OCU revela quins són els millors comptes corrents sense comissions

 

L’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU), a través de la seua plataforma OCU Inversions, publica un article amb els millors comptes corrents existents en el mercat per a poder gestionar els pagaments i cobraments del dia a dia sense despeses.

 

Per a evitar la comissió de manteniment o les despeses que l’entitat cobra, per exemple, cada vegada que es realitza una transferència, OCU Inversions proposa una sèrie de comptes que no carreguen comissions i algunes a més estan remunerades. Entre altres, algunes dels millors comptes són les següents:

 

• Bankinter amb el seu Compte Nòmina (Pensió) i la No Nòmina.

• Compte en línia de Myinvestor.

• Compta Expansió Plus de Banc Sabadell.

• També existeixen comptes sense comissions que retornen una part dels rebuts domiciliats, com el Compte Nòmina Open de Openbank.

 

Si després d’anys amb un compte corrent en la mateixa entitat bancària sense tindre a penes despeses, de sobte comencen a carregar comissions pel seu manteniment i per a evitar-los, l’entitat proposa complir una llarga llista de requisits que augmenten la vinculació, OCU proposa com a millor solució per a aquest problema canviar de banc i obrir una dels comptes indicats.

 

OCU Inversions recorda que actualment la nova entitat és l’encarregada de realitzar les gestions corresponents al trasllat de comptes sense cap cost.

 

Per tant, en obrir un compte en la nova entitat, l’usuari es podrà limitar a emplenar un formulari, en el qual s’ha d’indicar el que es vol traspassar de compte, com, per exemple, transferències periòdiques, abonaments, saldo existent en el compte, així com els rebuts domiciliats i la data a partir de la qual es vol que es carreguen en el compte nou.

 

Una vegada rebut el formulari, serà la nova entitat qui s’encarregue de tot, de manera gratuïta.

 

Més informació en aquest enllaç.

Últimes notícies

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.