Comprar amb la palma de la mà, el nou mètode de pagament d’Amazon

Comprar amb la palma de la mà, el nou mètode de pagament d’Amazon | Digital Trends

 

Amazon ha posat en fase de proves final el seu nou mètode de pagament i identificació, amb el que els seus usuaris podran accedir als seus servicis i realitzar els pagaments de les seues compres tan sols amb la palma de la mà. Ho ha avançat el ‘New York Post’, que apunta al fet de què els mateixos treballadors de la companyia estan participant en les proves, utilitzant el sensor de la palma en les mateixes màquines expenedores de l’empresa.

 

El sistema, desenvolupat per la tecnològica ‘Orville’ es fonamenta en un escàner biomètric, que identifica l’usuari a través de la forma, la mida i les empremtes de la palma de la mà; fixant-se en eixes parts que són úniques de cada persona. Vinculades a cada empremta està l’usuari d’Amazon i el seu número de compte, de tal manera que se suprimix la necessitat de perdre temps utilitzant la targeta de crèdit o introduint codis de seguretat; tot això en un procés rapidíssim de només 300 mil·lisegons.

 

La privacitat, el principal ‘handicap’

El nou mètode de pagament, que està previst que entre en funcionament a finals d’este mateix any en els supermercats Whole Foods (als EUA), propietat també de la companyia, ha anat acompanyat també de polèmica.

 

El principal obstacle que troba la innovació tecnològica és ni més ni menys que la privacitat dels seus usuaris, que com en tantes noves tecnologies, podria quedar totalment vulnerable en el moment de cedir la seua empremta biomètrica. Una qüestió important, que més enllà de possibles piratejos informàtics, podria ser el pas definitiu del transvasament de dades personals, i del que no es podria fugir, ja que a diferència d’una contrasenya, les empremtes biomètriques no es poden canviar.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Guido Rodríguez vol acomiadar Mestalla ‘com es mereix’ en la seua última temporada

Guido Rodríguez ha remarcat que el vestidor i l’afició han d’estar ‘més units que mai’ per a acomiadar Mestalla com es mereix abans del trasllat al Nou Mestalla, i ha explicat per què ha decidit continuar al València fins a 2028.

Onze detinguts a Torrevieja per dos laboratoris clandestins de ‘tusi’ destinats a l’oci nocturn

La Guàrdia Civil ha desarticulat a Torrevieja una organització que elaborava i venia ‘tusi’, amb dos laboratoris clandestins i onze persones detingudes, principalment vinculades a l’oci nocturn del municipi.

La Fe supera en mig any totes les donacions renals de viu de 2024 i s’acosta al rècord

L’Hospital La Fe ha realitzat deu trasplantaments renals de donant viu en el primer semestre de 2026, més que en tot 2024 i prop del rècord de 2025, gràcies a l’optimització del procés quirúrgic i de seguiment.

Jutgen tres persones per portar una patera amb migrants fins a la costa d’Oriola

L’Audiència Provincial d’Alacant jutja dos hòmens i una dona acusats d’haver traslladat en patera quatre migrants des d’Algèria fins a la costa d’Oriola, entre ells una menor, en un viatge que la fiscalia considera perillós.

Detingut a Elx un hostaler que pagava a persones vulnerables perquè furtaren llaunes gourmet

Un hostaler d’Elx ha sigut detingut per presumptament pagar a persones vulnerables perquè furtaren llaunes gourmet de supermercats, que després servia al seu bar sense garanties sanitàries.

Els voluntaris emocionals, clau per a les dones amb càncer de mama i ginecològic

Juanfran Pérez Llorca destaca a Benidorm el paper del voluntariat emocional per acompanyar dones amb càncer de mama i ginecològic i recorda la inversió de més de 23 milions en prevenció.

Rècord de rorquals davant la Marina Alta: 127 exemplars entre maig i juliol

Un equip de la UPV ha detectat 127 rorquals davant la Marina Alta entre el 25 de maig i el 6 de juliol, amb més fotoidentificacions i cries que mai en una campanya clau per a la conservació de l’espècie al Mediterrani.

Més de cent rorquals s’acosten a la Marina Alta entre maig i juliol

Un equip de la UPV ha registrat 127 rorquals davant la Marina Alta entre el 25 de maig i el 6 de juliol, amb més de 80 exemplars fotidentificats i diverses femelles amb cries en migració.