El Consell considera ampliar a 12 persones les celebracions de Nadal en el territori valencià

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, decidirà després del pont de la Constitució relaxar lleugerament les mesures restrictives durant les festes de Nadal, sempre que les dades d’evolució del coronavirus en el territori valencià ho permeten. 

 

Tal com ha avançat el diari ‘Las Provincias’, les mesures que s’adoptaran, permetran passar unes festes nadalenques en la família, sempre que no s’ajunten en les celebracions més de 10 o 12 persones que no convisquen baix una mateixa casa.

 

Este dimarts, el Consell de Ministres va recomanar que no hi haja reunions de més de sis persones en les festes de Nadal. No obstant això, en l’entorn del president Puig, que és l’únic responsable per a decidir en tot el Consell sobre estes mesures, els pareix que sis és «una xifra que es queda curta».

 

L’entorn de Ximo Puig vol augmentar el número de comensals en Nadal

El govern de Puig opta perquè les celebracions familiars o d’amics siguen «d’un màxim d’entre 10 i 12 persones». A hores d’ara el màxim establit de comensals és de sis persones.

 

En referència als dinars o sopars d’empresa, no es podran fer. Però, des de Presidència contemplen relaxar les restriccions que patix actualment l’hostaleria.

Últimes notícies

El PSPV acusa el PP de frenar el blindatge del finançament de la dependència

El PSPV ha criticat que el PP haja votat en contra en el Congrés de la reforma que fixa per llei que l’Estat financie el 50% del sistema de dependència, malgrat reivindicar més fons per a la Comunitat Valenciana.

Onze detinguts per venda de droga en vivendes, trasters i una granja d’El Campello

La Guàrdia Civil ha detingut onze persones a El Campello per presumpta venda de cocaïna, marihuana i haixix en vivendes, trasters, un comerç i una granja avícola, i ha intervingut diners, vehicles i material per al tràfic de drogues.

Sato vol debutar prompte amb el València i guanyar-se la confiança de l’afició

El migcampista japonés Ryunosuke Sato ha expressat que vol debutar com més prompte millor amb el València CF i convertir-se en un futbolista fiable per a l’afició i el vestidor en l’última temporada a Mestalla.

El Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ambiental que convertix el recinte en un referent de sostenibilitat i adaptació al canvi climàtic.

El Rototom reduïx un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduïx fins al 90% l’ús de combustibles fòssils i evita 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ampla d’adaptació climàtica i sostenibilitat.

Mario Saint-Supéry reforça el Valencia Basket fins a 2030

El base malagueny Mario Saint-Supéry, de 20 anys, ha signat fins a 2030 amb el Valencia Basket després de brillar a l’NCAA i en la Liga Endesa.

Quan arriba l’Alzheimer: què ha de fer la família des del primer moment

Els experts recomanen que, davant un diagnòstic recent d’Alzheimer, la família actue prompte en l’àmbit jurídic i psicològic per evitar conflictes i protegir el patrimoni del malalt, clau per a futurs cuidados.

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.