17.8 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Més de 4.600 contagis per coronavirus durant les últimes 24 hores en Espanya

 

Els contagis per coronavirus en Espanya han tornat a pujar de nou. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dimecres, 17 de febrer, amb 4.691 casos nous de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 3.107.172 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 1.234 defuncions per coronavirus, en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 66.316 víctimes des de l’inici de la pandèmia.

 

Este dimecres, Madrid continua sent la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes hores, amb un total de 1.896. A demés, les regions amb més defuncions en els últims 7 dies han sigut Andalusia i la Comunitat Valenciana, amb 240 morts cadascuna per coronavirus.

Últimes notícies

Vox veu oportú que les víctimes de la DANA declaren en Les Corts com més prompte millor

El síndic de Vox, José María Llanos, ha defés que les víctimes de la DANA compareguen com més prompte millor en la comissió de Les Corts i que es done entrada ja a les associacions. També ha demanat que els acaraments i proves incloguen a tots els implicats i ha obert la porta a citar a Pedro Sánchez.

Cox afirma que ja fabrica dessaladores per a agricultura amb baix consum energètic

Enrique Riquelme ha assegurat que Cox ja construïx dessaladores eficients que subministren aigua a la carta per al camp amb el menor gasto energètic. L'empresa ha presentat amb la Universitat d'Alacant una càtedra per a investigar en aigua i energia i abaratir costos.

Pérez Llorca defén prolongar la central de Cofrentes i la sobirania energètica

Pérez Llorca ha defés prolongar la vida útil de Cofrentes més enllà de 2030 i ha vinculat la decisió a la sobirania energètica. També ha anunciat el desbloqueig de 8.000 expedients elèctrics dins de la simplificació administrativa.

La jutgessa de la DANA rebutja investigar el mòbil de Feijóo i citar a Rufián

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha denegat la pericial del mòbil d'Alberto Núñez Feijóo i la citació com a testimoni de Gabriel Rufián. Delimita la investigació a diligències pertinents i descarta proves sense relació directa amb els fets.

Condemnada la exalcaldesa d’Orihuela i huit persones més pel contracte de les escombraries

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a nou dels 33 acusats en la causa matriu del cas Brugal per irregularitats en el contracte de neteja i residus d'Orihuela. Les penes inclouen presó, inhabilitació i indemnització solidària pròxima a 600.000 euros, i la sentència pot recórrer-se.

Catalá anuncia límits i control per als apartaments turístics a València

L'alcaldessa ha assegurat que estos allotjaments 'passaran a ser molt limitats, molt controlats i sempre legals' i ha oferit revertir-los a ús residencial. Hi ha unes mil sancions tramitades i tancaments a reincidents.

Morant insta a Pérez Llorca a no doblegar-se davant Gènova i a donar suport al nou model de finançament autonòmic

Diana Morant ha demanat a Juanfran Pérez Llorca que no se sotmeta a Gènova i recolze el nou model de finançament autonòmic, que xifra en 3.700 milions per a la Comunitat. Ha urgit a més al fet que els diputats valencians del PP el voten a favor per a assegurar la seua aprovació.

Pérez Llorca acusa el Govern de dividir amb la reforma del finançament autonòmic

El president ha denunciat que l'Executiu usa la reforma per a polaritzar en vespres de comicis i ha exigit negociar amb el PP. També ha demanat un fons transitori d'anivellament per a la Comunitat Valenciana.