14.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

La confinada Petrer demana drons i helicòpters per a vigilar la celebració de festes privades

 

La confinada localitat de Petrer, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), ha proposat als cossos i forces de seguretat que la vigilància de les zones de l’extraradi siga amb mitjans aeris (helicòpter o drons) per a evitar que s’incomplisca el tancament perimetral decretat des de fa dos setmanes i que hi haja festes privades.

 

En un comunicat, l’alcaldessa de Petrer, Irene Navarro, ha demanat este reforç durant una reunió de coordinació de seguretat preocupada per la possibilitat que hi haja esta classe de reunions socials prohibides, sobretot el cap de setmana, i el risc que puguen derivar en focus de contagi i propagació del virus.

 

«La majoria de persones estan conscienciades, però els qui no complisquen amb la normativa han de saber que no només es poden emportar una sanció econòmica sinó que estan posant en risc la seua salut i la de tots nosaltres», ha advertit.

 

L’alcaldessa s’ha reunit este matí de manera telemàtica per a seguir l’evolució de la pandèmia amb el secretari autonòmic de Seguretat i Emergències, José María Ángel, els responsables dels diferents cossos i forces de seguretat de l’Estat, la subdelegada del Govern, Araceli Poblador, i l’alcalde de la veïna població d’Elda, Rubén Alfaro, entre altres.

Últimes notícies

Braxton Key evita una lesió greu de genoll però estarà diversos dies apartat

L'ala pivot del València Basket va caure en l'últim quart davant el Bayern i les proves van descartar una lesió de gravetat. Seguirà rehabilitació i el seu retorn dependrà de l'evolució.

El jutjat certifica el pagament de l’aparcament de Vilaplana a les 19.48 el dia de la DANA

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja ha verificat els registres del pàrquing: Vilaplana va pagar a les 19.48 i va retirar el seu cotxe a les 19.51 el 29 d'octubre. La certificació fixa una cronologia que s'acararà amb els testimoniatges i peticions de l'acusació.

Detinguts tres sospitosos en ser sorpresos grimpant a un balcó per a robar a València

La Policia Local ha detingut a dos hòmens i una dona sorpresos quan escalaven la façana d'un edifici de Ciutat Vella per a entrar per un balcó. Els agents els atribuïxen un presumpte robatori amb força i ja han passat a disposició judicial.

Català demana a LaLiga canviar l’horari del València-Sevilla per la Marató

L'alcaldessa ha sol·licitat a LaLiga moure el València-Sevilla del diumenge 7 de desembre (16.15) per la seua coincidència amb la Marató de València i els previsibles problemes de mobilitat.

La factura detalla dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA: 165 euros

Una factura incorporada al sumari per la gestió de la DANA arreplega que Carlos Mazón i Maribel Vilaplana van menjar en El Ventorro dos menús per 165 euros. El document consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana i s'acompanya de fotos i pla del reservat.

El jutjat certifica que Vilaplana va pagar l’aparcament a les 19.48 el dia de la DANA

Un jutjat ha certificat els horaris d'entrada, pagament i eixida del cotxe de Maribel Vilaplana el 29 d'octubre. L'acusació popular demana tornar a citar-la.

La factura de l’esmorzar de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del 29 d'octubre de 2024, ja en el sumari sobre la gestió de la dana, reflectix dos menús per 165 euros en El Ventorro i figura a nom del PP.

Factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro: 165 euros per dos menús el dia de la dana

La factura del 29 d'octubre de 2024 arreplega 'dos menús concertats' per 165 euros i consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana. El document ja figura en el sumari de la causa sobre la gestió de la dana, al costat de fotos i un pla del reservat aportats pel propietari.