La confinada Petrer demana drons i helicòpters per a vigilar la celebració de festes privades

 

La confinada localitat de Petrer, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), ha proposat als cossos i forces de seguretat que la vigilància de les zones de l’extraradi siga amb mitjans aeris (helicòpter o drons) per a evitar que s’incomplisca el tancament perimetral decretat des de fa dos setmanes i que hi haja festes privades.

 

En un comunicat, l’alcaldessa de Petrer, Irene Navarro, ha demanat este reforç durant una reunió de coordinació de seguretat preocupada per la possibilitat que hi haja esta classe de reunions socials prohibides, sobretot el cap de setmana, i el risc que puguen derivar en focus de contagi i propagació del virus.

 

«La majoria de persones estan conscienciades, però els qui no complisquen amb la normativa han de saber que no només es poden emportar una sanció econòmica sinó que estan posant en risc la seua salut i la de tots nosaltres», ha advertit.

 

L’alcaldessa s’ha reunit este matí de manera telemàtica per a seguir l’evolució de la pandèmia amb el secretari autonòmic de Seguretat i Emergències, José María Ángel, els responsables dels diferents cossos i forces de seguretat de l’Estat, la subdelegada del Govern, Araceli Poblador, i l’alcalde de la veïna població d’Elda, Rubén Alfaro, entre altres.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.

Ruixats i tempestes fortes a l’interior i pluges més febles en el litoral

Cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats i tempestes localment fortes a l'interior i pluges més febles i aïllades en el litoral hui i el dilluns.