El Consell considera ampliar a 12 persones les celebracions de Nadal en el territori valencià

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, decidirà després del pont de la Constitució relaxar lleugerament les mesures restrictives durant les festes de Nadal, sempre que les dades d’evolució del coronavirus en el territori valencià ho permeten. 

 

Tal com ha avançat el diari ‘Las Provincias’, les mesures que s’adoptaran, permetran passar unes festes nadalenques en la família, sempre que no s’ajunten en les celebracions més de 10 o 12 persones que no convisquen baix una mateixa casa.

 

Este dimarts, el Consell de Ministres va recomanar que no hi haja reunions de més de sis persones en les festes de Nadal. No obstant això, en l’entorn del president Puig, que és l’únic responsable per a decidir en tot el Consell sobre estes mesures, els pareix que sis és «una xifra que es queda curta».

 

L’entorn de Ximo Puig vol augmentar el número de comensals en Nadal

El govern de Puig opta perquè les celebracions familiars o d’amics siguen «d’un màxim d’entre 10 i 12 persones». A hores d’ara el màxim establit de comensals és de sis persones.

 

En referència als dinars o sopars d’empresa, no es podran fer. Però, des de Presidència contemplen relaxar les restriccions que patix actualment l’hostaleria.

Últimes notícies

Avamet assegura que el perill extrem de la DANA del 29 d’octubre era previsible

El president d’Avamet, Adrià Revert, ha explicat al jutjat de Catarroja que la DANA del 29 d’octubre de 2024 no era imprevisible, tot i que la quantitat exacta de pluja sí que ho era. Revert sosté que els models ja apuntaven a un episodi de perill extrem semblant a la pantanada de Tous i a la riuada de València.

El president d’Avamet defensa que el perill extrem de la DANA sí que es podia preveure

Adrià Revert, president d’Avamet, ha explicat al jutjat de Catarroja que la DANA del 29 d’octubre de 2024 no era imprevisible i que els mapes ja apuntaven a un episodi de perill extrem a la costa valenciana.

Avamet adverteix que el perill extrem en la DANA del 29 d’octubre era previsible

El president d’Avamet, Adrià Revert, ha declarat al jutjat de Catarroja que, tot i que la quantitat exacta de pluja era impossible de calcular, el perill extrem a la costa valenciana el 29 d’octubre de 2024 sí que es podia vore als mapes.

Més de 7.500 passatgers utilitzen ja l’OPE al port d’Alacant, per damunt de 2025

L’Operació Pas de l’Estret al port d’Alacant ha superat ja les 7.500 persones embarcades i els 3.000 vehicles rumb a Algèria i Orà, amb més freqüència de vaixells i un nou sistema automatitzat d’entrada i eixida.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha jugat a Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de dues dècades d’èxits, amb la Copa Davis de 2019 com a moment més icònic.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha disputat a la Copa del Rei de Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de vint anys de carrera amb 12 títols ATP i el record inesborrable de la Copa Davis de 2019.

Juny de 2026 marca un rècord de calor extrem i sequera a la Comunitat Valenciana

Juny de 2026 ha sigut el tercer més càlid i un dels més secs del segle XXI a la Comunitat Valenciana, amb 2,6 graus per damunt de la mitjana i un dèficit de pluja del 77 %. Les dades d’Aemet confirmen una primera mitat d’any extremadament càlida i molt seca, sobretot a Castelló i a l’interior.

PortCastelló creix un 7,4% en trànsit de mercaderies i acarona els 10 milions de tones

PortCastelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 9,88 milions de tones mogudes, un 7,4% més que un any abans, impulsat pel fort augment de la mercaderia general i els granel·les sòlids.