El Consell destina 5,2 milions d’euros per a l’educació digital d’este curs

 

El Consell ha autoritzat una transferència de crèdit per import de 5,2 milions d’euros dels Pressupostos de la Generalitat per a donar suport a la transformació digital del sistema educatiu i mitigar el possible impacte de la pandèmia en el desenrotllament del present curs escolar.

 

L’acord, adoptat el 4 de setembre, recull una minoració de crèdit de 5.273.233 euros en la línia ‘Finançament delegació de competències en matèria d’infraestructures educatives Educació Primària’, de la Conselleria d’Educació, que es transferix al capítol d’Innovació tecnològica educativa de la Conselleria d’Hisenda, segons publica este dimarts el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

 

L’augment d’euxe capítol perseguix donar cobertura pressupostària a la subscripció del conveni entre el Ministeri d’Educació i Formació Professional, la Generalitat Valenciana i l’entitat Red.es, per a l’execució del programa ‘Educa en Digital’.

 

Esta inversió contempla accions de dotació de dispositius i altres recursos educatius digitals, en l’adequació de les competències digitals del personal docent i en l’aplicació de la intel·ligència artificial a l’educació personalitzada.

Últimes notícies

Acord per a la jubilació parcial del professorat en la concertada valenciana

Educació i els sindicats de l’ensenyament concertat han tancat un preacord per implantar la jubilació parcial del professorat a la Comunitat Valenciana, amb relleu generacional i finançament públic de les cotitzacions.

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina duplica participants en la cinquena edició

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina, que se celebra a l'Arniches d'Alacant de l'1 al 4 de juliol, ha rebut 768 projectes, el doble que l'any passat, amb 35 produccions de creadors de la província.

La jutgessa de la dana crida a declarar el responsable autonòmic d’atenció a les víctimes

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha citat com a testimoni l’aleshores director general d’Atenció a les Víctimes i Accés a la Justícia, Francisco Javier Soler Flores, i ha fixat noves declaracions per a setembre.

Docents denuncien a STEPV retallades errònies en la nòmina després de la vaga

El sindicat STEPV ha rebut queixes de professorat de la pública per descomptes excessius en la nòmina de juny després de la vaga indefinida entre l’11 de maig i l’11 de juny.

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.