El Circuit Ricardo Tormo reuneix les carreres de NASCAR i de Camions

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana el Valencia NASCAR Fest i la Gran Carrera de Camions de València. Dos dies d’acció i activitats al pàdoc i la pista de Gran Premi de Xest.

La proposta esportiva és triple. A més de la primera cita de la temporada de les NASCAR Whelen  Euroseries, el Circuit celebra la Gran Carrera de Camions de València i una prova del campionat francés de Caterham.

Al pàdoc, els aficionats trobaran un festival d’activitats que van des del popular bou mecànic fins a distintes exhibicions d’esports típics dels Estats Units, com el ‘lacrosse’ o el futbol americà. L’oferta gastronòmica se centrarà en una gran àrea amb dotze ‘food trucks’ enfront de l’escenari on, a més de la música en directe, el públic podrà participar en la cerimònia del podi amb els millors de cada carrera.

Per als més menuts de la família, que entraran gratis fins a l’edat de 13 anys, hi haurà distintes atraccions i l’habitual Escola de Seguretat Viària.

El pàdoc del Circuit Ricardo Tormo es completarà amb les exposicions de cotxes americans i de camions decorats.

Dotze carreres dissabte i diumenge

Els entrenaments lliures se celebraran en la jornada del divendres. Dissabte al matí tindrà lloc la qualificació de cada categoria i a partir de les 13.30 hores la primera de les sis carreres programades fins a les 18.40 hores.

En la jornada del diumenge, després de Warm Up del CamionGP i dels cotxes de NASCAR començaran les carreres. La primera, la dels Caterham serà a les 9.40 hores.

Posteriorment, els Camions de Carreres prendran l’asfalt amb la seua primera mànega a les 10.30 hores, seguida de la prova d’EuroNascar 2. Aquest ordre es repeteix per a les segones carreres de les tres categories des de les 12.10 fins a les 16.00 hores.

Últimes notícies

Valencia Basket conquereix la Lliga Endesa amb una pallissa històrica al Barça

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada després de guanyar el Barça per 84-108 en el quart partit de la final al Palau Blaugrana, amb una actuació decisiva de Kameron Taylor i Jean Montero.

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.