10.6 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Desviaments en l’A-3 en València per obres a partir d’este dilluns

El Ministeri de Foment està fent obres de rehabilitació en l’autovia A-3, en València, entre els punts quilomètrics 247.195 (límit provincial amb Conca) i 263,000 (Fuenterrobles). Unes obres amb un pressupost d’adjudicació que ascendix a 4,7 milions d’euros.

 

Per a una major seguretat d’usuaris i treballadors, l’actuació es farà parcialment, de manera que es desviarà el trànsit de la calçada A-3 per la carretera N-III, entre enllaços.

 

El primer desviament tindrà lloc a partir del dilluns, 28 d’octubre, i quedarà anul·lat el dijous, 31 d’octubre, per una operació especial de trànsit. Este tall afectarà a la circulació de l’autovia A-3, sentit Madrid, entre l’enllaç de Venta del Moro, en el punt quilomètric 266, i el de Villargordo del Cabriel, en el punt quilomètric 255.

 

Els desviaments s’habilitaran des de les 7.00 hores del matí de dilluns fins a les 13.00 hores de divendres, respectant en tot moment les mesures especials de regulació de trànsit establides per la Direcció General de Trànsit (DGT). Igualment es restituiria la circulació per l’A-3, en cas d’observar anomalies rellevants com retencions significatives, previsió de fenòmens meteorològics adversos o operacions especials de trànsit, entre altres.

 

A més a més, es disposen efectius de vigilància les 24 hores del dia amb l’objectiu de què puguen atendre immediatament qualsevol anomalia observada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada d'una bossa amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava prop de 6.000 euros. Durant la fugida va anar perdent bitllets fins a ser arrestat.

Detingut per robar una bossa amb 6.000 euros a Alacant i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'una estirada en el centre de la ciutat. La Policia va recuperar més de 5.800 euros en seguir el rastre de bitllets.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la persecució va anar perdent bitllets fins a la seua captura.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

La Policia ha detingut a un home que va arrabassar la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar perdent bitllets fins a ser interceptat.

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes