Comprar amb la palma de la mà, el nou mètode de pagament d’Amazon

Comprar amb la palma de la mà, el nou mètode de pagament d’Amazon | Digital Trends

 

Amazon ha posat en fase de proves final el seu nou mètode de pagament i identificació, amb el que els seus usuaris podran accedir als seus servicis i realitzar els pagaments de les seues compres tan sols amb la palma de la mà. Ho ha avançat el ‘New York Post’, que apunta al fet de què els mateixos treballadors de la companyia estan participant en les proves, utilitzant el sensor de la palma en les mateixes màquines expenedores de l’empresa.

 

El sistema, desenvolupat per la tecnològica ‘Orville’ es fonamenta en un escàner biomètric, que identifica l’usuari a través de la forma, la mida i les empremtes de la palma de la mà; fixant-se en eixes parts que són úniques de cada persona. Vinculades a cada empremta està l’usuari d’Amazon i el seu número de compte, de tal manera que se suprimix la necessitat de perdre temps utilitzant la targeta de crèdit o introduint codis de seguretat; tot això en un procés rapidíssim de només 300 mil·lisegons.

 

La privacitat, el principal ‘handicap’

El nou mètode de pagament, que està previst que entre en funcionament a finals d’este mateix any en els supermercats Whole Foods (als EUA), propietat també de la companyia, ha anat acompanyat també de polèmica.

 

El principal obstacle que troba la innovació tecnològica és ni més ni menys que la privacitat dels seus usuaris, que com en tantes noves tecnologies, podria quedar totalment vulnerable en el moment de cedir la seua empremta biomètrica. Una qüestió important, que més enllà de possibles piratejos informàtics, podria ser el pas definitiu del transvasament de dades personals, i del que no es podria fugir, ja que a diferència d’una contrasenya, les empremtes biomètriques no es poden canviar.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Benidorm obri gratis l’aparcament de Ponent pel aluvion turistico de Setmana Santa

L'Ajuntament de Benidorm ha posat en servici l'aparcament de Ponent, amb 397 places i ús gratuït, per a absorbir el fort augment de trafique durant la Setmana Santa.

AVA-ASAJA alerta que la burocràcia en les ajudes a fertilitzants deixarà fora a milers d’agricultors valencians

AVA-ASAJA denuncia que el sistema telemàtic i els requisits econòmics per a sol·licitar les ajudes per l'encariment dels fertilitzants deixaran sense suport a milers d'agricultors valencians, especialment xicotets productors i persones majors.

Catalá reivindica el dret de tots a dirigir-se als tribunals com consideren oportú

L'alcaldessa de València evita pronunciar-se sobre els processos judicials oberts i subratlla que totes les persones tenen dret a relacionar-se amb els tribunals per a defendre els seus interessos com estimen oportú.

Educació proposa als sindicats un calendari de negociació que arranca amb les retribucions

Educació planteja als sindicats un calendari de quatre reunions entre abril i juliol que comença per les retribucions, mentres STEPV manté la preparació d'una vaga indefinida al maig.

Bernabé acusa a Mazón de bloquejar a la justícia i exigix al PP que deixe de protegir-li

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la investigació sobre la gestió de la dana i reclama al PP que li retire l'acta de diputat per a recuperar la confiança política.

El TSJCV confirma 9 anys de presó a un educador per violar a una jove tutelada

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ratifica la condemna de nou anys de presó a un educador per agredir sexualment a una jove tutelada per la Generalitat, i només modifica el repartiment de les costes processals.

Luís Castro reivindica al Llevant abans de visitar a una Reial Societat en ratxa

Luís Castro afirma que, encara que la Reial Societat travessa un gran moment i és molt fort a Anoeta, el Llevant arriba preparat, en bona dinàmica i amb competència interna a l'alça.

Pedro Martínez demana ambició i cautela abans del dol d’Eurolliga davant la Virtus

Pedro Martínez reclama al València Basket màxima ambició per a barallar pel top 4 de l'Eurolliga, però avisa que la igualtat pot deixar-los fins i tot fora del play in.