Comencen a muntar els tres hospitals de campanya del territori valencià

 

Els tres hospitals de campanya que la Conselleria de Justícia i Interior, a través de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, està construint en terrenys pròxims als hospitals de referència de València, Alacant i Castelló han començat la primera fase de muntatge d’estos centres, que tindran una capacitat per a fins a 1.100 llits extres en tot el territori valencià.

 

Segons ha explicat la consellera de Justícia i Interior, Gabriela Bravo, després d’una reunió per videoconferència en la que han participat representants de la Conselleria de Sanitat, a demés de l’empresa encarregada de fer la instal·lació dels hospitals, 450 operaris i operàries treballen per a tindre a punt els 752 mòduls en les tres províncies.

 

En Castelló i València, els treballs per a la instal·lació dels mòduls avancen a bon ritme després de què este dijous començaren a alçar-se les primeres estructures. En la capital de la Plana, l’hospital de campanya estarà format per 180 mòduls, mentres que en la ciutat del Túria es disposaran 317 mòduls que podran albergar fins a 500 llits extra. A demés, es preveu que l’hospital de campanya de València estiga a punt l’11 o el 12 d’abril.

 

 

 

 

En Alacant, este divendres es treballarà tota la jornada per a senyalitzar la ubicació de les estructures modulars i marcar els ancoratges, una volta que el formigó ja ha forjat, i serà este dissabte quan es vegen les primeres estructures dels 255 mòduls que componen l’hospital de campanya de la província.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.