L’Exèrcit desinfecta la residència de Massanassa afectada pel coronavirus

 

Actualització 07/01/2021 a les 17.00 hores. Este matí de dijous, 7 de gener, Unitats de l’Exèrcit han acudit a la residència Solimar de la localitat de Massanassa, per a dur a terme diferents labors de desinfecció.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, en este geriàtric valencià s’han detectat 110 positius per coronavirus entre els usuaris del centre i 14 més entre els treballadors sanitaris. L’alt percentatge de contagis ha provocat que augmente la incidència en la localitat i el seu tancament perimetral.

 

Detecten un brot de coronavirus amb 124 contagiats en una residència de Massanassa

La residència Solimar de la localitat de Massanassa, en la comarca de l’Horta Sud (València), ha registrat un brot de coronavirus que ha deixat a 110 usuaris afectats, encara que la majoria són asimptomàtics, i 14 treballadors.

 

El centre, amb capacitat per a 140 places per a estades temporals o permanents, està baix intervenció de la Conselleria de Sanitat des del passat 21 de desembre. Onze dels residents afectats estan hospitalitzats, encara que no revisten gravetat.

 

La residència manté informats de manera contínua als familiars dels usuaris i els trasllada, en un comunicat intern, que lamenta la situació «tan excepcional» que s’ha generat com a conseqüència de la pandèmia i agraïx la comprensió i implicació de les famílies.

Massanassa, una de les 29 localitats valencianes tancades

Des del grup es destaca que els treballadors del centre es fan proves PCR cada dos setmanes i disposen també suficient emmagatzematge de les d’antígens per a test d’urgència.

 

Es dóna la circumstància que Massanassa és una de les 29 localitats per a les que la Generalitat Valenciana ha decretat este dimarts el tancament perimetral davant la incidència de casos de coronavirus.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.