El Consell destina 5,2 milions d’euros per a l’educació digital d’este curs

 

El Consell ha autoritzat una transferència de crèdit per import de 5,2 milions d’euros dels Pressupostos de la Generalitat per a donar suport a la transformació digital del sistema educatiu i mitigar el possible impacte de la pandèmia en el desenrotllament del present curs escolar.

 

L’acord, adoptat el 4 de setembre, recull una minoració de crèdit de 5.273.233 euros en la línia ‘Finançament delegació de competències en matèria d’infraestructures educatives Educació Primària’, de la Conselleria d’Educació, que es transferix al capítol d’Innovació tecnològica educativa de la Conselleria d’Hisenda, segons publica este dimarts el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

 

L’augment d’euxe capítol perseguix donar cobertura pressupostària a la subscripció del conveni entre el Ministeri d’Educació i Formació Professional, la Generalitat Valenciana i l’entitat Red.es, per a l’execució del programa ‘Educa en Digital’.

 

Esta inversió contempla accions de dotació de dispositius i altres recursos educatius digitals, en l’adequació de les competències digitals del personal docent i en l’aplicació de la intel·ligència artificial a l’educació personalitzada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.