11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

El centre comercial ‘fantasma’ de Benicarló reobrirà les seues portes en el pròxim mes de novembre

 

L’empresa valenciana Family Cash ha adquirit el centre comercial Costa Azahar de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), i ja s’ha celebrat una reunió per a fixar una data de reobertura, que es preveu en el pròxim mes de novembre. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el propietari, Carles Canet, té com a objectiu que durant els pròxims Nadals ja estiga en funcionament, encara que es preveu una inversó important de diners per a millorar els accessos al recinte. 

 

Pel que fa als accessos, la regidoria d’Hisenda i Recursos Humans del municipi confirma que l’empresa ha aportat dos propostes. Finalment, la escollida ha sigut instal·lar un desviament en el centre de la carretera que va des del nucli urbà al complex, per a que en un futur puga tindre dos entrades. 

 

Durant la reunió també van plantejar les qüestions de la llicència d’activitats, ja que l’objectiu és ocupar el 100% dels locals, tant de restauració com de moda i un hipermercat de 6.000 metres quadrats. 

Últimes notícies

El turisme del running es dispara: maratons plenes, dorsals per sorteig i impacte milionari

L'auge del running transforma grans maratons en pols turístics: més jóvens i dones en la línia d'eixida, dorsals per sorteig i un fort impacte econòmic.

La creació d’empreses creix un 22,9% en la Comunitat Valenciana en el quart trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 4.514 noves societats en el quart trimestre de 2025, segon major avanç autonòmic i quasi deu punts per damunt de la mitjana nacional.

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.