15 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

Segon cas de coronavirus en l’equip de Govern de Sagunt: El regidor de Sanitat, Javier Timón, dona positiu

 

Segon cas de Covid-19 en l’equip de Govern de Sagunt, capital del Camp de Morvedre (València). El regidor de Sanitat i Consum, Javier Timón, ha donat positiu en coronavirus després de fer-se la prova PCR este passat dilluns.

 

Encara que no s’ha pogut confirmar el possible focus de contagi, tal com explica Timón, sí que es pot determinar que el contagi ha sigut recent i que no té relació amb el cas de l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno —que donà positiu ja fa vora dos setmanes—, ja que el test serològic del regidor ha sigut negatiu.

 

D’altra banda, cal destacar que el cas del regidor de Sanitat és totalment asimptomàtic i que, segons indica Timón, es troba perfectament. Igualment, assegura que ja s’ha activat el protocol i es faran proves a tot el seu entorn familiar per a tractar de determinar el possible focus de contagi o qualsevol altre possible positiu.

 

De moment, Javier Timón farà aïllament els pròxims dies i esperarà a la repetició de les proves el pròxim 20 d’agost per a determinar el resultat definitiu.

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.