Segon cas de coronavirus en l’equip de Govern de Sagunt: El regidor de Sanitat, Javier Timón, dona positiu

 

Segon cas de Covid-19 en l’equip de Govern de Sagunt, capital del Camp de Morvedre (València). El regidor de Sanitat i Consum, Javier Timón, ha donat positiu en coronavirus després de fer-se la prova PCR este passat dilluns.

 

Encara que no s’ha pogut confirmar el possible focus de contagi, tal com explica Timón, sí que es pot determinar que el contagi ha sigut recent i que no té relació amb el cas de l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno —que donà positiu ja fa vora dos setmanes—, ja que el test serològic del regidor ha sigut negatiu.

 

D’altra banda, cal destacar que el cas del regidor de Sanitat és totalment asimptomàtic i que, segons indica Timón, es troba perfectament. Igualment, assegura que ja s’ha activat el protocol i es faran proves a tot el seu entorn familiar per a tractar de determinar el possible focus de contagi o qualsevol altre possible positiu.

 

De moment, Javier Timón farà aïllament els pròxims dies i esperarà a la repetició de les proves el pròxim 20 d’agost per a determinar el resultat definitiu.

Últimes notícies

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.