15.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Més de 4.600 contagis per coronavirus durant les últimes 24 hores en Espanya

 

Els contagis per coronavirus en Espanya han tornat a pujar de nou. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dimecres, 17 de febrer, amb 4.691 casos nous de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 3.107.172 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 1.234 defuncions per coronavirus, en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 66.316 víctimes des de l’inici de la pandèmia.

 

Este dimecres, Madrid continua sent la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes hores, amb un total de 1.896. A demés, les regions amb més defuncions en els últims 7 dies han sigut Andalusia i la Comunitat Valenciana, amb 240 morts cadascuna per coronavirus.

Últimes notícies

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.

Abascal qualifica de ‘estafa’ que el PP accepte les seues propostes a València i Guardiola les rebutge a Extremadura

Abascal ha avançat que Vox defendrà a Extremadura la mateixa agenda que en altres regions i ha titllat de 'estafa' que el PP l'accepte a València i la negue allí. També ha retret a Feijóo que no presente una moció de censura i preferisca convocar manifestacions.

El PP designa a Mazón com a portaveu de la Comissió de Reglament de Les Corts i cobrarà 634 euros més al mes

El PP ha designat a Carlos Mazón portaveu de la Comissió de Reglament de Les Corts, un càrrec amb un plus de 634,27 euros mensuals, prop de 8.879,78 a l'any. L'oposició ha criticat el nomenament i recorda que la comissió no aborda temes legislatius i no s'ha reunit en dos anys i mig.

La criminalitat puja un 2,3% en el tercer trimestre en la Comunitat Valenciana

La criminalitat ha pujat un 2,3% en la Comunitat Valenciana en el tercer trimestre respecte al mateix període de l'any anterior. Baixen diversos robatoris i homicidis consumats, però la cibercriminalidad creix amb força.

PP i Vox rebutgen la proposta de Zona de Baixes Emissions de l’oposició a València

El ple extraordinari ha rebutjat la moció de Compromís i PSPV per a implantar la ZBE en considerar-la inviable. L'oposició alerta de pèrdua d'ajudes i riscos per a la salut pública.

La causa de la dana incorporarà dos vídeos de l’entrada de Mazón al Centre d’Emergències

El jutjat de Catarroja afegirà a la causa penal dos gravacions que registren l'arribada de Carlos Mazón al CCE el 29 d'octubre. La diligència també comunica les transcripcions de dos testimonis i la personació de la defensa de Salomé Pradas.

Agricultura extrema la vigilància per la pesta porcina africana i el sector demana controlar el senglar

La Comunitat Valenciana intensifica la prevenció després del brot a Catalunya, sense casos detectats en el seu territori. El sector reclama més control del senglar.