18.5 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

El Centre del Carme presenta el festival de música ‘Nits al Carme’ en València

 

El director del Centre del Carme, José Luis Pérez Pont, junt amb els portaveus de la promotora valenciana BS Entertainment, Miguel Torres i Juanjo Talavan, i Daniel Arnal, tècnic de Turisme Comunitat Valenciana, ha presentat el cicle de concerts ‘Nits al Carme’, que comptarà amb Ara Malikian, que ha estat en la presentació via telemàtica, David Bisbal, IZAL, Pablo López, Miguel Poveda, Dorian, Sofía Ellar i Los Secretos en la seua primera edició.

 

‘Nits al Carme’ és una iniciativa que convida artistes nacionals i internacionals de renom i de diferents gèneres musicals a fer un concert íntim en un entorn únic com és el Claustre Gòtic del Centre del Carme Cultura Contemporània, complint, per descomptat, amb totes les mesures de seguretat sanitàries establides.

 

Pérez Pont ha assenyalat que «el Centre del Carme és un centre dedicat a les arts vives, un laboratori de creació, innovador i inclusiu, dirigit a totes les manifestacions de la cultura contemporània a on experimentar amb noves formes de relació entre l’art i els públics».

 

Seran 11 concerts, del 10 i el 24 d’agost a les 21.30 hores.

Arranca el cicle amb dos dates seguides (10 i 11 d’agost) amb IZAL, un dels grups ‘indie’ nacionals de referència; el seguix, en format piano i veu, Pablo López (12 d’agost). David Bisbal confirma la seua data en la ciutat de València en el cicle ‘Nits al Carme’ per al 13 agost, dins de la seua gira d’estiu ‘Íntimo 2020’; i tanca la primera setmana el sentiment, la veu i el flamenc de Miguel Poveda (16 d’agost).

 

El violinista espanyol, d’origen libanés i ascendència armènia, amb més de 40 discos gravats i un èxit internacional imparable, Ara Malikian, farà dos concerts acompanyat d’un piano (18 i 19 d’agost). El seguirà Dorian (20 d’agost), una de les bandes més actives dins i fora d’Espanya gràcies al seu so personal, mescla de ‘new wave’, música electrònica i ‘indie rock’. La cantant i compositora angloespanyola Sofía Ellar també tindrà una doble cita en el cicle (21 i 22 d’agost) i donarà pas a l’últim concert, en format trio acústic, amb Los Secretos (24 d’agost).

 

‘Nits al Carme’ és una proposta que naix amb la il·lusió que la música en viu no deixe de sonar este estiu en València i que s’adapta en tot moment a la normativa sanitària vigent per a assegurar el benestar general de públic i indústria. 

Últimes notícies

Sanitat es reunix amb l’anestesista del cas de la xiqueta morta a Alzira

La Conselleria de Sanitat s'ha reunit amb l'anestesista que va atendre la menor morta després d'una sedació en una clínica dental d'Alzira. La investigació analitza fàrmacs, traçabilitat i autoritzacions, mentres la Policia i el jutjat mantenen obertes totes les línies.

Dos motoristes investigats en l’operatiu del GP de Cheste: 189 km/h i taxa d’alcohol quadruplicada

La Guàrdia Civil investiga a dos conductors detectats en els accessos al circuit: un circulava a 189 km/h en una via de 90 i un altre va quadruplicar la taxa d'alcohol.

A presó una detinguda a Gandia per cremar contenidors a canvi de droga

Una dona de 32 anys ha sigut detinguda a Gandia per cremar un contenidor a canvi de droga i ha ingressat a la presó. També va ser arrestat un home que l'hauria incitada per a desviar l'atenció policial de l'àrea on venia a la menuda.

Detingut a Alacant per robar el motor de l’aire condicionat d’un col·legi

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 32 anys pel robatori del motor de l'aire condicionat d'un col·legi, valorat en 4.245 euros. La investigació es va activar després d'un salt de llum i una pista trobada en el centre va permetre la seua identificació i arrest.

Domingo poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb temperatures en ascens i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos amb núvols alts i ascens tèrmic, amb gelades febles a l'interior i ratxes molt fortes en el nord de Castelló. El dilluns augmentaran els núvols i podrà ploure de manera feble i local a l'interior nord de Castelló i de València.

La UPV crea un model d’IA per a millorar la salut de les persones sense llar

Un equip de la UPV ha desenrotllat un model de microsimulació basat en IA que prediu l'efecte d'intervencions sanitàries en persones sense llar i guia la prevenció del càncer.

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.