El Consorci Provincial de Bombers de Castelló aprova 12 llocs de treball nous per a enguany

Membres de la comissió de govern del CPBC

Els membres de la comissió de govern han aprovat 12 places | Diputació de Castelló

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) cobrirà enguay 12 vacants de diferent rang amb l’objectiu de millorar el servici d’extinció d’incendis. Este és el principal acord de la reunió que este matí de dijous han mantingut en el Palau Provincial els membres de la comissió de govern d’este organisme autònom de la Diputació, que ha aprovat per unanimitat les ofertes d’ocupació pública dels anys 2019 i 2020.

 

Per al diputat de Bombers, Abel Ibáñez, «amb esta decisió donem resposta a una de les demandes més sol·licitades pel col·lectiu de bombers, com és el reforçament dels equips humans, que se suma a la gran aposta que fins a hui hem fet en la renovació de la flota de vehicles». Ibáñez ha subratllat la seua voluntat «d’agilitzar quan més millor els procediments administratius per a que la incorporació del nou personal siga en el menor temps possible».

 

Ofertes d’ocupació

Al llarg d’este any 2020, es cobriran les 12 places aprovades hui mateix, que corresponen a sis de bombers, una de sergent, dos de cap, dos d’operadors de comunicació i una d’auxiliar administratiu. Amb el vist i plau de la comissió de govern, el pròxim pas és la publicació en el butlletí oficial de la província, que donarà pas a la publicació de l’oferta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.

Plans especials de seguretat i emergències per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost comptarà amb un Pla Especial de Seguretat i un altre de Protecció Civil per a ordenar la mobilitat, reforçar la seguretat i coordinar la resposta davant possibles emergències a tot l’Estat.

L’ATV facilita 29.314 declaracions de la renda a una setmana del tancament de campanya

El termini finalitza el 30 de juny i la cita prèvia es pot sol·licitar fins al dia 29

La Generalitat reclama 4.000 milions a l’Estat per a la dependència i veu curta la inversió actual

La consellera Elena Albalat considera insuficient la inversió estatal de 2.218 milions per a la dependència i exigix al Govern que salde un deute de 4.000 milions amb la Comunitat Valenciana.

Així treballen els bombers que vigilen el foc en la Nit de la Cremà d’Alacant

La Nit de la Cremà d’Alacant mobilitza un dispositiu de 180 bombers i 40 vehicles per a controlar la crema de 92 fogueres i garantir que la ciutat puga viure el final de festa amb seguretat.

Els residents valencians podran tindre abonament del transport de Madrid sense estar empadronats

La Comunitat Valenciana ha mostrat interés en firmar un conveni amb la Comunitat de Madrid perquè els seus residents puguen accedir als abonos del transport públic madrileny sense necessitat d’estar empadronats allí, en un model similar al que ja funciona amb Castilla-La Mancha.

Un mediocentre del Villarreal 2026-27 eixirà de la seua pedrera

El Villarreal ha decidit que un dels mediocentres de la plantilla 2026-27 serà un futbolista format en la seua pedrera. Tres migcampistes del filial faran la pretemporada a les ordres d'Iñigo Pérez per a guanyar-se un lloc.