d’esperar que estes iniciatives s’aproven en el pròxim ple extraordinari i, una volta donat el vistiplau, s’enviaria la proposta a la Generalitat Valenciana. Quant al dia en què es podria posar eixe festiu local, López ha dit que una opció és el divendres 10 de setembre, ja que coincidix amb l’aniversari de la fundació de la ciutat. No obstant això, és un fet que es valorarà més endavant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.