Critiquen Sofía Suescun pel seu primer single ‘Muévelo’

Sofía Suescun

Sofía Suescun ha rebut moltes crítiques pel seu primer single | Instagram

 

Sofía Suescun ha botat al món de la música. En els últims mesos s’ha parlat molt sobre la guanyadora de ‘Supervivientes’ i ‘Gran Hermano’, per això ha aprofitat tot el boom mediàtic per presentar el seu primer single: ‘Muévelo’. Tot i que la resposta per part del públic no ha estat l’esperada, ja que ha rebut moltíssimes més crítiques que afalacs.

 

Després de ser protagonista d’un presumpte romanç amb Kiko Matamoros ha presentat el seu primer treball musical aquest divendres 14 de desembre, després de crear molta expectació a través de les xarxes socials. Tanmateix els seus seguidors han descrit la cançó amb adjectius gens esperançadors: «escombraries», «penós», «perquè t’exploten les oïdes», entre altres molt més forts.

 

Fins i tot han criticat la portada, pràcticament idèntica a ‘Lo Malo’ d’Aitana Ocaña i Ana Guerra. A més a més, ni la música ni la lletra han agradat a ningú. Molta gent també se sorprèn per l‘excessiu retoc de la veu de Sofía, tant que no s’arriba a trobar l’original. Però també recorda molt a l’estil del single ‘Pégate’ que va presentar Ylenia, participant de ‘Gran Hermano VIP’.

 

 

La similitudes entre las portadas de Sofía y Aitana/Ana Guerra

Les portades de Sofía Suescun i Aitana/Ana Guerra, molt semblants | València Diari

 

Sofia de moment és aliena a les crítiques

Ara per ara, Sofía Suescun encara no ha reaccionat a totes les crítiques, però mentre es parle d’ella continuarà promocionant-se. Fet que segurament ja està funcionant, ja que en tan sols 24 hores el vídeo a Youtube ha acumulat més de 200.000 reproduccions. Tot i que realment té molts més ‘no m’agrada’ que ‘m’agrada’. 

 

No obstant això, és innegable que amb només 22 anys té moltes idees de negoci. Des que va guanyar ‘Supervivientes’ i ‘Gran Hermano’, Sofía Suescun ha aconseguit guanyar molts diners, fer reportatges i convertir-se en tota una ‘influencer’ a Instagram. Fins i tot té un canal propi a Mtmad, ‘Los mundos de Sofía’ on mostra part de la seua vida, com la mudança a Madrid, consells de bellesa o com va gravar el seu primer single.

 

Ella mateixa ha reconegut al seu canal que no és cantant, «encara que li haja posat moltes ganes i obstinació». Tot i que la lletra de la cançó li encanta i «és molt per ella», segons ha explicat, té un missatge molt profund: «Mou-ho, dóna-m’ho. Aquesta nit isc preparada per beure. A mi només m’agrada dur i suau».

 

 

El responsable del hit de Sofía Suescun

La col·laboradora de Telecinco es mostra molt sensual en un videoclip que ha estat gravat a l’Hotel Puerta América de Madrid, baix la direcció de José Manuel Auñón i la producció de Sojo Filmakers. Per la seua part, la cançó és de Piros Digital, una companyia discogràfica que també va apostar per Lucía Parreño García i el raper Jotha, figures de la televisió amb ambicions musicals.

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.