L’Exèrcit desinfecta la residència de Massanassa afectada pel coronavirus

 

Actualització 07/01/2021 a les 17.00 hores. Este matí de dijous, 7 de gener, Unitats de l’Exèrcit han acudit a la residència Solimar de la localitat de Massanassa, per a dur a terme diferents labors de desinfecció.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, en este geriàtric valencià s’han detectat 110 positius per coronavirus entre els usuaris del centre i 14 més entre els treballadors sanitaris. L’alt percentatge de contagis ha provocat que augmente la incidència en la localitat i el seu tancament perimetral.

 

Detecten un brot de coronavirus amb 124 contagiats en una residència de Massanassa

La residència Solimar de la localitat de Massanassa, en la comarca de l’Horta Sud (València), ha registrat un brot de coronavirus que ha deixat a 110 usuaris afectats, encara que la majoria són asimptomàtics, i 14 treballadors.

 

El centre, amb capacitat per a 140 places per a estades temporals o permanents, està baix intervenció de la Conselleria de Sanitat des del passat 21 de desembre. Onze dels residents afectats estan hospitalitzats, encara que no revisten gravetat.

 

La residència manté informats de manera contínua als familiars dels usuaris i els trasllada, en un comunicat intern, que lamenta la situació «tan excepcional» que s’ha generat com a conseqüència de la pandèmia i agraïx la comprensió i implicació de les famílies.

Massanassa, una de les 29 localitats valencianes tancades

Des del grup es destaca que els treballadors del centre es fan proves PCR cada dos setmanes i disposen també suficient emmagatzematge de les d’antígens per a test d’urgència.

 

Es dóna la circumstància que Massanassa és una de les 29 localitats per a les que la Generalitat Valenciana ha decretat este dimarts el tancament perimetral davant la incidència de casos de coronavirus.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket renova a Pedro Martínez fins a 2028

El València Basket amplia un any més el contracte de Pedro Martínez, artífex de la Lliga Endesa 2016-17, en plena etapa d'èxit esportiu en ACB i Eurolliga.

El rinoceront bebé Kairu es consolida en la sabana de Bioparc València

Kairu, el jove rinoceront nascut fa quasi cinc mesos en Bioparc València, ja es mou amb total soltesa en la sabana del parc i interactua amb zebres i aus.

Pet Shop Boys celebrarà 40 anys d’èxits en el Roig Arena el 23 de juliol

Pet Shop Boys oferirà el 23 de juliol en el Roig Arena de València el seu primer concert a Espanya de 2026, dins de la gira Dreamworld: The Greatest Hits Live i després de 19 anys sense actuar a la ciutat.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

El dispositiu de rescat seguix actiu per quart dia en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, per a localitzar a un home desaparegut el diumenge, amb efectius de Generalitat, Guàrdia Civil i Bombers.

Reoberta la Pista de Silla però es mantenen 13 km de retencions cap a València

La V-31 s'ha reobert al trànsit després de l'avaria d'una grua, però el col·lapse persistix amb 13 quilòmetres de retencions d'accés a València i problemes en vies pròximes.

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.