El Centre del Carme presenta el festival de música ‘Nits al Carme’ en València

 

El director del Centre del Carme, José Luis Pérez Pont, junt amb els portaveus de la promotora valenciana BS Entertainment, Miguel Torres i Juanjo Talavan, i Daniel Arnal, tècnic de Turisme Comunitat Valenciana, ha presentat el cicle de concerts ‘Nits al Carme’, que comptarà amb Ara Malikian, que ha estat en la presentació via telemàtica, David Bisbal, IZAL, Pablo López, Miguel Poveda, Dorian, Sofía Ellar i Los Secretos en la seua primera edició.

 

‘Nits al Carme’ és una iniciativa que convida artistes nacionals i internacionals de renom i de diferents gèneres musicals a fer un concert íntim en un entorn únic com és el Claustre Gòtic del Centre del Carme Cultura Contemporània, complint, per descomptat, amb totes les mesures de seguretat sanitàries establides.

 

Pérez Pont ha assenyalat que «el Centre del Carme és un centre dedicat a les arts vives, un laboratori de creació, innovador i inclusiu, dirigit a totes les manifestacions de la cultura contemporània a on experimentar amb noves formes de relació entre l’art i els públics».

 

Seran 11 concerts, del 10 i el 24 d’agost a les 21.30 hores.

Arranca el cicle amb dos dates seguides (10 i 11 d’agost) amb IZAL, un dels grups ‘indie’ nacionals de referència; el seguix, en format piano i veu, Pablo López (12 d’agost). David Bisbal confirma la seua data en la ciutat de València en el cicle ‘Nits al Carme’ per al 13 agost, dins de la seua gira d’estiu ‘Íntimo 2020’; i tanca la primera setmana el sentiment, la veu i el flamenc de Miguel Poveda (16 d’agost).

 

El violinista espanyol, d’origen libanés i ascendència armènia, amb més de 40 discos gravats i un èxit internacional imparable, Ara Malikian, farà dos concerts acompanyat d’un piano (18 i 19 d’agost). El seguirà Dorian (20 d’agost), una de les bandes més actives dins i fora d’Espanya gràcies al seu so personal, mescla de ‘new wave’, música electrònica i ‘indie rock’. La cantant i compositora angloespanyola Sofía Ellar també tindrà una doble cita en el cicle (21 i 22 d’agost) i donarà pas a l’últim concert, en format trio acústic, amb Los Secretos (24 d’agost).

 

‘Nits al Carme’ és una proposta que naix amb la il·lusió que la música en viu no deixe de sonar este estiu en València i que s’adapta en tot moment a la normativa sanitària vigent per a assegurar el benestar general de públic i indústria. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per calar foc a la seua parella, un home de 49, a Chiva (València). El cas s'investiga com a violència domèstica.

Cap de setmana amb ruixats i neu des de 700 m després d’un divendres buidat

Divendres amb cel buidat i temperatures estables. El cap de setmana portarà ruixats febles, caiguda notable de les màximes i neu des de 700-900 m a l'interior nord.

Catalá afirma que l’Ajuntament no pot adoptar mesures sobre els trens de Rodalia en Falles

Catalá ha sostingut que és totalment impossible que l'Ajuntament decidisca sobre la xarxa ferroviària estatal. Demana a Delegació els informes tècnics si recolza la proposta de Renfe.

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.