Compromís i PP es neguen a blanquejar la mala gestió del PSOE en l’empresa pública d’Almussafes

 

Els partits polítics Compromís i Partit Popular (PP) insten a Toni González, l’alcalde del PSOE d’Almussafes, en la Ribera (València), a deixar de fer d’oposició de l’oposició i que comence a treballar per a millorar la gestió i la transparència de l’Empresa Municipal de Servicis, a demés de contribuir a millorar l’ambient de l’empresa pública. Li recorden que compta amb una majoria suficientment amplia per a fer-ho i que només necessiten els seus vots, a banda de què cobren més de 100.000 euros per a gestionar-ho.

 

En el ple ordinari del mes d’octubre es va aprovar una modificació de crèdit de 110.000 euros per a incrementar la partida de l’Empresa Municipal de Servicis, una modificació que es va aprovar només amb els vots del PSOE davant dels dubtes i incògnites de l’oposició per a l’ús d’eixos diners.

 

Setmanes abans, a través d’una resolució d’Alcaldia, es va modificar el contracte de gestió entre l’empresa pública i l’Ajuntament, una modificació que en condicions normals hauria passat pel plenari, però que es va aprovar només amb la firma de l’Alcaldia.

 

L’oposició no té la informació del nou contracte

D’esta modificació no es va traslladar tota la informació a l’oposició, ni com a regidors, ni com a membres de la Junta General de l’empresa. Només constava el nou preu de 18 euros per hora per a la neteja extraordinària del Covid-19 sense acreditar quina part d’eixe preu repercutiria en el salari de les netejadores, ni tampoc el número d’hores a fer, ni el número de noves treballadores.

 

En la resolució no quedava garantit que este augment de preu per hora Covid-19 es reflexara en el salari de les treballadores, ni en quina proporció. «De fet, hui en dia no tenim constància de què en l’última nòmina s’haja vist reflectit el nou preu», sentencien els dos partits polítics.

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.