El Consorci Provincial de Bombers de Castelló aprova 12 llocs de treball nous per a enguany

Membres de la comissió de govern del CPBC

Els membres de la comissió de govern han aprovat 12 places | Diputació de Castelló

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) cobrirà enguay 12 vacants de diferent rang amb l’objectiu de millorar el servici d’extinció d’incendis. Este és el principal acord de la reunió que este matí de dijous han mantingut en el Palau Provincial els membres de la comissió de govern d’este organisme autònom de la Diputació, que ha aprovat per unanimitat les ofertes d’ocupació pública dels anys 2019 i 2020.

 

Per al diputat de Bombers, Abel Ibáñez, «amb esta decisió donem resposta a una de les demandes més sol·licitades pel col·lectiu de bombers, com és el reforçament dels equips humans, que se suma a la gran aposta que fins a hui hem fet en la renovació de la flota de vehicles». Ibáñez ha subratllat la seua voluntat «d’agilitzar quan més millor els procediments administratius per a que la incorporació del nou personal siga en el menor temps possible».

 

Ofertes d’ocupació

Al llarg d’este any 2020, es cobriran les 12 places aprovades hui mateix, que corresponen a sis de bombers, una de sergent, dos de cap, dos d’operadors de comunicació i una d’auxiliar administratiu. Amb el vist i plau de la comissió de govern, el pròxim pas és la publicació en el butlletí oficial de la província, que donarà pas a la publicació de l’oferta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.

Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda

Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.