El centre comercial ‘fantasma’ de Benicarló reobrirà les seues portes en el pròxim mes de novembre

 

L’empresa valenciana Family Cash ha adquirit el centre comercial Costa Azahar de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), i ja s’ha celebrat una reunió per a fixar una data de reobertura, que es preveu en el pròxim mes de novembre. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el propietari, Carles Canet, té com a objectiu que durant els pròxims Nadals ja estiga en funcionament, encara que es preveu una inversó important de diners per a millorar els accessos al recinte. 

 

Pel que fa als accessos, la regidoria d’Hisenda i Recursos Humans del municipi confirma que l’empresa ha aportat dos propostes. Finalment, la escollida ha sigut instal·lar un desviament en el centre de la carretera que va des del nucli urbà al complex, per a que en un futur puga tindre dos entrades. 

 

Durant la reunió també van plantejar les qüestions de la llicència d’activitats, ja que l’objectiu és ocupar el 100% dels locals, tant de restauració com de moda i un hipermercat de 6.000 metres quadrats. 

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.