Més de 3.900 contagis per coronavirus durant les últimes 24 hores en Espanya

 

El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització del coronavirus en Espanya este divendres, 19 de febrer, amb 3.986 casos nous de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 3.133.122 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 1.103 defuncions per coronavirus, -65 menys que ahir-, en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 67.101 morts des de l’inici de la pandèmia.

 

En l’última actualització dels contagis per Covid-19 en Espanya, Madrid és un dia més la comunitat autònoma amb més casos nous notificats, amb un total de 1.493 persones infectades.

 

Respecte a les morts, 201 corresponen a Andalusia, seguit del territori valencià, a on han mort 197 víctimes per la pandèmiaCastella i Lleó, per la seua part, notifica 95 defuncions pel coronavirus

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.