Compromís i PP es neguen a blanquejar la mala gestió del PSOE en l’empresa pública d’Almussafes

 

Els partits polítics Compromís i Partit Popular (PP) insten a Toni González, l’alcalde del PSOE d’Almussafes, en la Ribera (València), a deixar de fer d’oposició de l’oposició i que comence a treballar per a millorar la gestió i la transparència de l’Empresa Municipal de Servicis, a demés de contribuir a millorar l’ambient de l’empresa pública. Li recorden que compta amb una majoria suficientment amplia per a fer-ho i que només necessiten els seus vots, a banda de què cobren més de 100.000 euros per a gestionar-ho.

 

En el ple ordinari del mes d’octubre es va aprovar una modificació de crèdit de 110.000 euros per a incrementar la partida de l’Empresa Municipal de Servicis, una modificació que es va aprovar només amb els vots del PSOE davant dels dubtes i incògnites de l’oposició per a l’ús d’eixos diners.

 

Setmanes abans, a través d’una resolució d’Alcaldia, es va modificar el contracte de gestió entre l’empresa pública i l’Ajuntament, una modificació que en condicions normals hauria passat pel plenari, però que es va aprovar només amb la firma de l’Alcaldia.

 

L’oposició no té la informació del nou contracte

D’esta modificació no es va traslladar tota la informació a l’oposició, ni com a regidors, ni com a membres de la Junta General de l’empresa. Només constava el nou preu de 18 euros per hora per a la neteja extraordinària del Covid-19 sense acreditar quina part d’eixe preu repercutiria en el salari de les netejadores, ni tampoc el número d’hores a fer, ni el número de noves treballadores.

 

En la resolució no quedava garantit que este augment de preu per hora Covid-19 es reflexara en el salari de les treballadores, ni en quina proporció. «De fet, hui en dia no tenim constància de què en l’última nòmina s’haja vist reflectit el nou preu», sentencien els dos partits polítics.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.