Compromís regala senyeres als veïns de València per al 9 d’Octubre

 

L’Ajuntament de la ciutat de València, encapçalat pel partit polític Compromís, ha compartit a través de les seues xarxes socials una nova campanya, amb el nom ‘Senyera al Balcó‘. La finalitat d’este programa és regalar als ciutadans de la capital valenciana senyeres per a què les posen en els seus balcons i terrasses per a celebrar la festa del 9 d’Octubre.

 

Com que els actes festius del 9 d’Octubre han quedat, la majoria d’ells, suspesos a causa de l’actual crisi sanitària pel Covid-19, l’Ajuntament ha decidit crear esta campanya per a què els valencians puguen sentir-se identificats i celebrar-ho des de casa.

 

Tot indica que la iniciativa ha sigut un èxit, ja que des de Compromís han afirmat que ja no els queden senyeres per a regalar a causa de l’elevada demanda que han tingut en menys de 48 hores, ja que la campanya es va posar en marxa ahir dilluns.

 

Junt a la senyera, el partit polític afirma que també arribara a casa un altre regal sorpresa. La gent que s’ha inscrit en la campanya i que rebrà els obsequis ho ha fet a través del següent enllaç o a través d’un formulari que hi ha en les seues xarxes socials. És més, al final d’este formulari, Compromís informava de què els demandants podrien rebre una telefonada per tal de comprovar que es farà un bon ús de la senyera i que no es tracta de cap broma.

Últimes notícies

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.

Els hidroavions salven la mítica ermita de Santa Bàrbera d’Onda del foc

Els mitjans aeris d’extinció han aconseguit salvar in extremis l’ermita de Santa Bàrbera d’Onda, envoltada per les flames de l’incendi iniciat fa cinc dies a Vall d'Uixó, que ja ha cremat 9.300 hectàrees.

El PSPV exigirà explicacions a Pérez Llorca i Valderrama pel gran incendi de la Vall d’Uixó

El PSPV ha avançat que reclamarà en Les Corts la compareixença del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i del conseller d'Emergències, Juan Carlos Valderrama, per a donar explicacions sobre l'incendi actiu de la Vall d'Uixó. La portaveu adjunta, María José Salvador, subratlla que ara la prioritat és l'extinció, però avisa que després exigiran responsabilitats polítiques.
FILMOTECA D'ESTIU