Descomptes en l’AVE per a anar a la Mostra d’Embotit Artesà de Requena

Descomptes en l'AVE per a anar a la Fira de l'Embotit Artesà de Requena

La fira se celebra este cap de setmana | Europa Press

 

Des de Renfe oferixen places promocionals fins a un 70% del descompte en els trens AVE i Intercity amb origen i destí Requena, entre els dies 7 i 9 de febrer, per a facilitar l’assistència a la XXVII Mostra d’Embotit Artesà i de Qualitat que se celebra en Requena, en la comarca de la Plana d’Utiel (València).

 

Les places amb descompte són per als viatges entre Madrid i Requena, amb un preu des de 27,90 euros per trajecte, i entre Conca i Requena des de 16,60 euros. I, durant la fira, hi ha programat un servici gratuït d’autobús entre l’estació d’Ave Requena-Utiel i el la zona a on es fa l’esdeveniment. 

 

A demés, les persones que viatgen en trens AVE i Rodalies fins a Requena tindran descomptes en la Mostra de l’Embotit de fins a un 10% en la compra de productes si mostren el tiquet i l’entrada gratuïta a tres museus o monuments de la ciutat. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.