El Circuit Ricardo Tormo reuneix les carreres de NASCAR i de Camions

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana el Valencia NASCAR Fest i la Gran Carrera de Camions de València. Dos dies d’acció i activitats al pàdoc i la pista de Gran Premi de Xest.

La proposta esportiva és triple. A més de la primera cita de la temporada de les NASCAR Whelen  Euroseries, el Circuit celebra la Gran Carrera de Camions de València i una prova del campionat francés de Caterham.

Al pàdoc, els aficionats trobaran un festival d’activitats que van des del popular bou mecànic fins a distintes exhibicions d’esports típics dels Estats Units, com el ‘lacrosse’ o el futbol americà. L’oferta gastronòmica se centrarà en una gran àrea amb dotze ‘food trucks’ enfront de l’escenari on, a més de la música en directe, el públic podrà participar en la cerimònia del podi amb els millors de cada carrera.

Per als més menuts de la família, que entraran gratis fins a l’edat de 13 anys, hi haurà distintes atraccions i l’habitual Escola de Seguretat Viària.

El pàdoc del Circuit Ricardo Tormo es completarà amb les exposicions de cotxes americans i de camions decorats.

Dotze carreres dissabte i diumenge

Els entrenaments lliures se celebraran en la jornada del divendres. Dissabte al matí tindrà lloc la qualificació de cada categoria i a partir de les 13.30 hores la primera de les sis carreres programades fins a les 18.40 hores.

En la jornada del diumenge, després de Warm Up del CamionGP i dels cotxes de NASCAR començaran les carreres. La primera, la dels Caterham serà a les 9.40 hores.

Posteriorment, els Camions de Carreres prendran l’asfalt amb la seua primera mànega a les 10.30 hores, seguida de la prova d’EuroNascar 2. Aquest ordre es repeteix per a les segones carreres de les tres categories des de les 12.10 fins a les 16.00 hores.

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.