Critiquen Sofía Suescun pel seu primer single ‘Muévelo’

Sofía Suescun

Sofía Suescun ha rebut moltes crítiques pel seu primer single | Instagram

 

Sofía Suescun ha botat al món de la música. En els últims mesos s’ha parlat molt sobre la guanyadora de ‘Supervivientes’ i ‘Gran Hermano’, per això ha aprofitat tot el boom mediàtic per presentar el seu primer single: ‘Muévelo’. Tot i que la resposta per part del públic no ha estat l’esperada, ja que ha rebut moltíssimes més crítiques que afalacs.

 

Després de ser protagonista d’un presumpte romanç amb Kiko Matamoros ha presentat el seu primer treball musical aquest divendres 14 de desembre, després de crear molta expectació a través de les xarxes socials. Tanmateix els seus seguidors han descrit la cançó amb adjectius gens esperançadors: «escombraries», «penós», «perquè t’exploten les oïdes», entre altres molt més forts.

 

Fins i tot han criticat la portada, pràcticament idèntica a ‘Lo Malo’ d’Aitana Ocaña i Ana Guerra. A més a més, ni la música ni la lletra han agradat a ningú. Molta gent també se sorprèn per l‘excessiu retoc de la veu de Sofía, tant que no s’arriba a trobar l’original. Però també recorda molt a l’estil del single ‘Pégate’ que va presentar Ylenia, participant de ‘Gran Hermano VIP’.

 

 

La similitudes entre las portadas de Sofía y Aitana/Ana Guerra

Les portades de Sofía Suescun i Aitana/Ana Guerra, molt semblants | València Diari

 

Sofia de moment és aliena a les crítiques

Ara per ara, Sofía Suescun encara no ha reaccionat a totes les crítiques, però mentre es parle d’ella continuarà promocionant-se. Fet que segurament ja està funcionant, ja que en tan sols 24 hores el vídeo a Youtube ha acumulat més de 200.000 reproduccions. Tot i que realment té molts més ‘no m’agrada’ que ‘m’agrada’. 

 

No obstant això, és innegable que amb només 22 anys té moltes idees de negoci. Des que va guanyar ‘Supervivientes’ i ‘Gran Hermano’, Sofía Suescun ha aconseguit guanyar molts diners, fer reportatges i convertir-se en tota una ‘influencer’ a Instagram. Fins i tot té un canal propi a Mtmad, ‘Los mundos de Sofía’ on mostra part de la seua vida, com la mudança a Madrid, consells de bellesa o com va gravar el seu primer single.

 

Ella mateixa ha reconegut al seu canal que no és cantant, «encara que li haja posat moltes ganes i obstinació». Tot i que la lletra de la cançó li encanta i «és molt per ella», segons ha explicat, té un missatge molt profund: «Mou-ho, dóna-m’ho. Aquesta nit isc preparada per beure. A mi només m’agrada dur i suau».

 

 

El responsable del hit de Sofía Suescun

La col·laboradora de Telecinco es mostra molt sensual en un videoclip que ha estat gravat a l’Hotel Puerta América de Madrid, baix la direcció de José Manuel Auñón i la producció de Sojo Filmakers. Per la seua part, la cançó és de Piros Digital, una companyia discogràfica que també va apostar per Lucía Parreño García i el raper Jotha, figures de la televisió amb ambicions musicals.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.