16.7 C
València
Dijous, 16 octubre, 2025

El Consell aprova l’Oferta de Treball Públic de 2020, que té 1.322 places

 

El ple del Consell ha aprovat este divendres l’Oferta d’Ocupació Pública (OPE) de 2020, que inclou 1.322 places, en unes oposicions que es convocaran en un termini màxim de dos anys. Un total de 782 llocs seran per al torn lliure i els 540 restants es destinaran a promoció interna per a reduir la temporalitat en l’Administració Valenciana.

 

La OPE contempla convocatòries per a 30 cossos i escales que van des de tècnics d’administració general a auditors passant per a periodistes, enginyers industrials, agrònoms, informàtics i d’obres públiques, i arquitectes, psicòlegs, administratius, científics investigadors, especialistes en Estadística i en atenció sociosanitària, entre altres.

 

A demés, el propi decret de la OPE contempla que la Generalitat s’obligue a si mateixa al fet que els processos de selecció (les oposicions) es porten a terme en un termini no superior als dos anys des de la seua aprovació.

 

Segons el Consell, la OPE ha sigut dissenyada d’acord amb el que establix la Llei de Pressupostos Generals de l’Estat de 2018 que fixa una taxa de reposició del 100% per als sectors prioritaris i d’un 75% per a la resta. En ella es reserva més d’un 7% de la totalitat de les places per a ser cobertes entre persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33%. 

 

I per a finals de 2020 i al llarg del 2021 està prevista la celebració de 221 processos selectius en els que s’oferiran 4.902 places corresponents a les OPE dels anys 2017, 2018 i 2019.

Últimes notícies

Carlos Mazón declara 86.015,3 euros en 2024 i Les Corts difonen les rendes dels seus principals càrrecs

El president de la Generalitat va registrar 86.015,3 euros en la seua declaració anual de rendes. El Butlletí del Parlament publica també les xifres d'altres càrrecs de Les Corts.

Aemet activa l’avís groc a l’interior nord de València per pluges i tempestes

Aemet activarà des de les 14.00 fins a les 21.59 l'avís groc a l'interior nord de València per pluges de fins a 20 l/m² i tempestes amb possible graníssol. El divendres, l'avís es preveu a l'interior sud de Castelló en el mateix horari.

Dijous amb ruixats a l’interior i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

Cel poc nuvolós al matí i augment de núvols amb ruixats i tempesta a l'interior a la vesprada; el litoral tindrà brises d'este. El divendres es repetix el patró amb pluges vespertines a l'interior i termòmetres similars.

93-100: Micic i Chris Jones tomben al València Basket en un Roig Arena buit

El València Basket va caure 93-100 davant el Hapoel Tel Aviv en un partit a porta tancada. Un mal inici i la falta d'encert en moments clau van frustrar la remuntada final.

Micic i Chris Jones apaguen la remuntada i el València Basket cau 93-100 a porta tancada

El València Basket va perdre 93-100 davant el Hapoel Tel Aviv en un Roig Arena sense públic. Micic va marcar el ritme i l'ex taronja Chris Jones va frenar amb un triple l'última reacció local.

93-100. Micic i Chris Jones apaguen la remuntada d’un València Basket sense públic

El València Basket va perdre 93-100 davant el Hapoel Tel Aviv en un Roig Arena a porta tancada. Un inici fred i l'encert final de Micic i Jones van frustrar la reacció.

Dos detinguts, una ferida i càrregues en la manifestació de València contra Israel

Dos persones van ser detingudes i una manifestant va resultar ferida en una protesta enfront del Roig Arena a València. Va haver-hi càrregues, salves a l'aire i petards.

Tres detingudes per destrosses i pintades contra Israel en el centre de València

La Policia Nacional va arrestar de matinada a tres dones de 24 a 26 anys per un presumpte delicte de danys després de destrosses i pintades contra Israel en el centre de València. L'operació continua oberta i no es descarten més detencions.