892 contagis i sis morts per coronavirus en les últimes 24 hores en el territori valencià

Ejemplo de shortcode con estilo
L’última hora del coronavirus en el territori valencià ens porta hui, 22 de setembre, a conèixer les noves xifres que la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha publicat. Este dimarts, Sanitat ha confirmat 892 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR des de l’última actualització. Per la seua banda, cinc persones han perdut la vida en les últimes […]

L’última hora del coronavirus en el territori valencià ens porta hui, 22 de setembre, a conèixer les noves xifres que la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha publicat. Este dimarts, Sanitat ha confirmat 892 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR des de l’última actualització. Per la seua banda, cinc persones han perdut la vida en les últimes 24 hores. Amb estes cinc morts, són ja 1.595 les víctimes oficials del virus en Alacant, Castelló i València.

 

El repunt de nous contagis és una de les pitjors xifres de la pandèmia. Dels 892 casos nous, 163 s’han diagnosticat en la província de Castelló, 303 en la d’Alacant, 426 en València i 6 sense assignar. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 36.188 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, actualment, continuen ingressades 484 persones. D’elles, 81 es troben ingressades en la UCI. Respecte de les altes, 706 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 37.525 pacients han superat la malaltia.

 

Per un altre costat, hi ha casos actius en 44 residències de majors: 3 en Castelló, 16 en la província d’Alacant i 25 en la de València. A demés, també hi ha casos en 11 residències de persones amb diversitat funcional: 1 en Castelló, 2 en Alacant i 8 en València; i en 3 centre de menors: 0 en Castelló, 1 en Alacant i 2 en València. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 7: 0 en Castelló, 2 en la província d’Alacant i 5 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 36.188

Castelló: 163 nous (3.992 en total).

Alacant: 303 nous (11.864 en total).

València: 426 nous (20.326 en total).

Sense assignar: 6 nous (14 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.595

Castelló: 1 nou (237 en total).

Alacant: 3 nous (550 en total).

València: 1 nou (808 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

  • Alacant Hospital General: 1.733 | 340 | 65
  • Alcoi: 733 | 92 | 117
  • Castelló: 1.944 | 338 | 90
  • Dénia: 1.221 | 245 | 25
  • Elda: 1.003 | 256 | 58
  • Elx: 974 | 147 | 13
  • Elx – Crevillent: 823 | 167 | 15
  • Gandia: 1.104 | 166 | 30
  • La Marina Baixa: 1.644 | 221 | 113
  • La Plana: 1.163 | 115 | 103
  • La Ribera: 1.369 | 293 | 39
  • Manises: 1.464 | 203 | 72
  • Orihuela: 888 | 197 | 27
  • Requena: 610 | 31 | 78
  • Sagunt: 713 | 103 | 45
  • Sant Joan d’Alacant: 1.341 | 316 | 47
  • Torrevieja: 1.202 | 199 | 67
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 2.039 | 217 | 71
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 2.418 | 304 | 94
  • València Dr. Peset: 3.040 | 305 | 85
  • València hospital General: 3.375 | 405 | 151
  • València La Fe: 2.774 | 304 | 106
  • Vinaròs: 585 | 75 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 1.136 | 207 | 50

Últimes notícies

Argentina i Suècia, grans favorites en la Nacra Cup València de Nacra 17

La Nacra Cup València reunirà del 21 al 24 d’octubre 24 tripulacions de 17 països, amb Argentina i Suècia com a grans favorites en la classe olímpica Nacra 17.

El Rally Ciutat de València arriba amb Fuster buscant el seu seté títol d’Espanya

El Rally Ciutat de València-Memorial Javi Sanz afronta la seua 26a edició el pròxim cap de setmana, amb Miguel Fuster jugant-se el seu seté títol nacional. La prova compta amb un fort suport institucional i un programa que combina projecció estatal i arrelament als municipis valencians.

Chloe Bibby apuntala el joc interior del Valencia Basket amb un contracte de dos mesos

El Valencia Basket ha tancat la incorporació temporal de l’ala-pívot australiana Chloe Bibby per dos mesos, pendent de la revisió mèdica. La jugadora arriba després de brillar amb el Spar Girona i de passar per la WNBA amb Minnesota Lynx.

Empat sense gols entre Liverpool i Villarreal en la Lliga de Campions juvenil

Liverpool i Villarreal han empatat 0-0 en la tercera jornada de la Lliga de Campions juvenil, en un partit molt igualat que manté el conjunt groguet líder del seu grup amb set punts.

Emergències continua buidant aigua i assistint els veïns atrapats per la dana Adam

Els servicis d’Emergències continuen buidant aigua i ajudant veïns a Bellreguard, Piles, Miramar i la marjal Oliva-Pego, mentre es consolida la neteja i recuperació després de la dana Adam.

València desbloqueja definitivament el PAI de Benimaclet amb 1.345 vivendes noves

L’Ajuntament de València aprovarà este divendres de manera definitiva el PAI de Benimaclet, amb 1.345 vivendes i un gran augment de zones verdes i equipaments públics al barri.

Els Poblets es refà a poc a poc després de la dana Adam

Els Poblets continua treballant per tornar a la normalitat després del desbordament del riu Girona per la dana Adam, amb veïns, voluntaris i servicis d’emergència centrats a netejar fang i valorar danys.

Roger Llanes, nou delegat del Govern a la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha nomenat Roger Llanes com a nou delegat del Govern a la Comunitat Valenciana, després de dos anys coordinant les ajudes per a la DANA. L’enginyer agrònom acumula més de tres dècades d’experiència en infraestructures rurals i gestió agrària, així com una llarga trajectòria política autonòmica.