330 contagis i cap mort per coronavirus durant el cap de setmana en el territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dilluns, 27 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 330 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 72 hores, 1.477 en total.

 

Dels 330 casos nous de tot el cap de setmana, 197 s’han diagnosticat en València, 68 en Alacant, 46 en Castelló i 19 sense assignar. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 12.781 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Dels nous casos, 114 s’han associat als diferents brots detectats en el territori valencià. En estos moments, 142 són considerats casos aïllats, però que poden ser associats a brots després de les investigacions que Salut Pública està fent ara. Finalment, 74 són casos dels que s’ha iniciat en les últimes hores la investigació de la seua traçabilitat. 

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència torna a ser negativa. Ara com ara, continuen ingressades 81 persones, onze més que en les últimes 72 hores. D’elles, 8 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 102 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 18.037 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 8 residències de majors —1 en Caselló, 1 en Alacant i 6 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 2: les dos en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 12.781 (PCR)

  • València: 6.690
  • Alacant: 4.265
  • Castelló: 1.780
  • 19 sense assignar

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.477

  • València: 737
  • Alacant: 513
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 28/07 (Dades a 27/07)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Alacant Hospital General: 664 | 15 | 63
  • Alcoi: 399 | 5 | 116
  • Castelló: 687 | 19 | 84
  • Dénia: 200 | 2 | 19
  • Elda: 509 | 18 | 56
  • Elx: 434 | 52 | 12
  • Elx – Crevillent: 229 | 66 | 11
  • Gandia: 344 | 138 | 28
  • La Marina Baixa: 746 | 25 | 111
  • La Plana: 746 | 17 | 101
  • La Ribera: 526 | 23 | 38
  • Manises: 499 | 46 | 70
  • Orihuela: 148 | 16 | 22
  • Requena: 462 | 3 | 78
  • Sagunt: 339 | 6 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 517 | 18 | 45
  • Torrevieja: 419 | 33 | 58
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 789 | 61 | 63
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 791 | 34 | 86
  • València Dr. Peset: 761 | 53 | 74
  • València hospital General: 1.099 | 71 | 134
  • València La Fe: 902 | 73 | 96
  • Vinaròs: 248 | 75 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 277 | 19 | 40
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València i Múrcia s’alineen en defensa del transvasament Tajo-Segura per considerar que a Espanya sobra aigua

Els governs de la Comunitat Valenciana i la Regió de Múrcia reivindiquen la continuïtat del transvasament Tajo-Segura al·legant que a Espanya es genera més aigua de la que es consumix i que és possible compatibilitzar el subministrament amb la protecció ambiental.

L’UCO situa a Ábalos com a peça clau en la trama de màscares però apunta a Aldama com a verdader cap

Agents de l'UCO descriuen en el Suprem a José Luis Ábalos com a peça fonamental de la suposada organització criminal de les màscares, però assenyalen que el comisionista Víctor de Aldama era qui imposava les decisions perquè era qui pagava.

El València Basket s’agarra al seu fortí davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket inicia els quarts de final de l'Eurolliga davant el Panathinaikos amb un balanç molt favorable a casa: cinc victòries en set visites del conjunt grec.

Hugo González assaborix el seu debut en LaLiga amb el Celta malgrat la derrota a Vila-real

Hugo González celebra la seua estrena en LaLiga amb el Celta i admet sensacions agredolces després de la derrota davant el Vila-real, encara que confia a reaccionar en la lluita per Europa.

Elx firma tres victòries seguides en Primera per primera vegada des de 2013

L'Elx encadena tres triomfs consecutius en Primera per primera vegada des de 2013 i s'allunya del descens, impulsat per una plantilla en la qual ja han marcat 18 jugadors en Lliga.

El Vila-real suma cinc victòries seguides en La Ceràmica quasi una dècada després

El Vila-real va derrotar 2-1 al Cèltic i va firmar la seua quinta victòria consecutiva en La Ceràmica, una ratxa com a local que no aconseguia des de la temporada 2016-2017.

Elx es juga la permanència davant dos rivals directes i tres aspirants a Europa

L'Elx afronta un mes final de Lliga decisiu per la permanència, amb dols directes davant Alabés i Girona i partits davant Celta, Betis i Getafe, que barallen per Europa.

Detingudes dos dones per exercir com a metgesses sense titulació i falsificar receptes a Santa Pola

La Guàrdia Civil deté a Santa Pola a dos dones acusades d'exercir com a metgesses sense titulació homologada, realitzar tractaments invasius i falsificar receptes per a obtindre fàrmacs.