20.5 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Més de 3.200 contagis per coronavirus durant les últimes 24 hores en Espanya

 

Els contagis per coronavirus en Espanya han baixat. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dilluns, 8 de febrer, amb 3.218 casos nous de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 2.989.085 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 1.580 defuncions per coronavirus, en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 62.295 víctimes des de l’inici de la pandèmia.

 

Este dilluns, Castella i Lleó és la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes hores, amb un total de 466. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut la Comunitat Valenciana amb 316 morts, a escassa distància de la segona, Andalusia, amb 260 defuncions.

Últimes notícies

El PP demanarà a València el cessament immediat de Pilar Bernabé per casos d’assetjament en el PSOE

El PP va anunciar que exigirà en el ple de València el cessament immediat de Pilar Bernabé per la seua actitud que consideren negligent davant denúncies d'assetjament en el PSOE. La iniciativa, defesa per Juan Carlos Caballero, retrau silenci i doble moral i busca un posicionament clar de la resta de grups.

UGT de Ford exigix que el premi a Almussafes es traduïsca en càrrega de treball i ocupació

El sindicat ha valorat el reconeixement mundial a la factoria valenciana i ha reclamat que es concrete en producció suficient per a mantindre els 4.142 llocs. També ha sol·licitat una reunió amb el president de Ford Europa.

Quatre ferits, entre ells un bebé, en un xoc entre cotxe i furgoneta a València

Quatre persones han resultat ferides amb policontusiones després del xoc entre un cotxe i una furgoneta a València. L'avís va entrar a les 11.20 i els afectats van ser traslladats al Doctor Peset i al Clínic.

Huit ferits en un accident múltiple de set vehicles en l’A-7 al seu pas per Castalla

Un xoc en cadena en l'A-7 a Castalla ha deixat huit ferits, entre ells un motorista atropellat. SAMU, helicòpter i dos SVB van atendre i van traslladar a Elda i Alcoi.

Pérez Llorca defén a Paiporta que no paga els plats trencats i demana coordinació

El president ha defés a Paiporta que no paga els plats trencats i que la seua obligació és fer les coses de manera diferent. Ha reclamat coordinació institucional, un canal directe amb les víctimes i ha defés inversions per a accelerar la reconstrucció a L'Horta Sud.

El PSPV exigix a Pérez Llorca que demane l’acta a Mazón o l’expulse del grup popular

El PSPV ha reclamat al president Juanfran Pérez Llorca que exigisca a Carlos Mazón la seua acta de diputat i, si es nega, ho expulse del grup popular en Les Corts. El grup socialista vincula l'escó a l'aforament de Mazón i demana passar pàgina del 29 d'octubre.

L’Audiència de València acorda identificar a agents mediambientals per la DANA

El tribunal estima parcialment un recurs i ordena a la instructora identificar als agents que van actuar el 29 d'octubre de 2024 per a poder citar-los com a testimonis. Rebutja demanar dades sobre la Junta de Govern de la CHJ del 19 de desembre per no veure relació amb els fets investigats.

La Plataforma del Vinalopó veu a Torrejón un patró de Ribera Salut

La Plataforma per la Reversió del Vinalopó ha sostingut que l'ocorregut a Torrejón no és un cas aïllat i ha exigit auditories després de la pròrroga a Ribera Salut. L'oposició a Elx s'ha sumat a les crítiques i ha denunciat llistes d'espera, rotació mèdica i derivacions.