OCU revela quins són els millors comptes corrents sense comissions

 

L’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU), a través de la seua plataforma OCU Inversions, publica un article amb els millors comptes corrents existents en el mercat per a poder gestionar els pagaments i cobraments del dia a dia sense despeses.

 

Per a evitar la comissió de manteniment o les despeses que l’entitat cobra, per exemple, cada vegada que es realitza una transferència, OCU Inversions proposa una sèrie de comptes que no carreguen comissions i algunes a més estan remunerades. Entre altres, algunes dels millors comptes són les següents:

 

• Bankinter amb el seu Compte Nòmina (Pensió) i la No Nòmina.

• Compte en línia de Myinvestor.

• Compta Expansió Plus de Banc Sabadell.

• També existeixen comptes sense comissions que retornen una part dels rebuts domiciliats, com el Compte Nòmina Open de Openbank.

 

Si després d’anys amb un compte corrent en la mateixa entitat bancària sense tindre a penes despeses, de sobte comencen a carregar comissions pel seu manteniment i per a evitar-los, l’entitat proposa complir una llarga llista de requisits que augmenten la vinculació, OCU proposa com a millor solució per a aquest problema canviar de banc i obrir una dels comptes indicats.

 

OCU Inversions recorda que actualment la nova entitat és l’encarregada de realitzar les gestions corresponents al trasllat de comptes sense cap cost.

 

Per tant, en obrir un compte en la nova entitat, l’usuari es podrà limitar a emplenar un formulari, en el qual s’ha d’indicar el que es vol traspassar de compte, com, per exemple, transferències periòdiques, abonaments, saldo existent en el compte, així com els rebuts domiciliats i la data a partir de la qual es vol que es carreguen en el compte nou.

 

Una vegada rebut el formulari, serà la nova entitat qui s’encarregue de tot, de manera gratuïta.

 

Més informació en aquest enllaç.

Últimes notícies

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.