Critiquen Sofía Suescun pel seu primer single ‘Muévelo’

Sofía Suescun

Sofía Suescun ha rebut moltes crítiques pel seu primer single | Instagram

 

Sofía Suescun ha botat al món de la música. En els últims mesos s’ha parlat molt sobre la guanyadora de ‘Supervivientes’ i ‘Gran Hermano’, per això ha aprofitat tot el boom mediàtic per presentar el seu primer single: ‘Muévelo’. Tot i que la resposta per part del públic no ha estat l’esperada, ja que ha rebut moltíssimes més crítiques que afalacs.

 

Després de ser protagonista d’un presumpte romanç amb Kiko Matamoros ha presentat el seu primer treball musical aquest divendres 14 de desembre, després de crear molta expectació a través de les xarxes socials. Tanmateix els seus seguidors han descrit la cançó amb adjectius gens esperançadors: «escombraries», «penós», «perquè t’exploten les oïdes», entre altres molt més forts.

 

Fins i tot han criticat la portada, pràcticament idèntica a ‘Lo Malo’ d’Aitana Ocaña i Ana Guerra. A més a més, ni la música ni la lletra han agradat a ningú. Molta gent també se sorprèn per l‘excessiu retoc de la veu de Sofía, tant que no s’arriba a trobar l’original. Però també recorda molt a l’estil del single ‘Pégate’ que va presentar Ylenia, participant de ‘Gran Hermano VIP’.

 

 

La similitudes entre las portadas de Sofía y Aitana/Ana Guerra

Les portades de Sofía Suescun i Aitana/Ana Guerra, molt semblants | València Diari

 

Sofia de moment és aliena a les crítiques

Ara per ara, Sofía Suescun encara no ha reaccionat a totes les crítiques, però mentre es parle d’ella continuarà promocionant-se. Fet que segurament ja està funcionant, ja que en tan sols 24 hores el vídeo a Youtube ha acumulat més de 200.000 reproduccions. Tot i que realment té molts més ‘no m’agrada’ que ‘m’agrada’. 

 

No obstant això, és innegable que amb només 22 anys té moltes idees de negoci. Des que va guanyar ‘Supervivientes’ i ‘Gran Hermano’, Sofía Suescun ha aconseguit guanyar molts diners, fer reportatges i convertir-se en tota una ‘influencer’ a Instagram. Fins i tot té un canal propi a Mtmad, ‘Los mundos de Sofía’ on mostra part de la seua vida, com la mudança a Madrid, consells de bellesa o com va gravar el seu primer single.

 

Ella mateixa ha reconegut al seu canal que no és cantant, «encara que li haja posat moltes ganes i obstinació». Tot i que la lletra de la cançó li encanta i «és molt per ella», segons ha explicat, té un missatge molt profund: «Mou-ho, dóna-m’ho. Aquesta nit isc preparada per beure. A mi només m’agrada dur i suau».

 

 

El responsable del hit de Sofía Suescun

La col·laboradora de Telecinco es mostra molt sensual en un videoclip que ha estat gravat a l’Hotel Puerta América de Madrid, baix la direcció de José Manuel Auñón i la producció de Sojo Filmakers. Per la seua part, la cançó és de Piros Digital, una companyia discogràfica que també va apostar per Lucía Parreño García i el raper Jotha, figures de la televisió amb ambicions musicals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ábalos es prepara per a declarar en el Suprem acusat de corrupció pels contractes de màscares

José Luis Ábalos afronta esta setmana la seua primera declaració davant el Tribunal Suprem després de cinc mesos a la presó preventiva per presumpta corrupció en contractes de màscares durant la pandèmia.

Els agents de l’UCO defenen davant el Suprem la seua investigació a Ábalos

Una desena d'agents de l'UCO exposa en el Tribunal Suprem els informes que apunten al paper de José Luis Ábalos en la presumpta trama de comissions per contractes de màscares.

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.