7.6 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Castelló de la Plana proposa passar el festiu local del 8 de març a setembre

 

L‘Ajuntament de Castelló de la Plana plantejarà que el festiu local del dilluns 8 de març, fixat a causa de la celebració de les festes de la Magdalena en la ciutat, passe al pròxim mes de setembre. D’eixa manera ho ha anunciat el portaveu del govern municipal, José Luís López, en una roda de premsa celebrada este divendres.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, López ha explicat que este canvi se sumaria a la idea que la setmana de la Magdalena siga lectiva amb la finalitat que «es genere la major normalitat possible per a previndre contagis» de coronavirus.

 

Ara, el govern municipal haurà d’esperar que estes iniciatives s’aproven en el pròxim ple extraordinari i, una volta donat el vistiplau, s’enviaria la proposta a la Generalitat Valenciana. Quant al dia en què es podria posar eixe festiu local, López ha dit que una opció és el divendres 10 de setembre, ja que coincidix amb l’aniversari de la fundació de la ciutat. No obstant això, és un fet que es valorarà més endavant.

Últimes notícies

Convoquen a València una manifestació el 27 de desembre amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats, al costat d'associacions de víctimes de la dana i comités de reconstrucció, han convocat una marxa a València el 27 de desembre. Exigixen que Mazón renuncie a l'acta i declare davant la jutgessa.

85-82: el Maccabi desactiva a un València sense punteria en el seu retorn a Israel

El Maccabi Tel Aviv es va imposar 85-82 després d'ofegar al València amb el seu defensa de canvis i el desencert exterior. Els taronja van fallar tres triples per a forçar la pròrroga.

La Comunitat Valenciana acomiada la tardor amb un cap de setmana fred, plujós i amb neu en cotes altes

El cap de setmana marca l'arribada de l'hivern amb cels nuvolosos, pluges localment fortes el dissabte en la costa i neu el diumenge a 1.200-1.600 m. Vent de component oest i ambient fred, amb gelades febles a l'interior nord.

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.