Compromís i PP es neguen a blanquejar la mala gestió del PSOE en l’empresa pública d’Almussafes

 

Els partits polítics Compromís i Partit Popular (PP) insten a Toni González, l’alcalde del PSOE d’Almussafes, en la Ribera (València), a deixar de fer d’oposició de l’oposició i que comence a treballar per a millorar la gestió i la transparència de l’Empresa Municipal de Servicis, a demés de contribuir a millorar l’ambient de l’empresa pública. Li recorden que compta amb una majoria suficientment amplia per a fer-ho i que només necessiten els seus vots, a banda de què cobren més de 100.000 euros per a gestionar-ho.

 

En el ple ordinari del mes d’octubre es va aprovar una modificació de crèdit de 110.000 euros per a incrementar la partida de l’Empresa Municipal de Servicis, una modificació que es va aprovar només amb els vots del PSOE davant dels dubtes i incògnites de l’oposició per a l’ús d’eixos diners.

 

Setmanes abans, a través d’una resolució d’Alcaldia, es va modificar el contracte de gestió entre l’empresa pública i l’Ajuntament, una modificació que en condicions normals hauria passat pel plenari, però que es va aprovar només amb la firma de l’Alcaldia.

 

L’oposició no té la informació del nou contracte

D’esta modificació no es va traslladar tota la informació a l’oposició, ni com a regidors, ni com a membres de la Junta General de l’empresa. Només constava el nou preu de 18 euros per hora per a la neteja extraordinària del Covid-19 sense acreditar quina part d’eixe preu repercutiria en el salari de les netejadores, ni tampoc el número d’hores a fer, ni el número de noves treballadores.

 

En la resolució no quedava garantit que este augment de preu per hora Covid-19 es reflexara en el salari de les treballadores, ni en quina proporció. «De fet, hui en dia no tenim constància de què en l’última nòmina s’haja vist reflectit el nou preu», sentencien els dos partits polítics.

Últimes notícies

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.

La exconcejal d’Urbanisme d’Alacant declara per l’adjudicació d’una vivenda pública a la Platja de Sant Joan

La exconcejal d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez declara com investigada per l'adjudicació d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan, en una jornada clau del cas Els Naus que implica diversos càrrecs municipals i autonòmics.

La Hispanic Society mostra tres grans Sorollas en la seu de Sotheby’s a Nova York

La Hispanic Society Museum & Library exhibix fins a l'1 de juny tres grans llenços de Joaquín Sorolla en la seu de Sotheby's a Nova York, dins del programa In residence. La mostra s'emmarca en l'estratègia internacional del museu i en la celebració del centenari del mural Vision d'Espanya.

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.