Compromís regala senyeres als veïns de València per al 9 d’Octubre

 

L’Ajuntament de la ciutat de València, encapçalat pel partit polític Compromís, ha compartit a través de les seues xarxes socials una nova campanya, amb el nom ‘Senyera al Balcó‘. La finalitat d’este programa és regalar als ciutadans de la capital valenciana senyeres per a què les posen en els seus balcons i terrasses per a celebrar la festa del 9 d’Octubre.

 

Com que els actes festius del 9 d’Octubre han quedat, la majoria d’ells, suspesos a causa de l’actual crisi sanitària pel Covid-19, l’Ajuntament ha decidit crear esta campanya per a què els valencians puguen sentir-se identificats i celebrar-ho des de casa.

 

Tot indica que la iniciativa ha sigut un èxit, ja que des de Compromís han afirmat que ja no els queden senyeres per a regalar a causa de l’elevada demanda que han tingut en menys de 48 hores, ja que la campanya es va posar en marxa ahir dilluns.

 

Junt a la senyera, el partit polític afirma que també arribara a casa un altre regal sorpresa. La gent que s’ha inscrit en la campanya i que rebrà els obsequis ho ha fet a través del següent enllaç o a través d’un formulari que hi ha en les seues xarxes socials. És més, al final d’este formulari, Compromís informava de què els demandants podrien rebre una telefonada per tal de comprovar que es farà un bon ús de la senyera i que no es tracta de cap broma.

Últimes notícies

L’atur baixa en 2.445 persones al juny a la Comunitat Valenciana i se situa en 281.651 inscrits

L’atur registrat a la Comunitat Valenciana ha baixat en 2.445 persones al juny i suma 11.964 desocupats menys que fa un any. La província de València ha reduït 414 aturats i la afiliació a la Seguretat Social ha crescut en 12.374 persones.

Nits tòrrides a la Comunitat: les mínimes no baixen dels 25 graus i arriben als 26,3

Les mínimes han tornat a quedar-se esta matinada per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis valencians, amb un valor màxim de 26,3 ºC a Benidorm i nits molt càlides especialment a la província de València.

Oratge més fresc i possibles pluges febles entre el nord d’Alacant i el sud de València

La Comunitat Valenciana espera este dijous intervals de núvols, possibles pluges febles al nord d’Alacant i sud de València i un descens de les màximes, abans d’un divendres més solejat i càlid, sobretot a l’interior de la província de València.

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.