14.1 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Compromís regala senyeres als veïns de València per al 9 d’Octubre

 

L’Ajuntament de la ciutat de València, encapçalat pel partit polític Compromís, ha compartit a través de les seues xarxes socials una nova campanya, amb el nom ‘Senyera al Balcó‘. La finalitat d’este programa és regalar als ciutadans de la capital valenciana senyeres per a què les posen en els seus balcons i terrasses per a celebrar la festa del 9 d’Octubre.

 

Com que els actes festius del 9 d’Octubre han quedat, la majoria d’ells, suspesos a causa de l’actual crisi sanitària pel Covid-19, l’Ajuntament ha decidit crear esta campanya per a què els valencians puguen sentir-se identificats i celebrar-ho des de casa.

 

Tot indica que la iniciativa ha sigut un èxit, ja que des de Compromís han afirmat que ja no els queden senyeres per a regalar a causa de l’elevada demanda que han tingut en menys de 48 hores, ja que la campanya es va posar en marxa ahir dilluns.

 

Junt a la senyera, el partit polític afirma que també arribara a casa un altre regal sorpresa. La gent que s’ha inscrit en la campanya i que rebrà els obsequis ho ha fet a través del següent enllaç o a través d’un formulari que hi ha en les seues xarxes socials. És més, al final d’este formulari, Compromís informava de què els demandants podrien rebre una telefonada per tal de comprovar que es farà un bon ús de la senyera i que no es tracta de cap broma.

Últimes notícies

Un llibre per a parlar sense por del porno amb els més jóvens i desmuntar les seues mentides

El professor Enric Senabre publica una obra per a preadolescents que convida a tractar el porno sense tabús, entendre la seua ficció i demanar ajuda adulta. Inclou reflexions per capítols i una guia per a famílies i docents.

Indonèsia va reprendre la busca d’un espanyol i tres menors després d’un naufragi

Els equips de rescat van reprendre la busca d'un espanyol i tres dels seus fills després de l'enfonsament d'un vaixell turístic en Padar. L'operació se centra en localitzar el casc per a enviar bussos malgrat els corrents i el mal temps.

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.