El Centre del Carme presenta el festival de música ‘Nits al Carme’ en València

 

El director del Centre del Carme, José Luis Pérez Pont, junt amb els portaveus de la promotora valenciana BS Entertainment, Miguel Torres i Juanjo Talavan, i Daniel Arnal, tècnic de Turisme Comunitat Valenciana, ha presentat el cicle de concerts ‘Nits al Carme’, que comptarà amb Ara Malikian, que ha estat en la presentació via telemàtica, David Bisbal, IZAL, Pablo López, Miguel Poveda, Dorian, Sofía Ellar i Los Secretos en la seua primera edició.

 

‘Nits al Carme’ és una iniciativa que convida artistes nacionals i internacionals de renom i de diferents gèneres musicals a fer un concert íntim en un entorn únic com és el Claustre Gòtic del Centre del Carme Cultura Contemporània, complint, per descomptat, amb totes les mesures de seguretat sanitàries establides.

 

Pérez Pont ha assenyalat que «el Centre del Carme és un centre dedicat a les arts vives, un laboratori de creació, innovador i inclusiu, dirigit a totes les manifestacions de la cultura contemporània a on experimentar amb noves formes de relació entre l’art i els públics».

 

Seran 11 concerts, del 10 i el 24 d’agost a les 21.30 hores.

Arranca el cicle amb dos dates seguides (10 i 11 d’agost) amb IZAL, un dels grups ‘indie’ nacionals de referència; el seguix, en format piano i veu, Pablo López (12 d’agost). David Bisbal confirma la seua data en la ciutat de València en el cicle ‘Nits al Carme’ per al 13 agost, dins de la seua gira d’estiu ‘Íntimo 2020’; i tanca la primera setmana el sentiment, la veu i el flamenc de Miguel Poveda (16 d’agost).

 

El violinista espanyol, d’origen libanés i ascendència armènia, amb més de 40 discos gravats i un èxit internacional imparable, Ara Malikian, farà dos concerts acompanyat d’un piano (18 i 19 d’agost). El seguirà Dorian (20 d’agost), una de les bandes més actives dins i fora d’Espanya gràcies al seu so personal, mescla de ‘new wave’, música electrònica i ‘indie rock’. La cantant i compositora angloespanyola Sofía Ellar també tindrà una doble cita en el cicle (21 i 22 d’agost) i donarà pas a l’últim concert, en format trio acústic, amb Los Secretos (24 d’agost).

 

‘Nits al Carme’ és una proposta que naix amb la il·lusió que la música en viu no deixe de sonar este estiu en València i que s’adapta en tot moment a la normativa sanitària vigent per a assegurar el benestar general de públic i indústria. 

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.