L’Exèrcit desinfecta la residència de Massanassa afectada pel coronavirus

 

Actualització 07/01/2021 a les 17.00 hores. Este matí de dijous, 7 de gener, Unitats de l’Exèrcit han acudit a la residència Solimar de la localitat de Massanassa, per a dur a terme diferents labors de desinfecció.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, en este geriàtric valencià s’han detectat 110 positius per coronavirus entre els usuaris del centre i 14 més entre els treballadors sanitaris. L’alt percentatge de contagis ha provocat que augmente la incidència en la localitat i el seu tancament perimetral.

 

Detecten un brot de coronavirus amb 124 contagiats en una residència de Massanassa

La residència Solimar de la localitat de Massanassa, en la comarca de l’Horta Sud (València), ha registrat un brot de coronavirus que ha deixat a 110 usuaris afectats, encara que la majoria són asimptomàtics, i 14 treballadors.

 

El centre, amb capacitat per a 140 places per a estades temporals o permanents, està baix intervenció de la Conselleria de Sanitat des del passat 21 de desembre. Onze dels residents afectats estan hospitalitzats, encara que no revisten gravetat.

 

La residència manté informats de manera contínua als familiars dels usuaris i els trasllada, en un comunicat intern, que lamenta la situació «tan excepcional» que s’ha generat com a conseqüència de la pandèmia i agraïx la comprensió i implicació de les famílies.

Massanassa, una de les 29 localitats valencianes tancades

Des del grup es destaca que els treballadors del centre es fan proves PCR cada dos setmanes i disposen també suficient emmagatzematge de les d’antígens per a test d’urgència.

 

Es dóna la circumstància que Massanassa és una de les 29 localitats per a les que la Generalitat Valenciana ha decretat este dimarts el tancament perimetral davant la incidència de casos de coronavirus.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.