20.8 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Baixen els contagis de coronavirus en Espanya durant les últimes 24 hores

 

Els contagis per coronavirus en Espanya han baixat. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dilluns, 19 d’octubre, amb 3.750 casos nous de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 974.449 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 459 defuncions per coronavirus, en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 33.992, 217 més que ahir.

 

Este dilluns, Aragó s’ha convertit en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes hores, amb un total de 476. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Castella i Lleó, amb 86 morts, a poca distància de la segona, Andalusia, amb 71.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.

La Generalitat informa la jutgessa d’Alacant d’ocupants no adjudicataris en vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La Generalitat ha traslladat al jutjat que investiga les VPP de la Platja de Sant Joan que hi ha empadronats que no van ser adjudicataris. L'encreuament de dades amb els visats ja està en mans de la magistrada.

Víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Representants d'associacions de víctimes han declarat en la comissió d'investigació de Les Corts i han lamentat la falta d'avisos i la descoordinació. Han demanat mesures per a evitar que un episodi similar torne a causar 230 víctimes i danys tan greus.

Camps presenta una enquesta pròpia que li situa com a millor opció per a la majoria absoluta del PP

Francisco Camps ha presentat un sondeig finançat per ell i realitzat per NC Report que li atorga avantatge sobre Juanfran Pérez Llorca i María José Catalá per a aconseguir la majoria absoluta. Amb eixes dades, ha exigit un congrés del PPCV abans d'estiu amb vot directe i ha cridat a frenar la fugida de vots a Vox

Pérez Llorca ha dit sobre Camps que als polítics els valora la ciutadania i ha reivindicat la seua gestió

Pérez Llorca ha remarcat el seu respecte a Francisco Camps i ha insistit que la valoració dels candidats recau en la ciutadania. Ha contraposat el debat intern a la seua agenda de gestió i ocupació.

Camps presenta una enquesta pròpia que ho situa com l’opció del PP per a la majoria absoluta

Francisco Camps ha presentat un sondeig pagat per ell que l'apunta com la millor via del PP cap a la majoria absoluta. Reclama un congrés immediat amb vot directe.

Cambra València alerta que la falta d’inversió frenarà l’Aeroport de València

Cambra València ha reclamat ampliar l'Aeroport de València i ha advertit que sense inversions el recinte no podrà créixer a curt i mitjà termini. Demana accelerar actuacions en el marc del DORA III 2027-2031.