El Consell considera ampliar a 12 persones les celebracions de Nadal en el territori valencià

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, decidirà després del pont de la Constitució relaxar lleugerament les mesures restrictives durant les festes de Nadal, sempre que les dades d’evolució del coronavirus en el territori valencià ho permeten. 

 

Tal com ha avançat el diari ‘Las Provincias’, les mesures que s’adoptaran, permetran passar unes festes nadalenques en la família, sempre que no s’ajunten en les celebracions més de 10 o 12 persones que no convisquen baix una mateixa casa.

 

Este dimarts, el Consell de Ministres va recomanar que no hi haja reunions de més de sis persones en les festes de Nadal. No obstant això, en l’entorn del president Puig, que és l’únic responsable per a decidir en tot el Consell sobre estes mesures, els pareix que sis és «una xifra que es queda curta».

 

L’entorn de Ximo Puig vol augmentar el número de comensals en Nadal

El govern de Puig opta perquè les celebracions familiars o d’amics siguen «d’un màxim d’entre 10 i 12 persones». A hores d’ara el màxim establit de comensals és de sis persones.

 

En referència als dinars o sopars d’empresa, no es podran fer. Però, des de Presidència contemplen relaxar les restriccions que patix actualment l’hostaleria.

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.