Compromís regala senyeres als veïns de València per al 9 d’Octubre

 

L’Ajuntament de la ciutat de València, encapçalat pel partit polític Compromís, ha compartit a través de les seues xarxes socials una nova campanya, amb el nom ‘Senyera al Balcó‘. La finalitat d’este programa és regalar als ciutadans de la capital valenciana senyeres per a què les posen en els seus balcons i terrasses per a celebrar la festa del 9 d’Octubre.

 

Com que els actes festius del 9 d’Octubre han quedat, la majoria d’ells, suspesos a causa de l’actual crisi sanitària pel Covid-19, l’Ajuntament ha decidit crear esta campanya per a què els valencians puguen sentir-se identificats i celebrar-ho des de casa.

 

Tot indica que la iniciativa ha sigut un èxit, ja que des de Compromís han afirmat que ja no els queden senyeres per a regalar a causa de l’elevada demanda que han tingut en menys de 48 hores, ja que la campanya es va posar en marxa ahir dilluns.

 

Junt a la senyera, el partit polític afirma que també arribara a casa un altre regal sorpresa. La gent que s’ha inscrit en la campanya i que rebrà els obsequis ho ha fet a través del següent enllaç o a través d’un formulari que hi ha en les seues xarxes socials. És més, al final d’este formulari, Compromís informava de què els demandants podrien rebre una telefonada per tal de comprovar que es farà un bon ús de la senyera i que no es tracta de cap broma.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.