El Consell destina 5,2 milions d’euros per a l’educació digital d’este curs

 

El Consell ha autoritzat una transferència de crèdit per import de 5,2 milions d’euros dels Pressupostos de la Generalitat per a donar suport a la transformació digital del sistema educatiu i mitigar el possible impacte de la pandèmia en el desenrotllament del present curs escolar.

 

L’acord, adoptat el 4 de setembre, recull una minoració de crèdit de 5.273.233 euros en la línia ‘Finançament delegació de competències en matèria d’infraestructures educatives Educació Primària’, de la Conselleria d’Educació, que es transferix al capítol d’Innovació tecnològica educativa de la Conselleria d’Hisenda, segons publica este dimarts el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

 

L’augment d’euxe capítol perseguix donar cobertura pressupostària a la subscripció del conveni entre el Ministeri d’Educació i Formació Professional, la Generalitat Valenciana i l’entitat Red.es, per a l’execució del programa ‘Educa en Digital’.

 

Esta inversió contempla accions de dotació de dispositius i altres recursos educatius digitals, en l’adequació de les competències digitals del personal docent i en l’aplicació de la intel·ligència artificial a l’educació personalitzada.

Últimes notícies

Deting per tres robatoris de cablejat de coure valorats en 30.000 euros a Bunyol i Alborache

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 50 anys per tres delictes de furt i un de robatori amb força de cablejat d’enllumenat públic a Bunyol i Alborache, amb danys valorats en 30.000 euros que van afectar un polígon industrial i un centre educatiu.

Un informe de docents defensa que hi ha diners per a atendre les reivindicacions del professorat en vaga

Un informe de la plataforma Docents en lluita conclou que les demandes del professorat de l’ensenyament public no universitari en vaga indefinida a la Comunitat Valenciana son assumibles amb els recursos disponibles i previstos.

La Guàrdia Civil desmantella una xarxa de contraban de tabac amb 11 milions de cigarrets intervinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal de l’Europa de l’Est que elaborava i distribuïa tabac il·legal des de Màlaga, Granada, Còrdova i Valencia, amb 11 milions de cigarrets i més de huit tones de picadura intervinguts.

L’assassí masclista de Callosa de Segura passarà a disposició judicial des de dijous

L’home que ha confessat l’assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura (Alacant) està previst que passe a disposició judicial a partir d’este dijous, una volta es complete la investigació forense.

Descens de temperatures este dimecres i ratxes fortes de vent al nord de la Comunitat

Este dimecres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana, amb possibles ruixats febles al nord d’Alacant i sud de València i ratxes de vent molt fortes en zones exposades del nord.

El professorat valencià encadena 18 dies de vaga i manté l’acampada en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària en la Comunitat Valenciana suma 18 dies lectius de vaga indefinida mentres continua l'acampada reivindicativa en el centre de València i el conflicte amb Educació seguix bloquejat.

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.