Desviaments en l’A-3 en València per obres a partir d’este dilluns

El Ministeri de Foment està fent obres de rehabilitació en l’autovia A-3, en València, entre els punts quilomètrics 247.195 (límit provincial amb Conca) i 263,000 (Fuenterrobles). Unes obres amb un pressupost d’adjudicació que ascendix a 4,7 milions d’euros.

 

Per a una major seguretat d’usuaris i treballadors, l’actuació es farà parcialment, de manera que es desviarà el trànsit de la calçada A-3 per la carretera N-III, entre enllaços.

 

El primer desviament tindrà lloc a partir del dilluns, 28 d’octubre, i quedarà anul·lat el dijous, 31 d’octubre, per una operació especial de trànsit. Este tall afectarà a la circulació de l’autovia A-3, sentit Madrid, entre l’enllaç de Venta del Moro, en el punt quilomètric 266, i el de Villargordo del Cabriel, en el punt quilomètric 255.

 

Els desviaments s’habilitaran des de les 7.00 hores del matí de dilluns fins a les 13.00 hores de divendres, respectant en tot moment les mesures especials de regulació de trànsit establides per la Direcció General de Trànsit (DGT). Igualment es restituiria la circulació per l’A-3, en cas d’observar anomalies rellevants com retencions significatives, previsió de fenòmens meteorològics adversos o operacions especials de trànsit, entre altres.

 

A més a més, es disposen efectius de vigilància les 24 hores del dia amb l’objectiu de què puguen atendre immediatament qualsevol anomalia observada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.