La confinada Petrer demana drons i helicòpters per a vigilar la celebració de festes privades

 

La confinada localitat de Petrer, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), ha proposat als cossos i forces de seguretat que la vigilància de les zones de l’extraradi siga amb mitjans aeris (helicòpter o drons) per a evitar que s’incomplisca el tancament perimetral decretat des de fa dos setmanes i que hi haja festes privades.

 

En un comunicat, l’alcaldessa de Petrer, Irene Navarro, ha demanat este reforç durant una reunió de coordinació de seguretat preocupada per la possibilitat que hi haja esta classe de reunions socials prohibides, sobretot el cap de setmana, i el risc que puguen derivar en focus de contagi i propagació del virus.

 

«La majoria de persones estan conscienciades, però els qui no complisquen amb la normativa han de saber que no només es poden emportar una sanció econòmica sinó que estan posant en risc la seua salut i la de tots nosaltres», ha advertit.

 

L’alcaldessa s’ha reunit este matí de manera telemàtica per a seguir l’evolució de la pandèmia amb el secretari autonòmic de Seguretat i Emergències, José María Ángel, els responsables dels diferents cossos i forces de seguretat de l’Estat, la subdelegada del Govern, Araceli Poblador, i l’alcalde de la veïna població d’Elda, Rubén Alfaro, entre altres.

Últimes notícies

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.