La castellonenca Maria Llopis se solidaritza amb la treballadora d’Iveco: «Sí, jo folle i em grave en vídeo»

Maria Llopis

Imatge de l’artista castellonenca Maria Llopis | Twitter (@LlopisMaria)

 

L’artista feminista castellonenca Maria Llopis publicava fa uns dies un tuit amb el qual se solidaritzava i denunciava la situació viscuda per Verónica, la treballadora de l’empresa Iveco que es va suïcidar en Madrid després que fóra distribuït un vídeo seu d’índole sexual.

 

 

Com es pot llegir en el tuit, Llopis senyala el fet de tindre relacions sexuals com una situació normal, que practiquen les dones, i denuncia l’estigmatització existent respecte al fet que les dones també siguen éssers sexuals i que quan són dones les que tenen sexe i el graven, això siga motiu d’humiliació o vergonya.

 

L’artista de Benicàssim fins i tot cita en el tuit un vídeo, present en una pàgina de contingut pornogràfic, on apareix ella mateixa. Amb açò busca llevar ferro a la gravetat que moltes dones poden sentir en cas de produir-se una filtració malintencionada d’estes característiques, com l’ocorreguda en el cas de la treballadora d’Iveco.

 

Maria Llopis, qui concedia una entrevista en Periódico Mediterráneo comentant esta publicació, que s’ha fet viral i ha comptat amb moltes mostres de suport, reflexionava sobre els fets ocorreguts en Madrid. Llopis incidia en la poca coherència de tractar tan negativament, senyalant i fent sentir-se humiliada a la dona que apareixia en el vídeo, en lloc de comptar amb el suport de tot el seu entorn en una situació així.

 

Per a l’artista, a més, des d’Iveco s’hauria d’haver activat el protocol d’assetjament sexual.

 

Llopis concloïa incidint en què no hi ha res d’humiliant o que puga ser retret quan una dona siga vista practicant relacions sexuals, una idea que estava present en el tuit. El desig de l’artista és que si en un futur ocorre algun cas com el de Verónica, s’eviten noves tragèdies amb el suport de tot l’entorn de la víctima.

Últimes notícies

Nova tenda de MediaMarkt a Sagunt amb 1.800 m², 40 especialistes i 6.000 productes

MediaMarkt ha obert una nova tenda al centre comercial VidaNova Parc de Sagunt, amb 1.800 metres quadrats, més de 40 especialistes i més de 6.000 productes, reforçant així la seua presència a la Comunitat Valenciana.

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.