16 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

El coronavirus registra més de 3.000 contagiats durant les últimes 24 hores en Espanya

 

El Ministeri de Sanitat ha comptabilitzat este dilluns, 16 de novembre, fins a 3.321 nous positius per coronavirus en les últimes 24 hores. El número de persones afectades ascendix a 1.496.864 des del començament de la pandèmia.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 1.082 defuncions per Covid-19 en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 41.253 víctimes.

 

Les zones afectades pel coronavirus que hui sumen més positius són el País Basc amb 713 casos diagnosticats en el dia previ, seguit de Galícia amb 501 i Catalunya amb 359 nous infectats.

 

Respecte a les morts, s’han registrat 187 defuncions en Andalusia en l’última setmana; en Aragó 162 en els últims set dies i en Astúries 133 víctimes a causa de la pandèmia en l’última setmana.

Últimes notícies

Gayà supera a Mestre i ja és el quart jugador del València amb més partits en Lliga

El capità che va aconseguir 324 partits de lliga davant el Sevilla i va avançar a Manolo Mestre per a situar-se quart en el rànquing històric del València. Només li superen Fernando Gómez, Ricardo Arias i David Albelda.

El PSPV acusa a la Generalitat de saltar-se la llei per no frenar l’assetjament immobiliari

El PSPV ha denunciat que la Generalitat ha frenat denúncies d'assetjament immobiliari en la Comunitat Valenciana i ha exigit aplicar la Llei de la Funció Social de la Vivenda.

L’Elx suma a casa en huit jornades més punts que en tota la seua última temporada en Primera

L'equip il·licità acumula 16 punts en el Martínez Valero amb quatre victòries i quatre empats i ja supera els 15 que va fer com a local en tota la 2022-23.

Ivace+i destina 14,7 milions a 22 projectes d’investigació d’alt impacte

La Conselleria d'Indústria ha aprovat 14,7 milions per a 22 projectes estratègics de Ivace+i Innovació 2025 amb 65 entitats i majoria de pimes. Les iniciatives abasten aigua, microplàstics, CO₂, logística, bateries i salut, amb cofinançament europeu del 60%.

Rioja avisa: el València anirà a guanyar al Atleti malgrat la dificultat del Metropolità

Luis Rioja afirma que el València anirà al Metropolità per la victòria malgrat l'exigència del camp. Valora la ratxa de resultats, però no es conforma.

Hostalers de la Tinença defenen l’aparcament al costat de l’embassament enfront de la crítica ecologista

Hostalers de la Tinença defenen l'aparcament al costat de l'embassament d'Ulldecona com a 'revulsiu' per a l'economia i la fixació de població. Ecologistes ho rebutgen per situar-se en sòl protegit i alerten d'un 'macropàrquing' i obres 'lesives'.

Cels buidats i lleuger descens de temperatures en la Comunitat Valenciana

Jornada estable amb pocs núvols i sense fenòmens adversos; mínimes i màximes baixaran de manera general. Núvols alts al final del dia i boires matinals a l'interior.

El silenci de l’ànima explora les seqüeles emocionals del suïcidi juvenil

El curtmetratge El silenci de l'ànima, en postproducció, aborda el suïcidi juvenil vinculat a l'assetjament escolar des de l'impacte en familiars, amistats i l'àmbit escolar. El projecte combina assessorament psicològic, repartiment jove i un pla d'estrena que passa per festivals, plataformes i centres educatius.