16.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

391 contagis i dos morts per coronavirus en les últimes 24 hores en el territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han baixat este dimarts, 18 d’agost, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 391 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, dos persones han perdut la vida en les últimes 24 hores, 1.488 en total.

 

Dels 391 casos nous, 172 s’han diagnosticat en la província de València, 177 en la d’Alacant, 34 en la província de Castelló i 8 sense assignar. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 17.897 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència és negativa. Ara com ara, continuen ingressades 278 persones, 3 més que en les últimes 24 hores. D’elles, 34 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 282 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 21.444 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 21 residències de majors: 8 en la província d’Alacant i 13 en la de València. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari hi ha 3 una en la província d’Alacant i dos en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 17.897 (PCR)

  • València: 10.036
  • Alacant: 5.703
  • Castelló: 2.129
  • 8 sense assignar

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.488

  • València: 742
  • Alacant: 519
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 18/08 (Dades a 17/08)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Alacant Hospital General: 784 | 97 | 63
  • Alcoi: 450 | 40 | 116
  • Castelló: 839 | 113 | 84
  • Dénia: 298 | 91 | 19
  • Elda: 578 | 37 | 56
  • Elx: 597 | 86 | 13
  • Elx – Crevillent: 453 | 102 | 12
  • Gandia: 441 | 48 | 28
  • La Marina Baixa: 887 | 98 | 111
  • La Plana: 795 | 31 | 101
  • La Ribera: 661 | 78 | 38
  • Manises: 667 | 97 | 70
  • Orihuela: 317 | 72 | 24
  • Requena: 504 | 28 | 77
  • Sagunt: 380 | 31 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 622 | 65 | 45
  • Torrevieja: 545 | 83 | 59
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 1.158 | 298 | 65
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 1.251 | 345 | 86
  • València Dr. Peset: 1.374 | 454 | 74
  • València hospital General: 1.716 | 483 | 134
  • València La Fe: 1.415 | 376 | 98
  • Vinaròs: 357 | 39 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 396 | 77 | 41

Últimes notícies

La jutgessa de la dana cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La instructora de la causa sobre la gestió de la dana ha citat a tres escortes del llavors president Carlos Mazón per al 9 de febrer. També ha fixat les testificals d'Avelino Mascarell i de dos comandaments de la UME a inicis de març.

Els amos de Serra Gelada demanen executar la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions

Els propietaris del APR-7 de Serra Gelada han demanat l'execució de la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions, xifra que amb interessos ascendix a 352,6 milions. Reclamen execució immediata i alerten que la demora encarix el deute.

Carbonell admet pressió d’amfitrió i tractarà de trencar el malefici en la Copa

Enric Carbonell, director general del València Basket, va admetre la pressió extra de ser amfitrió en la Copa del Rei que es disputarà en el Roig Arena. Després del sorteig, l'equip va quedar aparellat amb el Joventut en quarts el dijous 19.

Els metges reprenen les protestes per a demanar jornada de 35 hores, topalls d’agenda i menys pacients

Els metges han représ concentracions davant la Conselleria de Sanitat per a exigir jornada de 35 hores de dilluns a divendres, topar agendes i limitar pacients. També demanen reforços en urgències i claredat en la productivitat variable.

Benavent sosté que els treballadors zombi eren altres i que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha assegurat que no és un 'treballador zombi' i que 'clar que treballava' a l'inici del juí del cas Imelsa. S'enfronta a 6 anys i 6 mesos de presó, mentres les defenses discutixen nul·litats i prescripció.

Pérez Llorca i Barrachina han acordat reforçar la col·laboració per a l’aigua i la sanitat a Castelló

El president de la Generalitat i la presidenta de la Diputació han alineat prioritats per a accelerar el nou Hospital General, garantir el subministrament d'aigua i ordenar infraestructures. El full de ruta inclou incentius al sector ramader jove i la recatalogació de carreteres per a municipis xicotets.

El detingut per la mort del menor a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts

L'home que es va entregar a Sueca per la mort d'un menor de 13 anys serà presentat davant el jutge el dimarts. L'autòpsia i totes les hipòtesis continuen obertes.

Camarero demana defendre a Europa el taulell de Castelló per a protegir l’ocupació

Susana Camarero ha reclamat al Govern que s'alie amb Castelló i defenga a Europa al sector tauleller davant la directiva d'emissions, pel seu impacte en costos, competitivitat i ocupació.