Critiquen Sofía Suescun pel seu primer single ‘Muévelo’

Sofía Suescun

Sofía Suescun ha rebut moltes crítiques pel seu primer single | Instagram

 

Sofía Suescun ha botat al món de la música. En els últims mesos s’ha parlat molt sobre la guanyadora de ‘Supervivientes’ i ‘Gran Hermano’, per això ha aprofitat tot el boom mediàtic per presentar el seu primer single: ‘Muévelo’. Tot i que la resposta per part del públic no ha estat l’esperada, ja que ha rebut moltíssimes més crítiques que afalacs.

 

Després de ser protagonista d’un presumpte romanç amb Kiko Matamoros ha presentat el seu primer treball musical aquest divendres 14 de desembre, després de crear molta expectació a través de les xarxes socials. Tanmateix els seus seguidors han descrit la cançó amb adjectius gens esperançadors: «escombraries», «penós», «perquè t’exploten les oïdes», entre altres molt més forts.

 

Fins i tot han criticat la portada, pràcticament idèntica a ‘Lo Malo’ d’Aitana Ocaña i Ana Guerra. A més a més, ni la música ni la lletra han agradat a ningú. Molta gent també se sorprèn per l‘excessiu retoc de la veu de Sofía, tant que no s’arriba a trobar l’original. Però també recorda molt a l’estil del single ‘Pégate’ que va presentar Ylenia, participant de ‘Gran Hermano VIP’.

 

 

La similitudes entre las portadas de Sofía y Aitana/Ana Guerra

Les portades de Sofía Suescun i Aitana/Ana Guerra, molt semblants | València Diari

 

Sofia de moment és aliena a les crítiques

Ara per ara, Sofía Suescun encara no ha reaccionat a totes les crítiques, però mentre es parle d’ella continuarà promocionant-se. Fet que segurament ja està funcionant, ja que en tan sols 24 hores el vídeo a Youtube ha acumulat més de 200.000 reproduccions. Tot i que realment té molts més ‘no m’agrada’ que ‘m’agrada’. 

 

No obstant això, és innegable que amb només 22 anys té moltes idees de negoci. Des que va guanyar ‘Supervivientes’ i ‘Gran Hermano’, Sofía Suescun ha aconseguit guanyar molts diners, fer reportatges i convertir-se en tota una ‘influencer’ a Instagram. Fins i tot té un canal propi a Mtmad, ‘Los mundos de Sofía’ on mostra part de la seua vida, com la mudança a Madrid, consells de bellesa o com va gravar el seu primer single.

 

Ella mateixa ha reconegut al seu canal que no és cantant, «encara que li haja posat moltes ganes i obstinació». Tot i que la lletra de la cançó li encanta i «és molt per ella», segons ha explicat, té un missatge molt profund: «Mou-ho, dóna-m’ho. Aquesta nit isc preparada per beure. A mi només m’agrada dur i suau».

 

 

El responsable del hit de Sofía Suescun

La col·laboradora de Telecinco es mostra molt sensual en un videoclip que ha estat gravat a l’Hotel Puerta América de Madrid, baix la direcció de José Manuel Auñón i la producció de Sojo Filmakers. Per la seua part, la cançó és de Piros Digital, una companyia discogràfica que també va apostar per Lucía Parreño García i el raper Jotha, figures de la televisió amb ambicions musicals.

Últimes notícies

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar aturades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ alerta que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot paralitzar quasi 12.500 expedients a Espanya, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl es poden quedar paralitzades a la Comunitat

El CGPJ ha advertit que, si Justícia no reforça els jutjats de clàusules sòl, es paralitzaran fins a 12.470 casos en Espanya, més de 5.500 d’ells a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta dels òrgans consultius de l’Estat, i el 60 % són reclamacions per responsabilitat patrimonial, sobretot en l’àmbit sanitari i municipal.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta entre els òrgans consultius de l’Estat, amb un 60 % relacionats amb reclamacions de responsabilitat patrimonial, sobretot en sanitat i ajuntaments.