Segon cas de coronavirus en l’equip de Govern de Sagunt: El regidor de Sanitat, Javier Timón, dona positiu

 

Segon cas de Covid-19 en l’equip de Govern de Sagunt, capital del Camp de Morvedre (València). El regidor de Sanitat i Consum, Javier Timón, ha donat positiu en coronavirus després de fer-se la prova PCR este passat dilluns.

 

Encara que no s’ha pogut confirmar el possible focus de contagi, tal com explica Timón, sí que es pot determinar que el contagi ha sigut recent i que no té relació amb el cas de l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno —que donà positiu ja fa vora dos setmanes—, ja que el test serològic del regidor ha sigut negatiu.

 

D’altra banda, cal destacar que el cas del regidor de Sanitat és totalment asimptomàtic i que, segons indica Timón, es troba perfectament. Igualment, assegura que ja s’ha activat el protocol i es faran proves a tot el seu entorn familiar per a tractar de determinar el possible focus de contagi o qualsevol altre possible positiu.

 

De moment, Javier Timón farà aïllament els pròxims dies i esperarà a la repetició de les proves el pròxim 20 d’agost per a determinar el resultat definitiu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.