El Consorci Provincial de Bombers de Castelló aprova 12 llocs de treball nous per a enguany

Membres de la comissió de govern del CPBC

Els membres de la comissió de govern han aprovat 12 places | Diputació de Castelló

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) cobrirà enguay 12 vacants de diferent rang amb l’objectiu de millorar el servici d’extinció d’incendis. Este és el principal acord de la reunió que este matí de dijous han mantingut en el Palau Provincial els membres de la comissió de govern d’este organisme autònom de la Diputació, que ha aprovat per unanimitat les ofertes d’ocupació pública dels anys 2019 i 2020.

 

Per al diputat de Bombers, Abel Ibáñez, «amb esta decisió donem resposta a una de les demandes més sol·licitades pel col·lectiu de bombers, com és el reforçament dels equips humans, que se suma a la gran aposta que fins a hui hem fet en la renovació de la flota de vehicles». Ibáñez ha subratllat la seua voluntat «d’agilitzar quan més millor els procediments administratius per a que la incorporació del nou personal siga en el menor temps possible».

 

Ofertes d’ocupació

Al llarg d’este any 2020, es cobriran les 12 places aprovades hui mateix, que corresponen a sis de bombers, una de sergent, dos de cap, dos d’operadors de comunicació i una d’auxiliar administratiu. Amb el vist i plau de la comissió de govern, el pròxim pas és la publicació en el butlletí oficial de la província, que donarà pas a la publicació de l’oferta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.