OCU revela quins són els millors comptes corrents sense comissions

 

L’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU), a través de la seua plataforma OCU Inversions, publica un article amb els millors comptes corrents existents en el mercat per a poder gestionar els pagaments i cobraments del dia a dia sense despeses.

 

Per a evitar la comissió de manteniment o les despeses que l’entitat cobra, per exemple, cada vegada que es realitza una transferència, OCU Inversions proposa una sèrie de comptes que no carreguen comissions i algunes a més estan remunerades. Entre altres, algunes dels millors comptes són les següents:

 

• Bankinter amb el seu Compte Nòmina (Pensió) i la No Nòmina.

• Compte en línia de Myinvestor.

• Compta Expansió Plus de Banc Sabadell.

• També existeixen comptes sense comissions que retornen una part dels rebuts domiciliats, com el Compte Nòmina Open de Openbank.

 

Si després d’anys amb un compte corrent en la mateixa entitat bancària sense tindre a penes despeses, de sobte comencen a carregar comissions pel seu manteniment i per a evitar-los, l’entitat proposa complir una llarga llista de requisits que augmenten la vinculació, OCU proposa com a millor solució per a aquest problema canviar de banc i obrir una dels comptes indicats.

 

OCU Inversions recorda que actualment la nova entitat és l’encarregada de realitzar les gestions corresponents al trasllat de comptes sense cap cost.

 

Per tant, en obrir un compte en la nova entitat, l’usuari es podrà limitar a emplenar un formulari, en el qual s’ha d’indicar el que es vol traspassar de compte, com, per exemple, transferències periòdiques, abonaments, saldo existent en el compte, així com els rebuts domiciliats i la data a partir de la qual es vol que es carreguen en el compte nou.

 

Una vegada rebut el formulari, serà la nova entitat qui s’encarregue de tot, de manera gratuïta.

 

Més informació en aquest enllaç.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.