El Circuit Ricardo Tormo reuneix les carreres de NASCAR i de Camions

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana el Valencia NASCAR Fest i la Gran Carrera de Camions de València. Dos dies d’acció i activitats al pàdoc i la pista de Gran Premi de Xest.

La proposta esportiva és triple. A més de la primera cita de la temporada de les NASCAR Whelen  Euroseries, el Circuit celebra la Gran Carrera de Camions de València i una prova del campionat francés de Caterham.

Al pàdoc, els aficionats trobaran un festival d’activitats que van des del popular bou mecànic fins a distintes exhibicions d’esports típics dels Estats Units, com el ‘lacrosse’ o el futbol americà. L’oferta gastronòmica se centrarà en una gran àrea amb dotze ‘food trucks’ enfront de l’escenari on, a més de la música en directe, el públic podrà participar en la cerimònia del podi amb els millors de cada carrera.

Per als més menuts de la família, que entraran gratis fins a l’edat de 13 anys, hi haurà distintes atraccions i l’habitual Escola de Seguretat Viària.

El pàdoc del Circuit Ricardo Tormo es completarà amb les exposicions de cotxes americans i de camions decorats.

Dotze carreres dissabte i diumenge

Els entrenaments lliures se celebraran en la jornada del divendres. Dissabte al matí tindrà lloc la qualificació de cada categoria i a partir de les 13.30 hores la primera de les sis carreres programades fins a les 18.40 hores.

En la jornada del diumenge, després de Warm Up del CamionGP i dels cotxes de NASCAR començaran les carreres. La primera, la dels Caterham serà a les 9.40 hores.

Posteriorment, els Camions de Carreres prendran l’asfalt amb la seua primera mànega a les 10.30 hores, seguida de la prova d’EuroNascar 2. Aquest ordre es repeteix per a les segones carreres de les tres categories des de les 12.10 fins a les 16.00 hores.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.