El Consorci Provincial de Bombers de Castelló aprova 12 llocs de treball nous per a enguany

Membres de la comissió de govern del CPBC

Els membres de la comissió de govern han aprovat 12 places | Diputació de Castelló

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) cobrirà enguay 12 vacants de diferent rang amb l’objectiu de millorar el servici d’extinció d’incendis. Este és el principal acord de la reunió que este matí de dijous han mantingut en el Palau Provincial els membres de la comissió de govern d’este organisme autònom de la Diputació, que ha aprovat per unanimitat les ofertes d’ocupació pública dels anys 2019 i 2020.

 

Per al diputat de Bombers, Abel Ibáñez, «amb esta decisió donem resposta a una de les demandes més sol·licitades pel col·lectiu de bombers, com és el reforçament dels equips humans, que se suma a la gran aposta que fins a hui hem fet en la renovació de la flota de vehicles». Ibáñez ha subratllat la seua voluntat «d’agilitzar quan més millor els procediments administratius per a que la incorporació del nou personal siga en el menor temps possible».

 

Ofertes d’ocupació

Al llarg d’este any 2020, es cobriran les 12 places aprovades hui mateix, que corresponen a sis de bombers, una de sergent, dos de cap, dos d’operadors de comunicació i una d’auxiliar administratiu. Amb el vist i plau de la comissió de govern, el pròxim pas és la publicació en el butlletí oficial de la província, que donarà pas a la publicació de l’oferta.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca ha dit que la investigació sobre Bany no afecta a la Cambra de Comerç d’Alacant

Pérez Llorca ha demanat respecte al procés, ha defés la presumpció d'innocència de Carlos Baño i ha remarcat que la causa no es dirigix contra la Cambra.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat a la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, arquitecte xilé amb arrels croates, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb ninot indultat infantil i ha impulsat el primer premi d'Esparter. L'obra 'Arca. El viatge de Pepet' destaca per la coordinació amb Ramón Pla i una aposta per materials més sostenibles

Les Falles esquiven el mal temps i ja lluïxen el seu art efímer i satíric per tota València

Després de dies d'incertesa per la pluja i el vent, les Falles de 2026 han plantat quasi 770 monuments i esperen el veredicte del jurat esta vesprada.

El PPCV demana a Compromís mesures contundents després de la detenció d’un regidor a Altea

Joserra González de Zárate ha exigit a Compromís actuar amb rapidesa i coherència després de la detenció d'un edil a Altea per un presumpte delicte de violència contra la seua parella.

Primera jornada de vaga mèdica en la Comunitat Valenciana: 90% segons CESM i 8,85% segons Sanitat

La primera jornada de la setmana d'aturs contra la reforma de l'estatut marc ha sigut seguida per un 90% segons el sindicat i per un 8,85% segons Sanitat. La protesta coincidix amb les Falles i suma actes simbòlics per a visibilitzar el malestar per la sobrecàrrega i les guàrdies de 24 hores.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal tanca la via penal contra la magistrada i el seu espòs per falta d'indicis. Tatxa de 'qüestionable' els àudios i de 'desorbitada' la nul·litat demanada.

El TSJCV rebutja investigar a Mazón per la seua gestió de la dana

El Tribunal Superior valencià ha descartat per unanimitat obrir una investigació penal a Carlos Mazón per la gestió de la dana al no veure base delictiva. La Sala conclou que no hi ha un 'fonament sòlid i objectiu' en els fets remesos per la jutgessa de Catarroja.

MariLuz, 85 anys i més de 60 desfilant en l’Ofrena: espera que no siga l’últim

Amb 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena floral, una tradició que manté des de les seues noces i que hui compartix amb fills i nets. Cus els seus vestits, es declara valenciana de cor i confia a continuar vivint-ho.