OCU revela quins són els millors comptes corrents sense comissions

 

L’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU), a través de la seua plataforma OCU Inversions, publica un article amb els millors comptes corrents existents en el mercat per a poder gestionar els pagaments i cobraments del dia a dia sense despeses.

 

Per a evitar la comissió de manteniment o les despeses que l’entitat cobra, per exemple, cada vegada que es realitza una transferència, OCU Inversions proposa una sèrie de comptes que no carreguen comissions i algunes a més estan remunerades. Entre altres, algunes dels millors comptes són les següents:

 

• Bankinter amb el seu Compte Nòmina (Pensió) i la No Nòmina.

• Compte en línia de Myinvestor.

• Compta Expansió Plus de Banc Sabadell.

• També existeixen comptes sense comissions que retornen una part dels rebuts domiciliats, com el Compte Nòmina Open de Openbank.

 

Si després d’anys amb un compte corrent en la mateixa entitat bancària sense tindre a penes despeses, de sobte comencen a carregar comissions pel seu manteniment i per a evitar-los, l’entitat proposa complir una llarga llista de requisits que augmenten la vinculació, OCU proposa com a millor solució per a aquest problema canviar de banc i obrir una dels comptes indicats.

 

OCU Inversions recorda que actualment la nova entitat és l’encarregada de realitzar les gestions corresponents al trasllat de comptes sense cap cost.

 

Per tant, en obrir un compte en la nova entitat, l’usuari es podrà limitar a emplenar un formulari, en el qual s’ha d’indicar el que es vol traspassar de compte, com, per exemple, transferències periòdiques, abonaments, saldo existent en el compte, així com els rebuts domiciliats i la data a partir de la qual es vol que es carreguen en el compte nou.

 

Una vegada rebut el formulari, serà la nova entitat qui s’encarregue de tot, de manera gratuïta.

 

Més informació en aquest enllaç.

Últimes notícies

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.

Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre

Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.

Més de 500.000 alumnes valencians patixen les tempestes del 2025, segons Unicef

Un informe d'Unicef assenyala que més de 500.000 estudiants de la Comunitat Valenciana es van vore afectats per les tempestes del 2025 i que la calor extrema va obligar a parar classes en diferents zones d'Espanya.

Les universitats públiques valencianes rebran 1.097 milions de la Generalitat en 2026

La Generalitat ha previst 1.097 milions d’euros en transferències per a les universitats públiques dins dels pressupostos de 2026, la xifra més alta fins ara, i reforça les beques, la gratuïtat de la primera matrícula i el suport a la investigació.

The Terminal Hub destinarà 3 milions a rehabilitar la base del Victory a la Marina de València

The Terminal Hub ha anunciat una inversió de quasi 3 milions d’euros per a rehabilitar l’antiga base del Victory Challenge a la Marina de València i convertir-la en un nou hub tecnològic internacional.

El PSPV exigirà reprovar Mompó en Les Corts i la Diputació pels seus insults a Diana Morant

El PSPV-PSOE presentarà iniciatives en Les Corts i en la Diputació de València per reprovar el president provincial, Vicent Mompó, després dels que qualifica d'insults masclistes cap a la ministra Diana Morant.

Les intervencions dels bombers de València per risc de suïcidi es tripliquen des de 2020

Les actuacions dels bombers de València davant situacions de risc de suïcidi s’han triplicat des de 2020 i han arribat a 316 serveis en 2025. L’Ajuntament ha reforçat la formació, la mediació i la coordinació amb Policia i sanitaris per a afrontar estos casos.

La Generalitat porta al Suprem les delegacions de competències del Botànic en funcions

L’Advocacia General de la Generalitat ha presentat un recurs de cassació davant el Tribunal Suprem contra les sentències del TSJCV que van avalar les delegacions de competències signades pel Consell del Botànic en funcions, que afecten actuacions per uns 65 milions d’euros del Pla Edificant.