12.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Les declaracions de Puig davant de la «recurrent» falta de vacunes

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha reconegut este dimecres que la «recurrent» falta de subministrament de vacunes fa més lenta la immunització dels valencians i impedix iniciar de moment la vacunació massiva.

 

«Cada dia que passa anem a un ritme inferior del que ens agradaria, però anem avançant», ha defensat després d’una visita a les instal·lacions de Stadler. Este dimecres i dijous continua la vacunació dels treballadors educatius. Després d’este «assaig» amb les primeres dosis d’AstraZeneca per a professors, Puig ha insistit que el territori valencià té capacitat per a vacunar a tota la ciutadania quan siga possible. «En la mesura que tinguem garantit el subministrament, començarem la vacunació massiva», ha promés.

 

Això sí, ha recordat que la falta de dosi impedix començar en abril la vacunació general de la població com estava previst, pel que ha exigit que es garantisca «la màxima afluència de vacunes». La previsió de la Conselleria de Sanitat és que en els pròxims dies reben dosis al voltant de 60.000 valencians i que «almenys» reben una tots els majors de 80 anys.

 

A partir d’ací, Puig ha cridat a combinar el compliment de les restriccions amb l’«ofensiva» que suposa la vacunació, amb l’objectiu d’arribar al principi de l’estiu en «una situació epidemiològica molt positiva per a intentar reactivar l’economia i, en definitiva, la vida de les persones».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.

Juan Roig crida a anar per la Lliga després de la derrota en semifinals davant el Reial Madrid

El màxim accionista del València Basket va traslladar un missatge d'ànim després de l'ajustada caiguda en la Copa del Rei i va fixar com a meta immediata la Lliga Endesa.

Pedro Martínez: derrota cruel i orgull malgrat la caiguda del València Basket davant el Reial Madrid

El tècnic va lamentar una derrota especialment dolorosa en semifinals després d'anar cinc a dalt mancant poc més de mig minut i va reivindicar al seu equip.

106-108: Hezonja decidix amb dos triples i fica al Reial Madrid en la final

El croat va firmar 25 punts i va rematar amb dos triples en l'últim minut un dol que el València havia encarrilat amb el xou final de Jean Montero. El Reial Madrid va remuntar 17.

106-108. Hezonja apaga el xou de Montero i fica al Reial Madrid en la final

Dos triples de Mario Hezonja en l'últim minut van voltejar un partit que Jean Montero havia incendiat amb 19 punts en l'últim quart. El Reial Madrid, que va arribar a anar 17 a baix, disputarà la final en el Roig Arena.

Campazzo: final de bojos i avís després de la patida semifinal de Copa

Campazzo va celebrar l'agònica victòria en semifinals davant València Basket i va subratllar que el Reial Madrid va creure fins al final. Així i tot, va advertir que han de corregir errors per a optar al títol.

Domingo amb cels buidats i pujada general de les temperatures

El diumenge arriba amb estabilitat per altes pressions, sense pluges i amb un ascens general de les temperatures. Hi haurà calitja a Canàries i boires matinals en diverses zones.