8.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Castelló de la Plana proposa passar el festiu local del 8 de març a setembre

 

L‘Ajuntament de Castelló de la Plana plantejarà que el festiu local del dilluns 8 de març, fixat a causa de la celebració de les festes de la Magdalena en la ciutat, passe al pròxim mes de setembre. D’eixa manera ho ha anunciat el portaveu del govern municipal, José Luís López, en una roda de premsa celebrada este divendres.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, López ha explicat que este canvi se sumaria a la idea que la setmana de la Magdalena siga lectiva amb la finalitat que «es genere la major normalitat possible per a previndre contagis» de coronavirus.

 

Ara, el govern municipal haurà d’esperar que estes iniciatives s’aproven en el pròxim ple extraordinari i, una volta donat el vistiplau, s’enviaria la proposta a la Generalitat Valenciana. Quant al dia en què es podria posar eixe festiu local, López ha dit que una opció és el divendres 10 de setembre, ja que coincidix amb l’aniversari de la fundació de la ciutat. No obstant això, és un fet que es valorarà més endavant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.