Les declaracions de Puig davant de la «recurrent» falta de vacunes

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha reconegut este dimecres que la «recurrent» falta de subministrament de vacunes fa més lenta la immunització dels valencians i impedix iniciar de moment la vacunació massiva.

 

«Cada dia que passa anem a un ritme inferior del que ens agradaria, però anem avançant», ha defensat després d’una visita a les instal·lacions de Stadler. Este dimecres i dijous continua la vacunació dels treballadors educatius. Després d’este «assaig» amb les primeres dosis d’AstraZeneca per a professors, Puig ha insistit que el territori valencià té capacitat per a vacunar a tota la ciutadania quan siga possible. «En la mesura que tinguem garantit el subministrament, començarem la vacunació massiva», ha promés.

 

Això sí, ha recordat que la falta de dosi impedix començar en abril la vacunació general de la població com estava previst, pel que ha exigit que es garantisca «la màxima afluència de vacunes». La previsió de la Conselleria de Sanitat és que en els pròxims dies reben dosis al voltant de 60.000 valencians i que «almenys» reben una tots els majors de 80 anys.

 

A partir d’ací, Puig ha cridat a combinar el compliment de les restriccions amb l’«ofensiva» que suposa la vacunació, amb l’objectiu d’arribar al principi de l’estiu en «una situació epidemiològica molt positiva per a intentar reactivar l’economia i, en definitiva, la vida de les persones».

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.