Comprar amb la palma de la mà, el nou mètode de pagament d’Amazon

Comprar amb la palma de la mà, el nou mètode de pagament d’Amazon | Digital Trends

 

Amazon ha posat en fase de proves final el seu nou mètode de pagament i identificació, amb el que els seus usuaris podran accedir als seus servicis i realitzar els pagaments de les seues compres tan sols amb la palma de la mà. Ho ha avançat el ‘New York Post’, que apunta al fet de què els mateixos treballadors de la companyia estan participant en les proves, utilitzant el sensor de la palma en les mateixes màquines expenedores de l’empresa.

 

El sistema, desenvolupat per la tecnològica ‘Orville’ es fonamenta en un escàner biomètric, que identifica l’usuari a través de la forma, la mida i les empremtes de la palma de la mà; fixant-se en eixes parts que són úniques de cada persona. Vinculades a cada empremta està l’usuari d’Amazon i el seu número de compte, de tal manera que se suprimix la necessitat de perdre temps utilitzant la targeta de crèdit o introduint codis de seguretat; tot això en un procés rapidíssim de només 300 mil·lisegons.

 

La privacitat, el principal ‘handicap’

El nou mètode de pagament, que està previst que entre en funcionament a finals d’este mateix any en els supermercats Whole Foods (als EUA), propietat també de la companyia, ha anat acompanyat també de polèmica.

 

El principal obstacle que troba la innovació tecnològica és ni més ni menys que la privacitat dels seus usuaris, que com en tantes noves tecnologies, podria quedar totalment vulnerable en el moment de cedir la seua empremta biomètrica. Una qüestió important, que més enllà de possibles piratejos informàtics, podria ser el pas definitiu del transvasament de dades personals, i del que no es podria fugir, ja que a diferència d’una contrasenya, les empremtes biomètriques no es poden canviar.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.