Comencen a muntar els tres hospitals de campanya del territori valencià

 

Els tres hospitals de campanya que la Conselleria de Justícia i Interior, a través de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, està construint en terrenys pròxims als hospitals de referència de València, Alacant i Castelló han començat la primera fase de muntatge d’estos centres, que tindran una capacitat per a fins a 1.100 llits extres en tot el territori valencià.

 

Segons ha explicat la consellera de Justícia i Interior, Gabriela Bravo, després d’una reunió per videoconferència en la que han participat representants de la Conselleria de Sanitat, a demés de l’empresa encarregada de fer la instal·lació dels hospitals, 450 operaris i operàries treballen per a tindre a punt els 752 mòduls en les tres províncies.

 

En Castelló i València, els treballs per a la instal·lació dels mòduls avancen a bon ritme després de què este dijous començaren a alçar-se les primeres estructures. En la capital de la Plana, l’hospital de campanya estarà format per 180 mòduls, mentres que en la ciutat del Túria es disposaran 317 mòduls que podran albergar fins a 500 llits extra. A demés, es preveu que l’hospital de campanya de València estiga a punt l’11 o el 12 d’abril.

 

 

 

 

En Alacant, este divendres es treballarà tota la jornada per a senyalitzar la ubicació de les estructures modulars i marcar els ancoratges, una volta que el formigó ja ha forjat, i serà este dissabte quan es vegen les primeres estructures dels 255 mòduls que componen l’hospital de campanya de la província.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.