El centre comercial ‘fantasma’ de Benicarló reobrirà les seues portes en el pròxim mes de novembre

 

L’empresa valenciana Family Cash ha adquirit el centre comercial Costa Azahar de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), i ja s’ha celebrat una reunió per a fixar una data de reobertura, que es preveu en el pròxim mes de novembre. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el propietari, Carles Canet, té com a objectiu que durant els pròxims Nadals ja estiga en funcionament, encara que es preveu una inversó important de diners per a millorar els accessos al recinte. 

 

Pel que fa als accessos, la regidoria d’Hisenda i Recursos Humans del municipi confirma que l’empresa ha aportat dos propostes. Finalment, la escollida ha sigut instal·lar un desviament en el centre de la carretera que va des del nucli urbà al complex, per a que en un futur puga tindre dos entrades. 

 

Durant la reunió també van plantejar les qüestions de la llicència d’activitats, ja que l’objectiu és ocupar el 100% dels locals, tant de restauració com de moda i un hipermercat de 6.000 metres quadrats. 

Últimes notícies

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.

La calor ofegant dispara la sensació tèrmica fins als 49 graus a Sumacàrcer

La Comunitat Valenciana ha patit fins primera hora de la vesprada màximes pròximes als 39 graus i sensacions tèrmiques de fins a 49 per la combinació de calor i una humitat que ha fregat el 90 % en diversos punts del territori.

El Tribunal Suprem fixa que un canvi de sexe no anul·la una condemna per violència masclista

El Tribunal Suprem ha establit que un canvi de sexe registral no pot anul·lar una condemna prèvia per violència masclista comesa quan l’autor era legalment un home. La resolució confirma una pena de presó imposada a Castelló per agressions a l’exparella i a la filla menor.