Critiquen Sofía Suescun pel seu primer single ‘Muévelo’

Sofía Suescun

Sofía Suescun ha rebut moltes crítiques pel seu primer single | Instagram

 

Sofía Suescun ha botat al món de la música. En els últims mesos s’ha parlat molt sobre la guanyadora de ‘Supervivientes’ i ‘Gran Hermano’, per això ha aprofitat tot el boom mediàtic per presentar el seu primer single: ‘Muévelo’. Tot i que la resposta per part del públic no ha estat l’esperada, ja que ha rebut moltíssimes més crítiques que afalacs.

 

Després de ser protagonista d’un presumpte romanç amb Kiko Matamoros ha presentat el seu primer treball musical aquest divendres 14 de desembre, després de crear molta expectació a través de les xarxes socials. Tanmateix els seus seguidors han descrit la cançó amb adjectius gens esperançadors: «escombraries», «penós», «perquè t’exploten les oïdes», entre altres molt més forts.

 

Fins i tot han criticat la portada, pràcticament idèntica a ‘Lo Malo’ d’Aitana Ocaña i Ana Guerra. A més a més, ni la música ni la lletra han agradat a ningú. Molta gent també se sorprèn per l‘excessiu retoc de la veu de Sofía, tant que no s’arriba a trobar l’original. Però també recorda molt a l’estil del single ‘Pégate’ que va presentar Ylenia, participant de ‘Gran Hermano VIP’.

 

 

La similitudes entre las portadas de Sofía y Aitana/Ana Guerra

Les portades de Sofía Suescun i Aitana/Ana Guerra, molt semblants | València Diari

 

Sofia de moment és aliena a les crítiques

Ara per ara, Sofía Suescun encara no ha reaccionat a totes les crítiques, però mentre es parle d’ella continuarà promocionant-se. Fet que segurament ja està funcionant, ja que en tan sols 24 hores el vídeo a Youtube ha acumulat més de 200.000 reproduccions. Tot i que realment té molts més ‘no m’agrada’ que ‘m’agrada’. 

 

No obstant això, és innegable que amb només 22 anys té moltes idees de negoci. Des que va guanyar ‘Supervivientes’ i ‘Gran Hermano’, Sofía Suescun ha aconseguit guanyar molts diners, fer reportatges i convertir-se en tota una ‘influencer’ a Instagram. Fins i tot té un canal propi a Mtmad, ‘Los mundos de Sofía’ on mostra part de la seua vida, com la mudança a Madrid, consells de bellesa o com va gravar el seu primer single.

 

Ella mateixa ha reconegut al seu canal que no és cantant, «encara que li haja posat moltes ganes i obstinació». Tot i que la lletra de la cançó li encanta i «és molt per ella», segons ha explicat, té un missatge molt profund: «Mou-ho, dóna-m’ho. Aquesta nit isc preparada per beure. A mi només m’agrada dur i suau».

 

 

El responsable del hit de Sofía Suescun

La col·laboradora de Telecinco es mostra molt sensual en un videoclip que ha estat gravat a l’Hotel Puerta América de Madrid, baix la direcció de José Manuel Auñón i la producció de Sojo Filmakers. Per la seua part, la cançó és de Piros Digital, una companyia discogràfica que també va apostar per Lucía Parreño García i el raper Jotha, figures de la televisió amb ambicions musicals.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.