7.9 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

960 contagis nous i 9 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han pujat este divendres, 11 de setembre, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat ha confirmat 960 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, 9 persones han mort en les últimes 24 hores, 1.556 en total.

 

Dels 960 casos nous, 143 s’han diagnosticat en la província de Castelló, 328 en la d’Alacant i 488 en la província de València. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 30.906 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència també és negativa. Ara com ara, continuen ingressades 464 persones, cinc menys que en les últimes hores. D’elles, 72 es troben ingressades en UCI, un més que ahir. Respecte de les altes, 885 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 31.752 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 55 residències de majors, una més que ahir: 4 en Castelló, 17 en la província d’Alacant i 34 en la de València. A demés, també hi ha casos en 9 residències de persones amb diversitat funcional: 2 en Castelló, 3 en Alacant i 4 en València; i en 5 centre de menors: 1 en Castelló, 3 en Alacant i 1 en València. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 7: 0 en Castelló, 2 en la província d’Alacant i 5 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 30.906

  • Castelló: 143 nous (3.355 en total).
  • Alacant: 328 nous (9.733 en total).
  • València: 488 nous (17.810 en total).
  • Sense assignar: 0 nous (6 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.556

  • Castelló: 1 nou (231 en total).
  • Alacant: 2 nous (534 en total).
  • València: 6 nous (791 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 1.192 | 359 | 64
  • Alcoi: 608 | 129 | 117
  • Castelló: 1.316 | 411 | 85
  • Dénia: 794 | 392 | 21
  • Elda: 654 | 58 | 57
  • Elx: 781 | 121 | 13
  • Elx – Crevillent: 601 | 90 | 13
  • Gandia: 813 | 330 | 29
  • La Marina Baixa: 1.232 | 201 | 112
  • La Plana: 936 | 108 | 101
  • La Ribera: 919 | 164 | 38
  • Manises: 1.150 | 258 | 70
  • Orihuela: 559 | 142 | 24
  • Requena: 556 | 43 | 77
  • Sagunt: 518 | 107 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 861 | 196 | 46
  • Torrevieja: 809 | 166 | 59
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 1.617 | 334 | 70
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 1.856 | 456 | 89
  • València Dr. Peset: 2.320 | 712 | 80
  • València Hospital General: 2.566 | 695 | 142
  • València La Fe: 2.101 | 470 | 100
  • Vinaròs: 453 | 68 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 820 | 395 | 42

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.