El Centre del Carme presenta el festival de música ‘Nits al Carme’ en València

 

El director del Centre del Carme, José Luis Pérez Pont, junt amb els portaveus de la promotora valenciana BS Entertainment, Miguel Torres i Juanjo Talavan, i Daniel Arnal, tècnic de Turisme Comunitat Valenciana, ha presentat el cicle de concerts ‘Nits al Carme’, que comptarà amb Ara Malikian, que ha estat en la presentació via telemàtica, David Bisbal, IZAL, Pablo López, Miguel Poveda, Dorian, Sofía Ellar i Los Secretos en la seua primera edició.

 

‘Nits al Carme’ és una iniciativa que convida artistes nacionals i internacionals de renom i de diferents gèneres musicals a fer un concert íntim en un entorn únic com és el Claustre Gòtic del Centre del Carme Cultura Contemporània, complint, per descomptat, amb totes les mesures de seguretat sanitàries establides.

 

Pérez Pont ha assenyalat que «el Centre del Carme és un centre dedicat a les arts vives, un laboratori de creació, innovador i inclusiu, dirigit a totes les manifestacions de la cultura contemporània a on experimentar amb noves formes de relació entre l’art i els públics».

 

Seran 11 concerts, del 10 i el 24 d’agost a les 21.30 hores.

Arranca el cicle amb dos dates seguides (10 i 11 d’agost) amb IZAL, un dels grups ‘indie’ nacionals de referència; el seguix, en format piano i veu, Pablo López (12 d’agost). David Bisbal confirma la seua data en la ciutat de València en el cicle ‘Nits al Carme’ per al 13 agost, dins de la seua gira d’estiu ‘Íntimo 2020’; i tanca la primera setmana el sentiment, la veu i el flamenc de Miguel Poveda (16 d’agost).

 

El violinista espanyol, d’origen libanés i ascendència armènia, amb més de 40 discos gravats i un èxit internacional imparable, Ara Malikian, farà dos concerts acompanyat d’un piano (18 i 19 d’agost). El seguirà Dorian (20 d’agost), una de les bandes més actives dins i fora d’Espanya gràcies al seu so personal, mescla de ‘new wave’, música electrònica i ‘indie rock’. La cantant i compositora angloespanyola Sofía Ellar també tindrà una doble cita en el cicle (21 i 22 d’agost) i donarà pas a l’últim concert, en format trio acústic, amb Los Secretos (24 d’agost).

 

‘Nits al Carme’ és una proposta que naix amb la il·lusió que la música en viu no deixe de sonar este estiu en València i que s’adapta en tot moment a la normativa sanitària vigent per a assegurar el benestar general de públic i indústria. 

Últimes notícies

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.