El Consell considera ampliar a 12 persones les celebracions de Nadal en el territori valencià

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, decidirà després del pont de la Constitució relaxar lleugerament les mesures restrictives durant les festes de Nadal, sempre que les dades d’evolució del coronavirus en el territori valencià ho permeten. 

 

Tal com ha avançat el diari ‘Las Provincias’, les mesures que s’adoptaran, permetran passar unes festes nadalenques en la família, sempre que no s’ajunten en les celebracions més de 10 o 12 persones que no convisquen baix una mateixa casa.

 

Este dimarts, el Consell de Ministres va recomanar que no hi haja reunions de més de sis persones en les festes de Nadal. No obstant això, en l’entorn del president Puig, que és l’únic responsable per a decidir en tot el Consell sobre estes mesures, els pareix que sis és «una xifra que es queda curta».

 

L’entorn de Ximo Puig vol augmentar el número de comensals en Nadal

El govern de Puig opta perquè les celebracions familiars o d’amics siguen «d’un màxim d’entre 10 i 12 persones». A hores d’ara el màxim establit de comensals és de sis persones.

 

En referència als dinars o sopars d’empresa, no es podran fer. Però, des de Presidència contemplen relaxar les restriccions que patix actualment l’hostaleria.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.