El Centre del Carme presenta el festival de música ‘Nits al Carme’ en València

 

El director del Centre del Carme, José Luis Pérez Pont, junt amb els portaveus de la promotora valenciana BS Entertainment, Miguel Torres i Juanjo Talavan, i Daniel Arnal, tècnic de Turisme Comunitat Valenciana, ha presentat el cicle de concerts ‘Nits al Carme’, que comptarà amb Ara Malikian, que ha estat en la presentació via telemàtica, David Bisbal, IZAL, Pablo López, Miguel Poveda, Dorian, Sofía Ellar i Los Secretos en la seua primera edició.

 

‘Nits al Carme’ és una iniciativa que convida artistes nacionals i internacionals de renom i de diferents gèneres musicals a fer un concert íntim en un entorn únic com és el Claustre Gòtic del Centre del Carme Cultura Contemporània, complint, per descomptat, amb totes les mesures de seguretat sanitàries establides.

 

Pérez Pont ha assenyalat que «el Centre del Carme és un centre dedicat a les arts vives, un laboratori de creació, innovador i inclusiu, dirigit a totes les manifestacions de la cultura contemporània a on experimentar amb noves formes de relació entre l’art i els públics».

 

Seran 11 concerts, del 10 i el 24 d’agost a les 21.30 hores.

Arranca el cicle amb dos dates seguides (10 i 11 d’agost) amb IZAL, un dels grups ‘indie’ nacionals de referència; el seguix, en format piano i veu, Pablo López (12 d’agost). David Bisbal confirma la seua data en la ciutat de València en el cicle ‘Nits al Carme’ per al 13 agost, dins de la seua gira d’estiu ‘Íntimo 2020’; i tanca la primera setmana el sentiment, la veu i el flamenc de Miguel Poveda (16 d’agost).

 

El violinista espanyol, d’origen libanés i ascendència armènia, amb més de 40 discos gravats i un èxit internacional imparable, Ara Malikian, farà dos concerts acompanyat d’un piano (18 i 19 d’agost). El seguirà Dorian (20 d’agost), una de les bandes més actives dins i fora d’Espanya gràcies al seu so personal, mescla de ‘new wave’, música electrònica i ‘indie rock’. La cantant i compositora angloespanyola Sofía Ellar també tindrà una doble cita en el cicle (21 i 22 d’agost) i donarà pas a l’últim concert, en format trio acústic, amb Los Secretos (24 d’agost).

 

‘Nits al Carme’ és una proposta que naix amb la il·lusió que la música en viu no deixe de sonar este estiu en València i que s’adapta en tot moment a la normativa sanitària vigent per a assegurar el benestar general de públic i indústria. 

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU