Desviaments en l’A-3 en València per obres a partir d’este dilluns

El Ministeri de Foment està fent obres de rehabilitació en l’autovia A-3, en València, entre els punts quilomètrics 247.195 (límit provincial amb Conca) i 263,000 (Fuenterrobles). Unes obres amb un pressupost d’adjudicació que ascendix a 4,7 milions d’euros.

 

Per a una major seguretat d’usuaris i treballadors, l’actuació es farà parcialment, de manera que es desviarà el trànsit de la calçada A-3 per la carretera N-III, entre enllaços.

 

El primer desviament tindrà lloc a partir del dilluns, 28 d’octubre, i quedarà anul·lat el dijous, 31 d’octubre, per una operació especial de trànsit. Este tall afectarà a la circulació de l’autovia A-3, sentit Madrid, entre l’enllaç de Venta del Moro, en el punt quilomètric 266, i el de Villargordo del Cabriel, en el punt quilomètric 255.

 

Els desviaments s’habilitaran des de les 7.00 hores del matí de dilluns fins a les 13.00 hores de divendres, respectant en tot moment les mesures especials de regulació de trànsit establides per la Direcció General de Trànsit (DGT). Igualment es restituiria la circulació per l’A-3, en cas d’observar anomalies rellevants com retencions significatives, previsió de fenòmens meteorològics adversos o operacions especials de trànsit, entre altres.

 

A més a més, es disposen efectius de vigilància les 24 hores del dia amb l’objectiu de què puguen atendre immediatament qualsevol anomalia observada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.

Sis detinguts per robar més de 33.000 euros en salons de joc de la Vega Baixa

Quatre hòmens i dues dones han sigut detinguts per sostraure més de 33.000 euros en dos salons de joc de Callosa de Segura i Rojales, després d’una investigació de la Guàrdia Civil.

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC renuncia a opositar a una plaça fixa

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC, María José Hernández Mora, ha renunciat a continuar en un procés selectiu al mateix organisme després de les crítiques del PSPV-PSOE, que li havia demanat triar entre opositar o deixar el càrrec. La responsable defensa que la seua candidatura era legal però no vol més polèmica al voltant del seu treball i del de la institució.

Nou auditori, aparcament i vivendes al gran solar d’El Almendro de Xixona

L’Ajuntament de Xixona ha rebut gratuïtament de la Sareb més de 19.000 metres quadrats del solar d’El Almendro i d’una finca annexa, on preveu un auditori, vivendes, aparcament i millores de mobilitat a l’accés sud del municipi.
FILMOTECA D'ESTIU