El Circuit Ricardo Tormo reuneix les carreres de NASCAR i de Camions

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana el Valencia NASCAR Fest i la Gran Carrera de Camions de València. Dos dies d’acció i activitats al pàdoc i la pista de Gran Premi de Xest.

La proposta esportiva és triple. A més de la primera cita de la temporada de les NASCAR Whelen  Euroseries, el Circuit celebra la Gran Carrera de Camions de València i una prova del campionat francés de Caterham.

Al pàdoc, els aficionats trobaran un festival d’activitats que van des del popular bou mecànic fins a distintes exhibicions d’esports típics dels Estats Units, com el ‘lacrosse’ o el futbol americà. L’oferta gastronòmica se centrarà en una gran àrea amb dotze ‘food trucks’ enfront de l’escenari on, a més de la música en directe, el públic podrà participar en la cerimònia del podi amb els millors de cada carrera.

Per als més menuts de la família, que entraran gratis fins a l’edat de 13 anys, hi haurà distintes atraccions i l’habitual Escola de Seguretat Viària.

El pàdoc del Circuit Ricardo Tormo es completarà amb les exposicions de cotxes americans i de camions decorats.

Dotze carreres dissabte i diumenge

Els entrenaments lliures se celebraran en la jornada del divendres. Dissabte al matí tindrà lloc la qualificació de cada categoria i a partir de les 13.30 hores la primera de les sis carreres programades fins a les 18.40 hores.

En la jornada del diumenge, després de Warm Up del CamionGP i dels cotxes de NASCAR començaran les carreres. La primera, la dels Caterham serà a les 9.40 hores.

Posteriorment, els Camions de Carreres prendran l’asfalt amb la seua primera mànega a les 10.30 hores, seguida de la prova d’EuroNascar 2. Aquest ordre es repeteix per a les segones carreres de les tres categories des de les 12.10 fins a les 16.00 hores.

Últimes notícies

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.

Mercadona estrena en Guadalajara la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa amb una inversió de 2,9 milions

Mercadona ha reformat un supermercat de Guadalajara amb 2,9 milions d’euros per convertir-lo en la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa, amb més espai per a frescos i estalvi d’energia i aigua. La cadena preveu arribar a 60 establiments d’este nou model a Espanya abans que acabe 2026.

Josep Puerto rebaixa la pressió al València Basket: Les expectatives són cosa dels altres

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha assegurat en l’inici dels entrenaments que l’equip se centra en treballar i competir, i que les expectatives pel triplet de la passada temporada corresponen a l’entorn.

Arcadi España insta el PP a revisar la jurisprudència del Suprem sobre l’expulsió de menors

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el PP a llegir la jurisprudència del Tribunal Suprem sobre expulsions de menors després del recurs presentat pels populars pel plant dels ministres al Senat. Ha defensat que el Govern actuarà dins de l’Estat de dret amb criteris humanitaris davant la crisi migratòria de Ceuta.