Segon cas de coronavirus en l’equip de Govern de Sagunt: El regidor de Sanitat, Javier Timón, dona positiu

 

Segon cas de Covid-19 en l’equip de Govern de Sagunt, capital del Camp de Morvedre (València). El regidor de Sanitat i Consum, Javier Timón, ha donat positiu en coronavirus després de fer-se la prova PCR este passat dilluns.

 

Encara que no s’ha pogut confirmar el possible focus de contagi, tal com explica Timón, sí que es pot determinar que el contagi ha sigut recent i que no té relació amb el cas de l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno —que donà positiu ja fa vora dos setmanes—, ja que el test serològic del regidor ha sigut negatiu.

 

D’altra banda, cal destacar que el cas del regidor de Sanitat és totalment asimptomàtic i que, segons indica Timón, es troba perfectament. Igualment, assegura que ja s’ha activat el protocol i es faran proves a tot el seu entorn familiar per a tractar de determinar el possible focus de contagi o qualsevol altre possible positiu.

 

De moment, Javier Timón farà aïllament els pròxims dies i esperarà a la repetició de les proves el pròxim 20 d’agost per a determinar el resultat definitiu.

Últimes notícies

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.
FILMOTECA D'ESTIU