Compromís i PP es neguen a blanquejar la mala gestió del PSOE en l’empresa pública d’Almussafes

 

Els partits polítics Compromís i Partit Popular (PP) insten a Toni González, l’alcalde del PSOE d’Almussafes, en la Ribera (València), a deixar de fer d’oposició de l’oposició i que comence a treballar per a millorar la gestió i la transparència de l’Empresa Municipal de Servicis, a demés de contribuir a millorar l’ambient de l’empresa pública. Li recorden que compta amb una majoria suficientment amplia per a fer-ho i que només necessiten els seus vots, a banda de què cobren més de 100.000 euros per a gestionar-ho.

 

En el ple ordinari del mes d’octubre es va aprovar una modificació de crèdit de 110.000 euros per a incrementar la partida de l’Empresa Municipal de Servicis, una modificació que es va aprovar només amb els vots del PSOE davant dels dubtes i incògnites de l’oposició per a l’ús d’eixos diners.

 

Setmanes abans, a través d’una resolució d’Alcaldia, es va modificar el contracte de gestió entre l’empresa pública i l’Ajuntament, una modificació que en condicions normals hauria passat pel plenari, però que es va aprovar només amb la firma de l’Alcaldia.

 

L’oposició no té la informació del nou contracte

D’esta modificació no es va traslladar tota la informació a l’oposició, ni com a regidors, ni com a membres de la Junta General de l’empresa. Només constava el nou preu de 18 euros per hora per a la neteja extraordinària del Covid-19 sense acreditar quina part d’eixe preu repercutiria en el salari de les netejadores, ni tampoc el número d’hores a fer, ni el número de noves treballadores.

 

En la resolució no quedava garantit que este augment de preu per hora Covid-19 es reflexara en el salari de les treballadores, ni en quina proporció. «De fet, hui en dia no tenim constància de què en l’última nòmina s’haja vist reflectit el nou preu», sentencien els dos partits polítics.

Últimes notícies

Una mare i el seu fill de 3 anys, ferits en caure d’un balcó a Canals

Un xiquet de 3 anys ha patit diversos traumatismes i la seua mare s’ha fracturat els dos turmells en caure des d’un balcó del primer pis a Canals. Tots dos han sigut traslladats a centres hospitalaris de València i Xàtiva.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges en zones de València i Castelló

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora en gran part de la província de València i a l’interior sud de Castelló, amb possibles tempestes amb calamarsa. La resta de zones de València i Castelló es mantenen en avís groc per aiguats menys intensos.

Poca visibilitat i aire degradat per fum a la zona de l’incendi de Tuéjar

Aemet alerta que les inversions tèrmiques poden confinar el fum de l’incendi de Tuéjar a prop del sòl durant diverses hores, amb visibilitat reduïda i pitjor qualitat de l’aire.

Vesprada de ruixats i tronades molt fortes a València i sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes de vent molt intenses. Les temperatures màximes baixaran de forma notable i el cel s’ennuvolarà a partir de migdia.

Una nit en vela a Tuéjar per un incendi que arrasa mil hectàrees a l’Alt Túria

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar ha cremat unes 1.000 hectàrees en la reserva de la biosfera de l’Alt Túria, encara actiu però sense risc per als veïns. L’alcalde reclama més inversió en prevenció i gestió forestal.

Vesprada de ruixats i tronades fortes a València i al sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes molt fortes de vent.

Més de 700 efectius combaten l’incendi forestal de Tuéjar amb 11 mitjans aeris i la UME

L’incendi declarat a Tuéjar ha calcinat ja 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar unes 25 persones, mentres 11 mitjans aeris i la UME reforcen hui l’extinció.

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.