Comencen a muntar els tres hospitals de campanya del territori valencià

 

Els tres hospitals de campanya que la Conselleria de Justícia i Interior, a través de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, està construint en terrenys pròxims als hospitals de referència de València, Alacant i Castelló han començat la primera fase de muntatge d’estos centres, que tindran una capacitat per a fins a 1.100 llits extres en tot el territori valencià.

 

Segons ha explicat la consellera de Justícia i Interior, Gabriela Bravo, després d’una reunió per videoconferència en la que han participat representants de la Conselleria de Sanitat, a demés de l’empresa encarregada de fer la instal·lació dels hospitals, 450 operaris i operàries treballen per a tindre a punt els 752 mòduls en les tres províncies.

 

En Castelló i València, els treballs per a la instal·lació dels mòduls avancen a bon ritme després de què este dijous començaren a alçar-se les primeres estructures. En la capital de la Plana, l’hospital de campanya estarà format per 180 mòduls, mentres que en la ciutat del Túria es disposaran 317 mòduls que podran albergar fins a 500 llits extra. A demés, es preveu que l’hospital de campanya de València estiga a punt l’11 o el 12 d’abril.

 

 

 

 

En Alacant, este divendres es treballarà tota la jornada per a senyalitzar la ubicació de les estructures modulars i marcar els ancoratges, una volta que el formigó ja ha forjat, i serà este dissabte quan es vegen les primeres estructures dels 255 mòduls que componen l’hospital de campanya de la província.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La ministra Rodríguez demana al Consell controles més exigents per a la vivenda protegida

Isabel Rodríguez ha reclamat a la Generalitat Valenciana reactivar controls i garanties en la vivenda protegida i ha proposat una auditoria després de les presumptes irregularitats a Alacant. També ha defés actualitzar normatives i aplicar mesures per a contindre les rendes.

La Policia desarticula una xarxa ucraïnesa que va usar a 55 dones per a estafar 4,7 milions en apostes en línia

La Policia Nacional ha desarticulat a Alacant i València una xarxa ucraïnesa que va captar a 55 dones per a obrir comptes i estafar 4,7 milions a plataformes d'apostes i jocs 'en línia'. Dotze persones han sigut detingudes i sis van ingressar a la presó.

Una família il·licitana atrapada a Kuwait rebutja creuar el desert i denúncia abandone

Nou membres d'una família d'Elx, tres d'ells menors, seguixen a Kuwait. Rebutgen l'única via proposada per l'ambaixada —1.500 km de desert— per insegura.

Agirrezabala, operat del menisc a Vitòria i sense termini de tornada

El porter cedit al València va ser intervingut del menisc del genoll esquerre a Vitòria. El club no ha fixat terminis i el retorn queda en l'aire.

Rodríguez ha afirmat sobre l’Iran que el Govern està del costat del Dret Internacional

Isabel Rodríguez ha assegurat que l'Executiu no ha canviat de posició davant l'Iran i continua defenent el Dret Internacional. Ha recordat el precedent de l'Iraq i ha garantit seguiment i decisions si hi ha impacte econòmic.

L’última dècada de Tàpies irromp a València amb radicalitat i vigència

Una nova mostra en la Fundació Bancaixa de València presenta des d'este divendres l'última dècada d'Antoni Tàpies, subratllada com a radical i vigent. Reunix 22 obres de gran format, diverses inèdites, i podrà visitar-se fins al 30 d'agost.

El Cecopi va rebre avisos de particulars sobre inundacions, segons un comandament de la UME

Un comandament de la UME ha declarat que en el Cecopi van entrar avisos ciutadans sobre inundacions i que l'És-alert s'ha debatut després de les 19.00. També ha relatat desconnexions d'assistents telemàtics i un enviament de l'avís a les 20.11.

Sergio García arranca tercer a Hong Kong; Carlos Ortiz vola al lideratge amb -10

Sergio García va defendre el títol a Hong Kong amb un -7 que li va col·locar tercer després d'una volta sense errors. Carlos Ortiz va enlairar amb un 60 (-10) per a liderar.