Descomptes en l’AVE per a anar a la Mostra d’Embotit Artesà de Requena

Descomptes en l'AVE per a anar a la Fira de l'Embotit Artesà de Requena

La fira se celebra este cap de setmana | Europa Press

 

Des de Renfe oferixen places promocionals fins a un 70% del descompte en els trens AVE i Intercity amb origen i destí Requena, entre els dies 7 i 9 de febrer, per a facilitar l’assistència a la XXVII Mostra d’Embotit Artesà i de Qualitat que se celebra en Requena, en la comarca de la Plana d’Utiel (València).

 

Les places amb descompte són per als viatges entre Madrid i Requena, amb un preu des de 27,90 euros per trajecte, i entre Conca i Requena des de 16,60 euros. I, durant la fira, hi ha programat un servici gratuït d’autobús entre l’estació d’Ave Requena-Utiel i el la zona a on es fa l’esdeveniment. 

 

A demés, les persones que viatgen en trens AVE i Rodalies fins a Requena tindran descomptes en la Mostra de l’Embotit de fins a un 10% en la compra de productes si mostren el tiquet i l’entrada gratuïta a tres museus o monuments de la ciutat. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.