El Consell destina 5,2 milions d’euros per a l’educació digital d’este curs

 

El Consell ha autoritzat una transferència de crèdit per import de 5,2 milions d’euros dels Pressupostos de la Generalitat per a donar suport a la transformació digital del sistema educatiu i mitigar el possible impacte de la pandèmia en el desenrotllament del present curs escolar.

 

L’acord, adoptat el 4 de setembre, recull una minoració de crèdit de 5.273.233 euros en la línia ‘Finançament delegació de competències en matèria d’infraestructures educatives Educació Primària’, de la Conselleria d’Educació, que es transferix al capítol d’Innovació tecnològica educativa de la Conselleria d’Hisenda, segons publica este dimarts el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

 

L’augment d’euxe capítol perseguix donar cobertura pressupostària a la subscripció del conveni entre el Ministeri d’Educació i Formació Professional, la Generalitat Valenciana i l’entitat Red.es, per a l’execució del programa ‘Educa en Digital’.

 

Esta inversió contempla accions de dotació de dispositius i altres recursos educatius digitals, en l’adequació de les competències digitals del personal docent i en l’aplicació de la intel·ligència artificial a l’educació personalitzada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els cinc funcionaris citats planten la comissió de Les Naus a Alacant

Els tècnics citats no han comparegut en la segona sessió i l’oposició reclama més documentació sobre l’adjudicació de vivendes públiques

Detinguda a València una cuidadora per vendre droga en casa d’una anciana

La dona, de 32 anys, va ser sorpresa quan intentava desfer-se de substàncies estupefaents en la vivenda on treballava com a cuidadora d’una anciana

Immobilitzen a València un autobús turístic després de donar positiu en cocaïna el conductor

El xofer havia d’arreplegar 25 turistes al centre històric després d’haver-los deixat visitant la ciutat

Detinguts dos joves per agredir persones migrants a Aldaia

Els arrestats, de 18 i 20 anys, estan acusats de delictes d’odi, lesions i contra la seguretat vial després d’atacs gravats en vídeo

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.