Compromís regala senyeres als veïns de València per al 9 d’Octubre

 

L’Ajuntament de la ciutat de València, encapçalat pel partit polític Compromís, ha compartit a través de les seues xarxes socials una nova campanya, amb el nom ‘Senyera al Balcó‘. La finalitat d’este programa és regalar als ciutadans de la capital valenciana senyeres per a què les posen en els seus balcons i terrasses per a celebrar la festa del 9 d’Octubre.

 

Com que els actes festius del 9 d’Octubre han quedat, la majoria d’ells, suspesos a causa de l’actual crisi sanitària pel Covid-19, l’Ajuntament ha decidit crear esta campanya per a què els valencians puguen sentir-se identificats i celebrar-ho des de casa.

 

Tot indica que la iniciativa ha sigut un èxit, ja que des de Compromís han afirmat que ja no els queden senyeres per a regalar a causa de l’elevada demanda que han tingut en menys de 48 hores, ja que la campanya es va posar en marxa ahir dilluns.

 

Junt a la senyera, el partit polític afirma que també arribara a casa un altre regal sorpresa. La gent que s’ha inscrit en la campanya i que rebrà els obsequis ho ha fet a través del següent enllaç o a través d’un formulari que hi ha en les seues xarxes socials. És més, al final d’este formulari, Compromís informava de què els demandants podrien rebre una telefonada per tal de comprovar que es farà un bon ús de la senyera i que no es tracta de cap broma.

Últimes notícies

Detingut al Puig un repartidor de marihuana en patinet que va blanquejar més de 80.000 euros

La Guàrdia Civil arresta al Puig a un home de 31 anys acusat de vendre marihuana a la menuda en patinet i blanquejar més de 81.000 euros mitjançant pagaments per bizum.

Biomarcadores digitals permeten detectar trastorns de salut mental amb el mòbil

Aplicacions mòbils basades en biomarcadores digitals i en intel·ligència artificial permeten detectar de manera primerenca trastorns de salut mental i prioritzar els casos més urgents. A més, la figura del pacient virtual es perfila com una ferramenta clau en la formació de futurs professionals sanitaris.

Desarticulada una banda itinerant implicada en 27 robatoris en vivendes de diverses províncies

La Policia ha detingut a tretze membres d'una banda amb base en Torrevieja implicada en almenys 27 robatoris en vivendes de diferents províncies, comeses aprofitant períodes vacacionals i vivendes buides.

Xiulada del professorat davant Educació marca l’inici de la reunió entre Conselleria i sindicats

La quarta jornada de vaga indefinida del professorat en la Comunitat Valenciana arranca amb una sonora xiulada a les portes de la Conselleria d'Educació mentres sindicats esperen un preacord que consideren mínimament satisfactori.

Universitats reforcen la vigilància per a frenar el plagi amb IA en els exàmens

Les universitats espanyoles endurixen la vigilància en els exàmens amb detectors de radiofreqüència i més presència a les aules, mentres replantegen com avaluar en plena expansió de la IA generativa.

Controlat l’incendi en una empresa de processament d’ametla a Vall d’Alba

L'incendi declarat en una planta de processament d'ametla en un polígon de La Vall d'Alba ha sigut finalment controlat després d'arrasar una nau d'uns 10.000 metres quadrats i provocar el col·lapse de la seua estructura.

Ruixats i tempestes en el terç nord i vent molt fort a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cels poc nuvolosos però amb ruixats i tempestes en el terç nord i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a l'interior de Castelló.

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.