El Consorci Provincial de Bombers de Castelló aprova 12 llocs de treball nous per a enguany

Membres de la comissió de govern del CPBC

Els membres de la comissió de govern han aprovat 12 places | Diputació de Castelló

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) cobrirà enguay 12 vacants de diferent rang amb l’objectiu de millorar el servici d’extinció d’incendis. Este és el principal acord de la reunió que este matí de dijous han mantingut en el Palau Provincial els membres de la comissió de govern d’este organisme autònom de la Diputació, que ha aprovat per unanimitat les ofertes d’ocupació pública dels anys 2019 i 2020.

 

Per al diputat de Bombers, Abel Ibáñez, «amb esta decisió donem resposta a una de les demandes més sol·licitades pel col·lectiu de bombers, com és el reforçament dels equips humans, que se suma a la gran aposta que fins a hui hem fet en la renovació de la flota de vehicles». Ibáñez ha subratllat la seua voluntat «d’agilitzar quan més millor els procediments administratius per a que la incorporació del nou personal siga en el menor temps possible».

 

Ofertes d’ocupació

Al llarg d’este any 2020, es cobriran les 12 places aprovades hui mateix, que corresponen a sis de bombers, una de sergent, dos de cap, dos d’operadors de comunicació i una d’auxiliar administratiu. Amb el vist i plau de la comissió de govern, el pròxim pas és la publicació en el butlletí oficial de la província, que donarà pas a la publicació de l’oferta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.