Comencen a muntar els tres hospitals de campanya del territori valencià

 

Els tres hospitals de campanya que la Conselleria de Justícia i Interior, a través de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, està construint en terrenys pròxims als hospitals de referència de València, Alacant i Castelló han començat la primera fase de muntatge d’estos centres, que tindran una capacitat per a fins a 1.100 llits extres en tot el territori valencià.

 

Segons ha explicat la consellera de Justícia i Interior, Gabriela Bravo, després d’una reunió per videoconferència en la que han participat representants de la Conselleria de Sanitat, a demés de l’empresa encarregada de fer la instal·lació dels hospitals, 450 operaris i operàries treballen per a tindre a punt els 752 mòduls en les tres províncies.

 

En Castelló i València, els treballs per a la instal·lació dels mòduls avancen a bon ritme després de què este dijous començaren a alçar-se les primeres estructures. En la capital de la Plana, l’hospital de campanya estarà format per 180 mòduls, mentres que en la ciutat del Túria es disposaran 317 mòduls que podran albergar fins a 500 llits extra. A demés, es preveu que l’hospital de campanya de València estiga a punt l’11 o el 12 d’abril.

 

 

 

 

En Alacant, este divendres es treballarà tota la jornada per a senyalitzar la ubicació de les estructures modulars i marcar els ancoratges, una volta que el formigó ja ha forjat, i serà este dissabte quan es vegen les primeres estructures dels 255 mòduls que componen l’hospital de campanya de la província.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.