Compromís i PP es neguen a blanquejar la mala gestió del PSOE en l’empresa pública d’Almussafes

 

Els partits polítics Compromís i Partit Popular (PP) insten a Toni González, l’alcalde del PSOE d’Almussafes, en la Ribera (València), a deixar de fer d’oposició de l’oposició i que comence a treballar per a millorar la gestió i la transparència de l’Empresa Municipal de Servicis, a demés de contribuir a millorar l’ambient de l’empresa pública. Li recorden que compta amb una majoria suficientment amplia per a fer-ho i que només necessiten els seus vots, a banda de què cobren més de 100.000 euros per a gestionar-ho.

 

En el ple ordinari del mes d’octubre es va aprovar una modificació de crèdit de 110.000 euros per a incrementar la partida de l’Empresa Municipal de Servicis, una modificació que es va aprovar només amb els vots del PSOE davant dels dubtes i incògnites de l’oposició per a l’ús d’eixos diners.

 

Setmanes abans, a través d’una resolució d’Alcaldia, es va modificar el contracte de gestió entre l’empresa pública i l’Ajuntament, una modificació que en condicions normals hauria passat pel plenari, però que es va aprovar només amb la firma de l’Alcaldia.

 

L’oposició no té la informació del nou contracte

D’esta modificació no es va traslladar tota la informació a l’oposició, ni com a regidors, ni com a membres de la Junta General de l’empresa. Només constava el nou preu de 18 euros per hora per a la neteja extraordinària del Covid-19 sense acreditar quina part d’eixe preu repercutiria en el salari de les netejadores, ni tampoc el número d’hores a fer, ni el número de noves treballadores.

 

En la resolució no quedava garantit que este augment de preu per hora Covid-19 es reflexara en el salari de les treballadores, ni en quina proporció. «De fet, hui en dia no tenim constància de què en l’última nòmina s’haja vist reflectit el nou preu», sentencien els dos partits polítics.

Últimes notícies

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.