Desviaments en l’A-3 en València per obres a partir d’este dilluns

El Ministeri de Foment està fent obres de rehabilitació en l’autovia A-3, en València, entre els punts quilomètrics 247.195 (límit provincial amb Conca) i 263,000 (Fuenterrobles). Unes obres amb un pressupost d’adjudicació que ascendix a 4,7 milions d’euros.

 

Per a una major seguretat d’usuaris i treballadors, l’actuació es farà parcialment, de manera que es desviarà el trànsit de la calçada A-3 per la carretera N-III, entre enllaços.

 

El primer desviament tindrà lloc a partir del dilluns, 28 d’octubre, i quedarà anul·lat el dijous, 31 d’octubre, per una operació especial de trànsit. Este tall afectarà a la circulació de l’autovia A-3, sentit Madrid, entre l’enllaç de Venta del Moro, en el punt quilomètric 266, i el de Villargordo del Cabriel, en el punt quilomètric 255.

 

Els desviaments s’habilitaran des de les 7.00 hores del matí de dilluns fins a les 13.00 hores de divendres, respectant en tot moment les mesures especials de regulació de trànsit establides per la Direcció General de Trànsit (DGT). Igualment es restituiria la circulació per l’A-3, en cas d’observar anomalies rellevants com retencions significatives, previsió de fenòmens meteorològics adversos o operacions especials de trànsit, entre altres.

 

A més a més, es disposen efectius de vigilància les 24 hores del dia amb l’objectiu de què puguen atendre immediatament qualsevol anomalia observada.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.