475 contagis i tres morts per coronavirus en les últimes 24 hores en el territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dijous, 20 d’agost, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 475 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, tres persones han perdut la vida en les últimes 24 hores, 1.493 en total.

 

Dels 475 casos nous, 301 s’han diagnosticat en la província de València, 131 en la d’Alacant, 39 en la província de Castelló i 4 sense assignar. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 18.665 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència és negativa. Ara com ara, continuen ingressades 306 persones, 29 més que en les últimes 24 hores. D’elles, 35 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes 288 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 22.067 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 29 residències de majors: 13 en la província d’Alacant i 16 en la de València. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari hi ha 3 una en la província d’Alacant i dos en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 18.655 (PCR)

  • València: 10.493
  • Alacant: 5.945
  • Castelló: 2.187
  • 4 sense assignar

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.490

  • València: 747
  • Alacant: 519
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 18/08 (Dades a 17/08)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Alacant Hospital General: 784 | 97 | 63
  • Alcoi: 450 | 40 | 116
  • Castelló: 839 | 113 | 84
  • Dénia: 298 | 91 | 19
  • Elda: 578 | 37 | 56
  • Elx: 597 | 86 | 13
  • Elx – Crevillent: 453 | 102 | 12
  • Gandia: 441 | 48 | 28
  • La Marina Baixa: 887 | 98 | 111
  • La Plana: 795 | 31 | 101
  • La Ribera: 661 | 78 | 38
  • Manises: 667 | 97 | 70
  • Orihuela: 317 | 72 | 24
  • Requena: 504 | 28 | 77
  • Sagunt: 380 | 31 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 622 | 65 | 45
  • Torrevieja: 545 | 83 | 59
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 1.158 | 298 | 65
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 1.251 | 345 | 86
  • València Dr. Peset: 1.374 | 454 | 74
  • València hospital General: 1.716 | 483 | 134
  • València La Fe: 1.415 | 376 | 98
  • Vinaròs: 357 | 39 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 396 | 77 | 41

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.

Pérez Llorca insta Diana Morant a centrar-se en presentar els pressupostos d’Espanya

Juanfran Pérez Llorca reprova a Diana Morant que critique els comptes de la Generalitat de 2026 i li reclama que el seu govern presente d’una vegada els pressupostos generals d’Espanya i garantisca una millor financiació per a la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la dana reny als manifestants i els recorda que ja són acusació particular

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana insta almenys dos manifestants, personats com a acusació particular, a canalitzar les seues peticions de prova i protestes per via judicial i no amb altaveus davant del jutjat.

Barcala assegura que només queden quatre flecos per a les llicències de les fogueres d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, garantix que les subvencions a les fogueres ja estan abonades, que les de les barraques es pagaran en els pròxims dies i que les llicències estan pràcticament resoltes, a l’espera de quatre detalls tècnics.

Barcala es ratifica i manté el silenci sobre el cas de Les Naus a la Platja de Sant Joan

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, reitera que no farà cap declaració sobre el cas de Les Naus, malgrat la comissió municipal i la investigació judicial per les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, i participa en l’homenatge a l’enginyer Florentino Regalado.

CSIF porta a Fiscalia les suposades coaccions als seus delegats en la negociació d’Educació

El sindicat CSIF ha presentat un escrit a Fiscalia i a Delegacio del Govern perque investiguen els intents de coaccio i intimidacio que, segons denuncia, van patir els seus delegats en la mesa de negociacio d’Educacio per la vaga indefinida del professorat no universitari.