Desviaments en l’A-3 en València per obres a partir d’este dilluns

El Ministeri de Foment està fent obres de rehabilitació en l’autovia A-3, en València, entre els punts quilomètrics 247.195 (límit provincial amb Conca) i 263,000 (Fuenterrobles). Unes obres amb un pressupost d’adjudicació que ascendix a 4,7 milions d’euros.

 

Per a una major seguretat d’usuaris i treballadors, l’actuació es farà parcialment, de manera que es desviarà el trànsit de la calçada A-3 per la carretera N-III, entre enllaços.

 

El primer desviament tindrà lloc a partir del dilluns, 28 d’octubre, i quedarà anul·lat el dijous, 31 d’octubre, per una operació especial de trànsit. Este tall afectarà a la circulació de l’autovia A-3, sentit Madrid, entre l’enllaç de Venta del Moro, en el punt quilomètric 266, i el de Villargordo del Cabriel, en el punt quilomètric 255.

 

Els desviaments s’habilitaran des de les 7.00 hores del matí de dilluns fins a les 13.00 hores de divendres, respectant en tot moment les mesures especials de regulació de trànsit establides per la Direcció General de Trànsit (DGT). Igualment es restituiria la circulació per l’A-3, en cas d’observar anomalies rellevants com retencions significatives, previsió de fenòmens meteorològics adversos o operacions especials de trànsit, entre altres.

 

A més a més, es disposen efectius de vigilància les 24 hores del dia amb l’objectiu de què puguen atendre immediatament qualsevol anomalia observada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.