Descomptes en l’AVE per a anar a la Mostra d’Embotit Artesà de Requena

Descomptes en l'AVE per a anar a la Fira de l'Embotit Artesà de Requena

La fira se celebra este cap de setmana | Europa Press

 

Des de Renfe oferixen places promocionals fins a un 70% del descompte en els trens AVE i Intercity amb origen i destí Requena, entre els dies 7 i 9 de febrer, per a facilitar l’assistència a la XXVII Mostra d’Embotit Artesà i de Qualitat que se celebra en Requena, en la comarca de la Plana d’Utiel (València).

 

Les places amb descompte són per als viatges entre Madrid i Requena, amb un preu des de 27,90 euros per trajecte, i entre Conca i Requena des de 16,60 euros. I, durant la fira, hi ha programat un servici gratuït d’autobús entre l’estació d’Ave Requena-Utiel i el la zona a on es fa l’esdeveniment. 

 

A demés, les persones que viatgen en trens AVE i Rodalies fins a Requena tindran descomptes en la Mostra de l’Embotit de fins a un 10% en la compra de productes si mostren el tiquet i l’entrada gratuïta a tres museus o monuments de la ciutat. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Comparació de penes: 24 anys per a Ábalos davant dels 22 de Maje reactiva la batalla política a València

La condemna de 24 anys de presó a José Luis Ábalos, superior a la de casos com Maje o Asunta, ha obert un intens debat polític en Les Corts, amb el PSPV qüestionant la proporcionalitat de les penes i PP i Vox reclamant eleccions generals urgents.

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.

Plans especials de seguretat i emergències per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost comptarà amb un Pla Especial de Seguretat i un altre de Protecció Civil per a ordenar la mobilitat, reforçar la seguretat i coordinar la resposta davant possibles emergències a tot l’Estat.

L’ATV facilita 29.314 declaracions de la renda a una setmana del tancament de campanya

El termini finalitza el 30 de juny i la cita prèvia es pot sol·licitar fins al dia 29