Més de 7.500 contagiats durant les últimes hores en Espanya

 

El Ministeri de Sanitat ha comptabilitzat este dimarts, 10 de novembre, fins a 7.552 nous positius per coronavirus en les últimes hores. El número de persones afectades ascendix a 1.398.613 des del començament de la pandèmia.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 1.209 defuncions per Covid-19 en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 39.756 víctimes.

 

Les zones afectades pel coronavirus que hui sumen més positius són Catalunya amb 1.914 casos diagnosticats en el dia previ, seguit de País Basc amb 1.132 i Madrid amb 959.

 

Respecte a les morts, s’han registrat 220 defuncions en Andalusia en l’última setmana; en Castella i Lleó 161 en els últims set dies i en Aragó 162 víctimes a causa de la pandèmia en l’última setmana.

Últimes notícies

Scariolo busca a Atenes l’Eurolliga que falta en el seu palmarés

Sergio Scariolo afronta a Atenes una nova Final a Quatre amb el Reial Madrid per a intentar conquistar l'única gran copa que li falta, l'Eurolliga, marcada ara per les baixes dels seus dos pivots purs.

Pineda expressa la seua condemna més absoluta per l’assassinat masclista de Dolores

El subdelegat del Govern a Alacant, Manuel Pineda, mostra la seua condemna més absoluta i el suport institucional al municipi de Dolores després de l'assassinat masclista del dissabte.

El Sindicat Mèdic i Sanitat xoquen pel seguiment de la vaga de metges en la Comunitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana manté que la vaga de metges aconseguix un 80% de seguiment, mentres Sanitat la rebaixa al 7,37% i defén que la incidència és dispar per províncies.

El Reial Madrid afronta la Final Four de l’Eurolliga sense els seus pivots titulars

El Reial Madrid arriba a la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb l'ambició de recuperar el tron europeu malgrat les lesions dels seus dos pivots, Tavares i Len.

València i Reial Madrid se citen a Atenes per al seu sèptim dol de la temporada

València Basket i Reial Madrid es creuen en la semifinal de la Final a Quatre de l'Eurolliga a Atenes, en el qual serà el seu sèptim xoc d'un curs marcat per un títol taronja i una remuntada blanca inoblidable.

El València Basket viatja a la Final Four de l’Eurolliga sense pressió i amb una identitat molt definida

El València Basket disputarà des d'este divendres la Final Four de l'Eurolliga a Atenes, una fita per al club que arriba amb un pressupost modest, una identitat de joc molt marcada i sense tot just pressió competitiva.

Atenes decidix el campió de l’Eurolliga més llarga de la història

El renovat OAKA d'Atenes coronarà al campió d'una Eurolliga ampliada a 20 equips, amb Olympiacos, Fenerbahce, València Basket i Reial Madrid com a aspirants al títol.

La delegada del Govern condemna el doble crim masclista de Dolores i crida a mantindre’s alerta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana condemna l'assassinat d'una dona i el seu fill a Dolores i reclama a la societat màxima alerta davant el repunt de feminicidis.