10.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

El centre comercial ‘fantasma’ de Benicarló reobrirà les seues portes en el pròxim mes de novembre

 

L’empresa valenciana Family Cash ha adquirit el centre comercial Costa Azahar de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), i ja s’ha celebrat una reunió per a fixar una data de reobertura, que es preveu en el pròxim mes de novembre. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el propietari, Carles Canet, té com a objectiu que durant els pròxims Nadals ja estiga en funcionament, encara que es preveu una inversó important de diners per a millorar els accessos al recinte. 

 

Pel que fa als accessos, la regidoria d’Hisenda i Recursos Humans del municipi confirma que l’empresa ha aportat dos propostes. Finalment, la escollida ha sigut instal·lar un desviament en el centre de la carretera que va des del nucli urbà al complex, per a que en un futur puga tindre dos entrades. 

 

Durant la reunió també van plantejar les qüestions de la llicència d’activitats, ja que l’objectiu és ocupar el 100% dels locals, tant de restauració com de moda i un hipermercat de 6.000 metres quadrats. 

Últimes notícies

Alacant acull la Game Jam 2026, una marató de 48 hores per a crear videojocs

La Game Jam 2026 reunix al Parc Científic d'Alacant a uns 70 creadors durant 48 hores per a dissenyar videojocs a partir d'una temàtica sorpresa i amb mentors. L'esdeveniment s'integra en la Global Game Jam i conclourà amb jurat professional i premis.

Danys i talls de trànsit per vents de 118 km/h a Xàtiva

Vents de fins a 118 km/h han provocat nombrosos incidents a Xàtiva, amb talls de vies i tancament del pavelló de voleibol. No consten ferits.

Marc Pubill torna al Ciutat amb l’Atlètic després de deixar 8,4 milions en el Llevant

Marc Pubill torna este dissabte al Ciutat amb la samarreta de l'Atlètic per a mesurar-se al Llevant. La seua eixida a l'Almeria i la plusvàlua de 2025 van reportar 8,4 milions al club valencià.

Femeval veu en l’acord UE-Índia un impuls a les exportacions valencianes del metall

La patronal del metall ha afirmat que el pacte amb l'Índia reduirà aranzels sobre el 96,6% de les exportacions europees i obrirà cooperació tecnològica. Advertix de la necessitat de vigilar impactes desiguals i de complir estàndards per a un benefici equilibrat.

Ingressa a la presó per tres robatoris en comerços de Torrent cinc dies després d’eixir de la presó

La Policia Nacional va detindre a un home de 42 anys per tres robatoris amb força en dos dies en locals d'hostaleria de Torrent. El jutge va ordenar el seu ingrés a la presó en confirmar-se el patró repetit i la seua recent excarceració.

València demana al Consell intensificar el control de senglars en l’Albufera

L'Ajuntament ha sol·licitat a la Generalitat intensificar el control del senglar en l'Albufera, amb gàbies parany homologades, per a reduir riscos i millorar la seguretat.

Tres detinguts, dos menors, després del robatori en un local de Beniparrell (València)

Guàrdia Civil i Policia Local han detingut a tres persones instants després de sostraure la recaptació d'un local hostaler a Beniparrell. Els agents van intervindre 300 euros i els menors van quedar amb els seus progenitors

Mor un motorista de 23 anys després de xocar amb un cotxe en la CV-500, en Pinedo

Un jove de 23 anys va morir després de col·lidir la seua moto amb un cotxe en la CV-500, a l'altura de Pinedo. El Samu i una unitat de SVB van ser mobilitzats sense èxit.