Cues de moltes persones en un centre de salut de València per a fer-se proves PCR

 

Esta última setmana, la ciutat de València està experimentant la tercera onada de la pandèmia, amb greus pics de contagis i l’augment de la incidència acumulada, que es situa en 671 casos per 100.000 habitants. De fet, és la tercera ciutat espanyola pel que respecta a la incidència. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, com a conseqüència, desenes de persones esperen a les portes dels centres de salut de la ciutat a l’espera de fer-se les proves PCR de detecció del virus. 
 

En el cas del barri de Torrefiel, des de primera hora del matí s’han pogut observar moltes persones fent cua a les portes del centre de salut mentres el personal sanitari cridava als presumptes contagiats d’un en un.

Últimes notícies

L’erosió costanera pel canvi climàtic ja colpeja tots els continents

La tercera edició del World Ocean Assessment alerta que l’erosió costanera causada pel canvi climàtic afecta totes les zones del món, augmenta la contaminació per plàstics i creix el paper clau de l’aqüicultura en la seguretat alimentària futura.

Nit de por a la Vall d’Uixò amb el foc acostant-se al nucli urbà

La Vall d'Uixò ha passat una nit llarga i complicada pel gran incendi forestal iniciat dissabte, que ha obligat a desallotjar entre 7.000 i 8.000 veïns i ha acostat el foc al nucli urbà.

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.

El gran incendi de la Vall d’Uixó obliga a desallotjar 16.000 persones

El nombre de persones evacuades per l'incendi declarat dissabte a la Vall d'Uixó ascendeix ja a més de 16.000, després del desallotjament preventiu esta matinada d'uns mil veïns del barri Texas.

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.