OCU revela quins són els millors comptes corrents sense comissions

 

L’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU), a través de la seua plataforma OCU Inversions, publica un article amb els millors comptes corrents existents en el mercat per a poder gestionar els pagaments i cobraments del dia a dia sense despeses.

 

Per a evitar la comissió de manteniment o les despeses que l’entitat cobra, per exemple, cada vegada que es realitza una transferència, OCU Inversions proposa una sèrie de comptes que no carreguen comissions i algunes a més estan remunerades. Entre altres, algunes dels millors comptes són les següents:

 

• Bankinter amb el seu Compte Nòmina (Pensió) i la No Nòmina.

• Compte en línia de Myinvestor.

• Compta Expansió Plus de Banc Sabadell.

• També existeixen comptes sense comissions que retornen una part dels rebuts domiciliats, com el Compte Nòmina Open de Openbank.

 

Si després d’anys amb un compte corrent en la mateixa entitat bancària sense tindre a penes despeses, de sobte comencen a carregar comissions pel seu manteniment i per a evitar-los, l’entitat proposa complir una llarga llista de requisits que augmenten la vinculació, OCU proposa com a millor solució per a aquest problema canviar de banc i obrir una dels comptes indicats.

 

OCU Inversions recorda que actualment la nova entitat és l’encarregada de realitzar les gestions corresponents al trasllat de comptes sense cap cost.

 

Per tant, en obrir un compte en la nova entitat, l’usuari es podrà limitar a emplenar un formulari, en el qual s’ha d’indicar el que es vol traspassar de compte, com, per exemple, transferències periòdiques, abonaments, saldo existent en el compte, així com els rebuts domiciliats i la data a partir de la qual es vol que es carreguen en el compte nou.

 

Una vegada rebut el formulari, serà la nova entitat qui s’encarregue de tot, de manera gratuïta.

 

Més informació en aquest enllaç.

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.