10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

El Circuit Ricardo Tormo reuneix les carreres de NASCAR i de Camions

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana el Valencia NASCAR Fest i la Gran Carrera de Camions de València. Dos dies d’acció i activitats al pàdoc i la pista de Gran Premi de Xest.

La proposta esportiva és triple. A més de la primera cita de la temporada de les NASCAR Whelen  Euroseries, el Circuit celebra la Gran Carrera de Camions de València i una prova del campionat francés de Caterham.

Al pàdoc, els aficionats trobaran un festival d’activitats que van des del popular bou mecànic fins a distintes exhibicions d’esports típics dels Estats Units, com el ‘lacrosse’ o el futbol americà. L’oferta gastronòmica se centrarà en una gran àrea amb dotze ‘food trucks’ enfront de l’escenari on, a més de la música en directe, el públic podrà participar en la cerimònia del podi amb els millors de cada carrera.

Per als més menuts de la família, que entraran gratis fins a l’edat de 13 anys, hi haurà distintes atraccions i l’habitual Escola de Seguretat Viària.

El pàdoc del Circuit Ricardo Tormo es completarà amb les exposicions de cotxes americans i de camions decorats.

Dotze carreres dissabte i diumenge

Els entrenaments lliures se celebraran en la jornada del divendres. Dissabte al matí tindrà lloc la qualificació de cada categoria i a partir de les 13.30 hores la primera de les sis carreres programades fins a les 18.40 hores.

En la jornada del diumenge, després de Warm Up del CamionGP i dels cotxes de NASCAR començaran les carreres. La primera, la dels Caterham serà a les 9.40 hores.

Posteriorment, els Camions de Carreres prendran l’asfalt amb la seua primera mànega a les 10.30 hores, seguida de la prova d’EuroNascar 2. Aquest ordre es repeteix per a les segones carreres de les tres categories des de les 12.10 fins a les 16.00 hores.

Últimes notícies

El Barcelona protegix el lideratge amb un 1-3 a Elx i agreuja la ratxa local

El Barcelona es va imposar 1-3 en el Martínez Valero després d'un partit dominat i amb moltes ocasions. L'Elx seguix sense guanyar en 2026 i s'acosta al descens.

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.