Comencen a muntar els tres hospitals de campanya del territori valencià

 

Els tres hospitals de campanya que la Conselleria de Justícia i Interior, a través de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, està construint en terrenys pròxims als hospitals de referència de València, Alacant i Castelló han començat la primera fase de muntatge d’estos centres, que tindran una capacitat per a fins a 1.100 llits extres en tot el territori valencià.

 

Segons ha explicat la consellera de Justícia i Interior, Gabriela Bravo, després d’una reunió per videoconferència en la que han participat representants de la Conselleria de Sanitat, a demés de l’empresa encarregada de fer la instal·lació dels hospitals, 450 operaris i operàries treballen per a tindre a punt els 752 mòduls en les tres províncies.

 

En Castelló i València, els treballs per a la instal·lació dels mòduls avancen a bon ritme després de què este dijous començaren a alçar-se les primeres estructures. En la capital de la Plana, l’hospital de campanya estarà format per 180 mòduls, mentres que en la ciutat del Túria es disposaran 317 mòduls que podran albergar fins a 500 llits extra. A demés, es preveu que l’hospital de campanya de València estiga a punt l’11 o el 12 d’abril.

 

 

 

 

En Alacant, este divendres es treballarà tota la jornada per a senyalitzar la ubicació de les estructures modulars i marcar els ancoratges, una volta que el formigó ja ha forjat, i serà este dissabte quan es vegen les primeres estructures dels 255 mòduls que componen l’hospital de campanya de la província.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.