12.5 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

El Consell destina 5,2 milions d’euros per a l’educació digital d’este curs

 

El Consell ha autoritzat una transferència de crèdit per import de 5,2 milions d’euros dels Pressupostos de la Generalitat per a donar suport a la transformació digital del sistema educatiu i mitigar el possible impacte de la pandèmia en el desenrotllament del present curs escolar.

 

L’acord, adoptat el 4 de setembre, recull una minoració de crèdit de 5.273.233 euros en la línia ‘Finançament delegació de competències en matèria d’infraestructures educatives Educació Primària’, de la Conselleria d’Educació, que es transferix al capítol d’Innovació tecnològica educativa de la Conselleria d’Hisenda, segons publica este dimarts el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

 

L’augment d’euxe capítol perseguix donar cobertura pressupostària a la subscripció del conveni entre el Ministeri d’Educació i Formació Professional, la Generalitat Valenciana i l’entitat Red.es, per a l’execució del programa ‘Educa en Digital’.

 

Esta inversió contempla accions de dotació de dispositius i altres recursos educatius digitals, en l’adequació de les competències digitals del personal docent i en l’aplicació de la intel·ligència artificial a l’educació personalitzada.

Últimes notícies

Marcelino busca la seua primera victòria davant el Barcelona com a local en Lliga al nové intent

El tècnic del Vila-real afronta un altre dol en La Ceràmica amb el repte d'aconseguir el seu primer triomf de lliga a casa davant el Barça. El seu historial com a local reunix empats i derrotes, amb l'última cita saldada 1-5.

Pepelu demana desconnectar en l’aturada per a tornar més fortes: serà un camí llarg

Pepelu va reivindicar l'aturada de Nadal per a reinicialitzar i tornar donant la seua millor versió. Va lamentar que al València se li escapen punts per detalls, sobretot a pilota parada.

Pogacar bat el seu propi rècord al Coll de Rates en un entrenament a Alacant

Tadej Pogacar va batre el seu propi registre al Coll de Rates amb 11.57 durant un entrenament amb el UAE Team Emirates. Va millorar en 24 segons la seua marca de 2024 en els 6,5 km al 5,5%.

Corberán tanca l’any amb quatre punts més que en el relleu a Baralla

L'equip suma 16 punts i és setzé, quatre més que en el mateix tram del curs passat. La millora és lleugera i l'objectiu continua sent la permanència.

Ivace+i finança un procés per a obtindre ingredients naturals d’algues per a cosmètica

Ivace+i finança Biored, un projecte que desenrotlla una biorrefinería en cascada per a convertir algues en ingredients bioactivos per a cosmètica, nutracéutica i agricultura. La iniciativa integra cultiu, extracció sostenible i validació industrial amb suport de fons FEDER.

AVVAC xifra en quasi 7 milions les pèrdues no reconegudes per la DANA en l’art valencià

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions l'impacte de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en el sector de les arts visuals valencianes i denúncia que gran part dels danys seguixen sense ser compensats.

Damnificats per la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al lliurament de l’acta de Mazón

L'associació ha agraït la invitació del president per a tractar la situació dels afectats, però l'ha declinada fins que exigisca a Carlos Mazón la seua acta. El col·lectiu rebutja que se'ls atribuïsca ànim de venjança i afirma que busca justícia i canvis en emergències.

José Andrés visita el Mercat Central de València i recolza als mercats municipals

El xef va recórrer el Mercat Central de València, va desdejunar en Central Bar i va comprar en més de quinze posats producte local i utensilis. Va reforçar el seu defensa dels mercats i va alertar del risc de perdre la seua essència davant el turisme.